Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Belgacom 11+
(05-07-2014, 12:28)natte schreef:
(04-07-2014, 10:09)Dimira schreef: master ik had die informatie wel al niet nodig want men wist al van te voren dat het goedkoper ging worden.Het is ook logisch zij hebben het spaanse voetbal, nu moeten zij trachten klanten te lokken en dit gaat niet als ze hun abonnementen gaan aanbieden boven de prijs van telenet,daarom is er ook zo lang gewacht.Ik heb ook nog een voorstel gedaan hoe ze hun abonnement konden samenstellen misschien heeft dit geholpen,in ieder geval ik ben er goedkoper vanaf voor drie seizoenen en nadien zien we wel weer.

wat ga jij doen master? dimirA?
Ik ga ALL foot nemen,nog de beste optie met alle mogelijkheden die je er bij krijgt.En zorro als je het niet weet zoek het dan op.
Antwoord
ik denk ook wel geen hd maar kom kan je alles ook sd zien.is nog altijd 13€ goedloper dan telenet voor me. zal wel ms moeten laten vallen vrees ik
Antwoord
(05-07-2014, 16:37)natte schreef: ik denk ook wel geen hd maar kom kan je alles ook sd zien.is nog altijd 13€ goedloper dan telenet voor me. zal wel ms moeten laten vallen vrees ik

kanalen 631 tot 633 in HD of 641 tot 643 in SD : beter de pagina's lezen
en europees : kanalen 621 tot 629 (hd-zenders van 611 tot 613)
Antwoord
ok dank maar blijft wel sd hee.misschien betv sport 4 hd kanalen en 8 sportkanalen voor 20€
Antwoord
als je nu een maxipack neemt kon je vroeger alleen multiboeketten kiezen. nu kan je ook kidspack of allfoot kiezen. misschien iets voor mij.
Antwoord
(05-07-2014, 16:37)natte schreef: ik denk ook wel geen hd maar kom kan je alles ook sd zien.is nog altijd 13€ goedloper dan telenet voor me. zal wel ms moeten laten vallen vrees ik
Vind ik ook enkel zag ik het gisteren nog niet bij e-cervises staan dus zal je het moet bestellen via de klanten dienst.
Antwoord
(05-07-2014, 20:18)Dimira schreef:
Vind ik ook enkel zag ik het gisteren nog niet bij e-cervises staan dus zal je het moet bestellen via de klanten dienst.

je kan al laten valideren heb ik ook gedaan. voor pack kan je al online bestellen
Antwoord
(05-07-2014, 17:05)natte schreef: ok dank maar blijft wel sd hee.misschien betv sport 4 hd kanalen en 8 sportkanalen voor 20€

Het is jouw keuze,natuurlijk maar wat voor sport heb je dan er bij let wel bij belgacom voor 15€ heb je dan de champions league,helemaal niet te vergelijken met die enkele uitzendingen op 2BE Spaans Portugees en 2 de klasse voetbal.Dit vind ik toch nog altijd iets interessanter,al kan jij misschien iets beter overweg in het Frans als ik.
Antwoord
Is men bij telenet dan zo zeker dat door dit prijsverschil men geen klanten gaat verliezen aan de zijde van telenet tegenover belgacom?Want je spreekt hier niet over één jaar maar over drie jaren+ dat niet enkel het voetbal goedkoper is bij belgacom maar ook hun andere producten.Want je moet weten wil je het voetbal zien bij belgacom moet je natuurlijk ook eerst een abonnement afsluiten bij belgacom en heb je dus het basis pakket en kan je desnoods extra zenders nemen aan 5,95 per pakket.Anders zit je met twee operators.Ik moet zien wat ik hier zeg want big brother is wathing you.Je waant je hier precies in de showbizz,ik heb dat in de tijd ook nog gedaan met Nicolle en Hugo.
Antwoord
(05-07-2014, 23:15)Dimira schreef:
(05-07-2014, 17:05)natte schreef: ok dank maar blijft wel sd hee.misschien betv sport 4 hd kanalen en 8 sportkanalen voor 20€

Het is jouw keuze,natuurlijk maar wat voor sport heb je dan er bij let wel bij belgacom voor 15€ heb je dan de champions league,helemaal niet te vergelijken met die enkele uitzendingen op 2BE Spaans Portugees en 2 de klasse voetbal.Dit vind ik toch nog altijd iets interessanter,al kan jij misschien iets beter overweg in het Frans als ik.

betv sport heeft ook veel buitenlands voetbal hoor.
Antwoord