02-01-2014, 12:41
nu ik kan met die reclame wel leven. de nieuwe trend is mer blokken maar minder lang. zelf ervaren op colt vtm gisteren was altijd te laat als ik terug van sat naar vtm ging
Eén Vlaming op twee spoelt reclame door
|
02-01-2014, 12:41
nu ik kan met die reclame wel leven. de nieuwe trend is mer blokken maar minder lang. zelf ervaren op colt vtm gisteren was altijd te laat als ik terug van sat naar vtm ging
02-01-2014, 15:15
Ik vind het zever dat gezever over reclame.Zeker jongeren zijn er mee op gegroeid. ik vind het de normaalste zaak van de wereld dat er reclame is,wil je ze weg hebben.Goed mij niet gelaten.Maar dan kan je er ook voor betalen.En ik wil er ook gerust voor betalen,want zal voor sommige zaken ook terugspoelen.Ik weet niet opgenomen zaken enzo hoe gaat dit allemaal berekent worden.Maar als je naar het beginpunt wil.Daar spoel ik naar,maar het reclaam er tussen zie ik.
03-01-2014, 16:59
vind dit erover ga daarvoor niet betalen. reclame kan je even pauzeren
04-01-2014, 01:33
Weblog William Van Laeken (panorama) :
Waarom zou ik naar tv-reclame moeten kijken? (2012) staat daar iets goeds : over dat voorstel in de vlaamse regering om doorspoelen reclame betalend te maken : Iets opnemen en later bekijken, dat zou dan nog wel mogen, maar reclame doorspoelen zou óf niet meer kunnen, óf enkel tegen betaling. Bizar. Het is alsof je in het wegverkeer rekeningrijden zou invoeren voor wie wegkijkt van de reclameborden langs de weg.
04-01-2014, 03:00
wie wil betaalt anderen niet simpel
04-01-2014, 10:19
(04-01-2014, 01:33)zorro123 schreef: Weblog William Van Laeken (panorama) : Awel jij legthet logisch uit.Gewoon aan de regels houden of betalen.Aan een tolweg moet je toch ook betalen,als wij vroeger naar Spanje op reis gingen met de auto moesten we ook tol betalen aan de peage in Frankrijk. (03-01-2014, 16:59)natte schreef: vind dit erover ga daarvoor niet betalen. reclame kan je even pauzeren Je zal zien dat misschien binnen 30 jaar die meningen nog op 50% liggen.Degene die wilt of niet wilt betalen zal uiteindelijk toch evenveel betalen.Want het zal niet gevraagd worden.Je zal het enkel zien op de plaats waar nu je film staan aangerekend.Enkel zal aangegeven worden wanneer men er mee start.Het is niet of je er niet voor wilt betalen dat je dan gespaart blijft of dat je dan wel mag blijven doorspoelen.
04-01-2014, 13:18
als je niet betaald zal je niet kunnen pauzeren
het zal kijken worden of uitzetten
04-01-2014, 13:33
(04-01-2014, 13:18)master-magic schreef: als je niet betaald zal je niet kunnen pauzeren Maar master,dit is waarschijnlijk een veronderstelling om dit op één of ander van je boxen zo is geïnstalleerd.Stel nu dat het systheem van telenet anders gaat werken en zoals ik al zei iedereen doet wat hij wil en elke beweging word door die box aangerekend.terugspoelen en verderspoelen en misschien ook pauzeren.Dus er zal dan nog een nieuwe update komen of er kan ook een heel nieuwe box digicorder komen.Dit is toch ook mogelijk.
04-01-2014, 13:40
(04-01-2014, 13:33)Dimira schreef:(04-01-2014, 13:18)master-magic schreef: als je niet betaald zal je niet kunnen pauzeren waarom moeten ze daarom een andere box aanbieden'is gewoon in de software iets veranderen en het zit er op. en waarom zou je de reclame pauzeren als je het niet wilt zien. of ga je speciaal iets beginnen opnemen voor de reclame alleen
05-01-2014, 12:57
Daarom kijk ik dus bijna niet naar een commerciele zender zodat ik geen last heb van al die ongewenste reklame, simpel he :-)
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|