Topics: 79
Voor iemand die al enkele pakketen heeft lijkt,of is dit niet veel.En kan dit soms goedkoper uitkomen.Maar mijn moeder bv.heeft enkel het entertainment pakket van 6€ en moet nu veel meer betalen om haar faforite zenders te zien.Zij word er als het ware naar gepust.
JochenAndries
Unregistered
Inderdaad Dimira, zo had ik het (helaas)(nog) niet bekeken
Topics: 1,678
(18-09-2013, 10:38)Dimira schreef: Voor iemand die al enkele pakketen heeft lijkt,of is dit niet veel.En kan dit soms goedkoper uitkomen.Maar mijn moeder bv.heeft enkel het entertainment pakket van 6€ en moet nu veel meer betalen om haar faforite zenders te zien.Zij word er als het ware naar gepust. goedkoper niet hé want er verdwijnen een groot aantal zenders,
je betaald meer voor minder,
het oogt groot 20 of 40 zenders,maar er zijn een groot deel ervan die er uitgesmeten zijn en zo maakt dit de waarde van de zenders hoger.
Topics: 21
(18-09-2013, 10:17)JochenAndries schreef: Mmm, secondje...
Ik heb nu een Basic Shake met PlusPakket en HD-XL
Zo los uit de pols :
- PlusPakket : € 13,99
- HD XL Pakket : € 5,40
Maakt samen : € 19,39 per maand
Met dat Rio-geval aan € 24,94 per maand (€ 5 meer dus) heb ik Prime Inclusief.
Akkoord er vallen wat zenders weg, maar eigenlijk is dit voor de globale, Vlaamse, kijker toch zo slecht niet ?
Of moet ik 'Telenet-denken-modus' aan zetten, en trap ik er inderdaad met mijn beide voeten in ? Ik weet niet hoe het zit met dat HD XL pakket.
Daarover heb ik niets gehoord.
Wat met BBC One HD, Eurosport HD, Animal Planet HD, enz. ?
Ik heb niet gezien dat die zenders in Rio zitten, dus blijven ze apart of gaan die ook verdwijnen ?
BBC3 en BBC4 verdwijnen ook al van de kabel, dus qua BBC wordt het serieus minder.
JochenAndries
Unregistered
(18-09-2013, 11:14)boulder schreef: (18-09-2013, 10:17)JochenAndries schreef: Mmm, secondje...
Zo los uit de pols :
Akkoord er vallen wat zenders weg, maar eigenlijk is dit voor de globale, Vlaamse, kijker toch zo slecht niet ?
Of moet ik 'Telenet-denken-modus' aan zetten, en trap ik er inderdaad met mijn beide voeten in ? Ik weet niet hoe het zit met dat HD XL pakket.
Ik heb niet gezien dat die zenders in Rio zitten, dus blijven ze apart of gaan die ook verdwijnen ?
BBC3 en BBC4 verdwijnen ook al van de kabel, dus qua BBC wordt het serieus minder.
Zolang ik maar TopGear zie :-)
Topics: 79
Ik ga eerst wachten tot ik het eens goed voor men neus zie staan.Vroeger toen ik bijna alle pakketen had, betaalde ik ongeveer iets over de 150€.Voor mij kan je het langs 2 kanten bezien.Het zijn dan wel minder zenders maar het kost dan ook 100€ minder.Maar ik moet toch eerst zien welke zenders er uit zijn wat zie ik enz.Daarbij ik blijf misschien toch niet bij telenet.Dus er is nog geen kalf verdronken.Ik hoop dat ik dat goed heb gezegd.
Weet iemand juist welke zenders er zitten in dat pakket HD XL
Ik heb vlug een oplijsting proberen te maken:
Bij Rio (24€) en je hebt nu Plus (14€) en HD XL (gratis), verlies je de volgende zenders:
Food Network
CBeebies
CBBC
vtmKzoom+
JimJam
Pebble TV
BBC3
BBC4
Extreme Sports HD
Animal Planet HD
BBC 1 HD
Sundance HD
Eurosport HD
MTVN HD
Bij RIO en je hebt enkel PLUS, dan verlies je:
Food Network
CBeebies
CBBC
vtmKzoom+
JimJam
Pebble TV
BBC3
BBC4
Extreme Sports HD
Bij Rex en je hebt enkel het gratis HD XL Pakket, dan verlies je
Discovery HD
FOXlife HD
BBC 1 HD
Sundance HD
Eurosport HD
MTVN HD
Bij Rex en je hebt nu PLUS, dan verlies je:
13 th Street Universal
Blue Hustler
MGM
Motors TV
Playboy TV
Penthouse HD
TCM
Syfy
TNT
Shorts TV
Trace Sports HD
Food Network
CBeebies
CBBC
vtmKzoom+
JimJam
Pebble TV
BBC3
BBC4
Extreme Sports HD
Bij Plus had je geen mogelijkheden om Vlaamsche of oude films & series te bekijken (rex) of recentere films (nu al in Prime die mogelijkheid) of HBO-series (rio) on demand.
Topics: 952
(18-09-2013, 14:15)Dimira schreef: Ik ga eerst wachten tot ik het eens goed voor men neus zie staan.Vroeger toen ik bijna alle pakketen had, betaalde ik ongeveer iets over de 150€.Voor mij kan je het langs 2 kanten bezien.Het zijn dan wel minder zenders maar het kost dan ook 100€ minder.Maar ik moet toch eerst zien welke zenders er uit zijn wat zie ik enz.Daarbij ik blijf misschien toch niet bij telenet.Dus er is nog geen kalf verdronken.Ik hoop dat ik dat goed heb gezegd.
Weet iemand juist welke zenders er zitten in dat pakket HD XL 5 zenders sundance,animal,disco,fox,bbc en eurosport en mtvlive
(18-09-2013, 14:30)svermoere schreef: Ik heb vlug een oplijsting proberen te maken:
Bij Rio (24€) en je hebt nu Plus (14€) en HD XL (gratis), verlies je de volgende zenders:
Food Network
CBeebies
CBBC
vtmKzoom+
JimJam
Pebble TV
BBC3
BBC4
Extreme Sports HD
Animal Planet HD
BBC 1 HD
Sundance HD
Eurosport HD
MTVN HD
Food Network
CBeebies
CBBC
vtmKzoom+
JimJam
Pebble TV
BBC3
BBC4
Extreme Sports HD
Discovery HD
FOXlife HD
BBC 1 HD
Sundance HD
Eurosport HD
MTVN HD
13 th Street Universal
Blue Hustler
MGM
Motors TV
Playboy TV
Penthouse HD
TCM
Syfy
TNT
Shorts TV
Trace Sports HD
Food Network
CBeebies
CBBC
vtmKzoom+
JimJam
Pebble TV
BBC3
BBC4
Extreme Sports HD
Bij Plus had je geen mogelijkheden om Vlaamsche of oude films & series te bekijken (rex) of recentere films (nu al in Prime die mogelijkheid) of HBO-series (rio) on demand.
ik had hdxl 10 euro combi prime sport 35 euro en plus 14 euro
moet nu rio 25 en 25 voor telenetsporing betalen.voor mij dus 10 goedkoper zou je denken. maar schijn bedriegt. geen combivoordeel meer van 3 euro prime en plus
geen combivoordeel van sport en prime. dus ik betaal 5 euro minder maar heb zekerst 15 zenders minder???? kunnen we nog volgen
(18-09-2013, 14:30)svermoere schreef: Ik heb vlug een oplijsting proberen te maken:
Food Network
CBeebies
CBBC
vtmKzoom+
JimJam
Pebble TV
BBC3
BBC4
Extreme Sports HD
Animal Planet HD
BBC 1 HD
Sundance HD
Eurosport HD
MTVN HD
Food Network
CBeebies
CBBC
vtmKzoom+
JimJam
Pebble TV
BBC3
BBC4
Extreme Sports HD
Discovery HD
FOXlife HD
BBC 1 HD
Sundance HD
Eurosport HD
MTVN HD
13 th Street Universal
Blue Hustler
MGM
Motors TV
Playboy TV
Penthouse HD
TCM
Syfy
TNT
Shorts TV
Trace Sports HD
Food Network
CBeebies
CBBC
vtmKzoom+
JimJam
Pebble TV
BBC3
BBC4
Extreme Sports HD
Bij Plus had je geen mogelijkheden om Vlaamsche of oude films & series te bekijken (rex) of recentere films (nu al in Prime die mogelijkheid) of HBO-series (rio) on demand. wat ook opvalt is dat vele andre providers hun hd zenders verhogen en dat telenet er juist eens 6 vanaf smijt en 5 kinderzenders verwijder. maak dat nog met de 7 zenders die we al verloren waren in 2013 dan komen we gemakkelijk tot een totaal van
22 ZENDERS DIE VERDWIJNEN. Amaai volg de raad van boulder op jongens. zet een schotel voor je raam ipv een kaars zou robke nijs zingen
Topics: 1,678
Extreme sport is geen HD :-S
Topics: 952
TELENET ZIEHIER MIJN OPLOSSING
Food Network: via mijn satelite astra 2
CBeebies :idem
CBBC: idem
vtmKzoom+: vervanger op satelite gevonden zappelin24(veel zelfde)
JimJam: via mijn sat cd
Pebble TV: via mijn sat kindernet (zelfde programma's)
BBC3: via sat astra 2
BBC4:idem
Extreme Sports : via sat cd
Animal Planet HD: via sat cd
BBC 1 HD:via sat
Sundance HD: via sd telenet en primefestival
Eurosport HD:via sat cd
MTVN HD: via sat cd
allee natte voor alle verliesposten weer oplossing gevonden
ge ziet hee telenet we hebben u niet altijd nodig
radio:
via vierra :
tulin en showcast toegevoegd
vele fm lokale radios en internetradio
(18-09-2013, 11:14)boulder schreef: (18-09-2013, 10:17)JochenAndries schreef: Mmm, secondje...
Zo los uit de pols :
alleen foxlife hd blijft over
|