Topics: 420
(14-06-2014, 19:39)Dimira schreef: Waar staat dat dan?Want gissen kan ik ook.Als het bij belgacom 11+ zit is het 9,95€ en daarmee uit.Als je naar de klantendienst belt optie 3 kan je vragen naar tarieven en ik heb gevraagd naar het voetbal tarief.Heb gesproken over dat het voetbal nu veranderd was dan vorig jaar nog voor die prijs gezegd was.Dan heeft hij de prijs gezegd 9,95€.Ik zei nog dat is het zelfde als vorig jaar en hij zei ja.En daarop antwoorde ik dan dat zal in ieder geval goedkoper zijn dan bij telenet want daar betaal je minstens 17€ en dan moet je nog gsm en internet er bij nemen denk ik.
voor onze dimira : het persbericht van
belgacom zelf hierover
Topics: 79
@zorro dan zal ik waarscijnlijk morgen je de definitieve prijs kunnen geven en die zal ofwel 0€ als zij er financiëel goed voor staan.of anders zoals ik al zei zit deze normaal in het pakket belgacom 11+ met spaans en italliaans voetbal en het gratis tweede klasse voetbal en champions league
(14-06-2014, 22:28)natte schreef: (14-06-2014, 21:36)zorro123 schreef: (14-06-2014, 19:39)Dimira schreef: Waar staat dat dan?Want gissen kan ik ook.Als het bij belgacom 11+ zit is het 9,95€ en daarmee uit.Als je naar de klantendienst belt optie 3 kan je vragen naar tarieven en ik heb gevraagd naar het voetbal tarief.Heb gesproken over dat het voetbal nu veranderd was dan vorig jaar nog voor die prijs gezegd was.Dan heeft hij de prijs gezegd 9,95€.Ik zei nog dat is het zelfde als vorig jaar en hij zei ja.En daarop antwoorde ik dan dat zal in ieder geval goedkoper zijn dan bij telenet want daar betaal je minstens 17€ en dan moet je nog gsm en internet er bij nemen denk ik.
om dat jij het bent :
Belgisch voetbal blijft voorlopig bij Telenet, Belgacom
vrijdag 13 juni 2014 | 14:27 CET | Nieuws
Telenet heeft bekend gemaakt dat het Belgisch voetbal de komende drie seizoenen bij de Vlaamse kabelaar te zien zijn. Er zal voorlopig niets veranderen aan dat aanbod of de prijs van het Sporting Telenet-abonnement. In april meldde Telenet al de uitzendrechten van de Formule 1 verworven te hebben. De Jupiler Pro League zal de komende drie seizoenen ook te zien zijn bij Belgacom. Belgacom zal in de komende weken zijn nieuwe commercieel voetbalaanbod presenteren.
oei beloofd niet veel goeds
Ja,volgens dit bericht niet dat is een standaard brief hij is hier al 4 maal gepasseerd in mijn postbus in drie dagen.Maar ik snap dan niet dat dat dan nog eens achteraf zou ontkracht worden wat eerst bevestigd word door de dienst waar je terecht kan om allerhande vragen over prijzen van abonnementen.Het zelfde of je vraagt meneer hoeveel kost een sporting abonnement en die zegt 12€ jij vind dit goed omdat dit zo goedkoop is en achteraf krijg je de rekening gepresenteerd van 27€.Toch een hele vreemde situatie.
Topics: 952
(15-06-2014, 08:39)Dimira schreef: @zorro dan zal ik waarscijnlijk morgen je de definitieve prijs kunnen geven en die zal ofwel 0€ als zij er financiëel goed voor staan.of anders zoals ik al zei zit deze normaal in het pakket belgacom 11+ met spaans en italliaans voetbal en het gratis tweede klasse voetbal en champions league
Laat mij ook weten hee Dimitri. Ik zal ook de beste van 2 moeten nemen.zal kiezen worden tussen HD of sd
(15-06-2014, 09:06)Dimira schreef: (14-06-2014, 22:28)natte schreef: (14-06-2014, 21:36)zorro123 schreef: (14-06-2014, 19:39)Dimira schreef: Waar staat dat dan?Want gissen kan ik ook.Als het bij belgacom 11+ zit is het 9,95€ en daarmee uit.Als je naar de klantendienst belt optie 3 kan je vragen naar tarieven en ik heb gevraagd naar het voetbal tarief.Heb gesproken over dat het voetbal nu veranderd was dan vorig jaar nog voor die prijs gezegd was.Dan heeft hij de prijs gezegd 9,95€.Ik zei nog dat is het zelfde als vorig jaar en hij zei ja.En daarop antwoorde ik dan dat zal in ieder geval goedkoper zijn dan bij telenet want daar betaal je minstens 17€ en dan moet je nog gsm en internet er bij nemen denk ik.
om dat jij het bent :
Belgisch voetbal blijft voorlopig bij Telenet, Belgacom
vrijdag 13 juni 2014 | 14:27 CET | Nieuws
Telenet heeft bekend gemaakt dat het Belgisch voetbal de komende drie seizoenen bij de Vlaamse kabelaar te zien zijn. Er zal voorlopig niets veranderen aan dat aanbod of de prijs van het Sporting Telenet-abonnement. In april meldde Telenet al de uitzendrechten van de Formule 1 verworven te hebben. De Jupiler Pro League zal de komende drie seizoenen ook te zien zijn bij Belgacom. Belgacom zal in de komende weken zijn nieuwe commercieel voetbalaanbod presenteren.
oei beloofd niet veel goeds
Ja,volgens dit bericht niet dat is een standaard brief hij is hier al 4 maal gepasseerd in mijn postbus in drie dagen.Maar ik snap dan niet dat dat dan nog eens achteraf zou ontkracht worden wat eerst bevestigd word door de dienst waar je terecht kan om allerhande vragen over prijzen van abonnementen.Het zelfde of je vraagt meneer hoeveel kost een sporting abonnement en die zegt 12€ jij vind dit goed omdat dit zo goedkoop is en achteraf krijg je de rekening gepresenteerd van 27€.Toch een hele vreemde situatie.
Inderdaad zeer vreemd daarom geen sporting meer hier. Ben nu aan het twijfelen tussen Belgacom 11(hangt af van hun prijs). Of betv. Dan heb je de VOO en nog eens 3 sportzenders bij en 6filmkanalen. Tenzij dat sporting mij een tegenaanbod doen. Ik kan ook nog fox international nemen die ook Jupiler' uitzenden en sport1 via sat. Kortom heb ze allemaal mail gestuurd. Dat de beste mogen winnen.
(15-06-2014, 09:53)natte schreef: (15-06-2014, 08:39)Dimira schreef: @zorro dan zal ik waarscijnlijk morgen je de definitieve prijs kunnen geven en die zal ofwel 0€ als zij er financiëel goed voor staan.of anders zoals ik al zei zit deze normaal in het pakket belgacom 11+ met spaans en italliaans voetbal en het gratis tweede klasse voetbal en champions league
Laat mij ook weten hee Dimitri. Ik zal ook de beste van 2 moeten nemen.zal kiezen worden tussen HD of sd
ik heb nu die kalender nog niet bekeken maar ik dacht dat er vrijdachs niet meer gespeeld werd of waren die uren nu veranderd ik heb daar over enkele maanden iets over gehoord.Ook dacht ik dat de play-offs na dit jaar in een ander kleedje worden gestoken.maar bij belgacom dacht ik dat je net als bij telenet toch maar 2 HD zenders hebt in het nederlands.
Vergeet niet dat je bij Belgacom ook twee Franstalige HD zenders hebt. Allee jij toch. Zit hier met oude decoder, sd en adsl. Dus kan belgacomplus alleen maar in sd kijken.dus ofwel goedkoper sd kijken bij plus ofwel HD kijken en veel duurder bij Telenet. Is niet eerlijk voor de mensen hier vind ik.
natte ik heb het je al eens gezegd probeer die op een of andere mannier om te ruilen voor een AD 2100.Die blijven gewoon bruikbaar na september en anders weet je nooit met telenet sta je binnenkort voor kosten voor die opleg voor een nieuwe box.Is het nu niet dan binnen een half jaar.
oh maar van telenet heb ik de twee laatste nieuwe zwarte decoders. moest 25 per stuk betalen maar uiteindelijk niets wegens trouwe klant. bij belgacom anders. nog altiujd die v3 decoder, bbox2 en sd ipv hd
Ja,maar ik heb nu ook bij mijn moeder gezien dat dit precies niet dezelfde weergave is zoals deze die weergeeft in mijn grijze decoder.Dus Als je iets op neemt,word dan iets van dezelfde serie in één map geplaatst?Bij mijn moeder niet,daar komt alles onder elkaar te staan.Ja dat zouden ze bij belgacom stilaan ook eens mogen beginnen veranderen.