Topics: 79
(20-06-2014, 02:06)master-magic schreef: (19-06-2014, 20:17)natte schreef: vroeger ging ik den belgacomwinkel binnen om mijne kapotte decodervte wisselen. er stond vier man klaar. nu moet ik nevretoerbon in grussel vragen na veertig minuten te wachten aan telefoon en afhalen via kialapunt. dat zijn vier acties.waar is goeieservice naar toe
ze deden dat vroeger ook al zo,
heb dat ook nog geweten dat ik moest bellen naar belgacom om een code te vragen zodat ik een toestel kon omruilen of gaan ophalen.
Ja waarom dat hier nog op die manier van die jaren stillekes moet versta ik ook niet.Het is precies of ze hun aantal decoders en boxen tot op het aantal willen bijhouden.
Topics: 952
dat snap ik ook niet. waarom die decoders3 persee in running moeten blijven. zeker om op personeel te besparen zo moeten ze maar ene decoder zoeken in de magazijnen
Topics: 1,682
besparing op personeel zeg je,een simkaart komt meestal van wallonie nu tegenwoordig als je die via hun site besteld en via de post laat versturen als je een abbo neemt.
besparingen zeg je dan
ook hun facturen van dat abbo en veranderingen komen dan van wallonie.
en dan te weten dat er niet ver van mij een fabriek is waar ze die simkaarten pakketten ook verdelen voor de winkels,
heb er zelf nog gewerkt een tijdje :p
(20-06-2014, 17:57)natte schreef: dat snap ik ook niet. waarom die decoders3 persee in running moeten blijven. zeker om op personeel te besparen zo moeten ze maar ene decoder zoeken in de magazijnen
Maar natte probeer dan ook eens de moeite te doen om een ander model te kunnen krijgen.
ik doe niet anders maar ze zeggen heb alleen recht op boelendecoder
omdat uw snelheid te traag is krijg je geen andere omdat je er toch niks meer kan mee doen
is niet nodig dat je een box krijgt die 3 streams aankan als je er maar 1 kan hebben bv.
je ontziet dan mensen die zo 1 nodig hebben dan van een mogelijke box met meer streams....
Axel amster dat is nu eens de meest zinnige info dat iemand mij hierover heeft gegeven.dank u. Met deze uitleg kan ik leven.
(21-06-2014, 16:18)master-magic schreef: omdat uw snelheid te traag is krijg je geen andere omdat je er toch niks meer kan mee doen
is niet nodig dat je een box krijgt die 3 streams aankan als je er maar 1 kan hebben bv.
je ontziet dan mensen die zo 1 nodig hebben dan van een mogelijke box met meer streams....
master dat heeft toch niets te maken met hoeveel streams je hebt.Als iemand bv enkel tv heeft kan die even goed met een v3 of een v4 of een v5 zien dus ik zie het probleem niet waarom natte geen recht zou hebben op een v5.Bij mij stonden ze eerst ook met een v3 maar hier was een v4 beloofd.Achteraf is men met een v5 gekomen.Dus of je nu internet er bij hebt zie ik dat probleem ook niet welke decoder je hebt.
dank steun dimi maar geef het stilaan op. zal met v3 moeten blijven doen. heb nogthans alles bij hen
(22-06-2014, 19:02)Dimira schreef: (21-06-2014, 16:18)master-magic schreef: omdat uw snelheid te traag is krijg je geen andere omdat je er toch niks meer kan mee doen
master dat heeft toch niets te maken met hoeveel streams je hebt.Als iemand bv enkel tv heeft kan die even goed met een v3 of een v4 of een v5 zien dus ik zie het probleem niet waarom natte geen recht zou hebben op een v5.Bij mij stonden ze eerst ook met een v3 maar hier was een v4 beloofd.Achteraf is men met een v5 gekomen.Dus of je nu internet er bij hebt zie ik dat probleem ook niet welke decoder je hebt.
heeft er alles mee te maken,heb het zelf zo gehoord ook bij belgacom.
ze geven wat je zelf aankan thuis via internet streams,
vergeet niet dat zijn internet ook zakt als die tv kijkt,en het is al zo laag,
ze zullen hem op het kritiekste punt gezet hebben omdat hij te ver van de centrale zit.
en enkele meters tellen om een stabiel signaal te hebben op adsl/vdsl.