KPN NL breidt zenderaanbod met Duits Betaalpakket
#11
(17-03-2015, 02:24)boulder schreef:
(16-03-2015, 18:36)Dimira schreef: Iemand met een schotel heeft natuurlijk gemakkelijk spreken,maar je moet ook de voor en nadelen zien.Niet iedereen heeft 800 zenders nodig en kan een schotel of mag er één plaatsen.Ik zou dat ook allemaal graag hebben.Maar zie het allemaal liever op de kabel komen,veel eenvoudiger,en veel gemakkelijker gewoon in een boeket met een aantal zenders samen.
Maar op de kabel is niet de plaats die nodig is om eventjes alle interessante Duitse zenders, in HD, uit te zenden.
En ze zenden wel gratis op satelliet uit.
Dat is niet hetzelfde als de Nederlandse zenders, die wel versleuteld zijn op sat.

Ik zeg alleen : als je echt gek bent op Duitse zenders, is een schotel echt je van het.

Als ik het dan zo zie is een schotel voor niemand goed.Want daar staan zoveel zenders op die je zelf niet verstaat.Ik weet waar ik over mee spreek.Een vast heb je al bijna 1000 zenders en ik had vroeger nog eens een draaibaar.Wat ik nu heb 2 operators is voor mij ook al te veel omdat je met 70 zenders toch meer als genoeg hebt.
Antwoord
#12
(17-03-2015, 11:09)Dimira schreef: Als ik het dan zo zie is een schotel voor niemand goed.Want daar staan zoveel zenders op die je zelf niet verstaat.Ik weet waar ik over mee spreek.Een vast heb je al bijna 1000 zenders en ik had vroeger nog eens een draaibaar.Wat ik nu heb 2 operators is voor mij ook al te veel omdat je met 70 zenders toch meer als genoeg hebt.
Wat maakt het nu uit ?
Je bent toch niet verplicht naar elke zender te kijken die erop staat ?
Op de kabel heb je toch ook zenders die je wel of niet bekijkt ?
Feit is dat als je van Duitse zenders houdt satelliet (vooral Astra1) echt wel het van het is.
Dat er dan nog andere zenders opzitten, die je niet bevallen, dat stoort toch niet ?
Antwoord
#13
(17-03-2015, 11:00)Dimira schreef:
(17-03-2015, 01:58)master-magic schreef:
(16-03-2015, 16:59)Dimira schreef: Je zou nog liever hebben dat het land bij de volgende verkiezingen gaat splitsen.vlaanderen en WalenDan zal Vlaanderen bij Nederland komen en Walonië bij Frankrijk.En dan zullen wij ook van zulke zenders kunnen genieten.Maar dan zal je misschien wel niet bij telenet moeten zijn.

dan zullen er veel vlaamse zenders verdwijnen

Verklaar je naderHuh

Omdat zoveel zenders samen niet leefbaar is en de reclame inlomsten dan moeten gedeeld worden en ze hebben het nu al moeilijk.
Dit is ook de grote reden dat ze nu hun comercielle zenders niet mogen uitzenden in belgie,
De zenders willen elkaars inlomsten niet afpakken...
Antwoord
#14
(17-03-2015, 20:10)master-magic schreef:
(17-03-2015, 11:00)Dimira schreef:
(17-03-2015, 01:58)master-magic schreef:
(16-03-2015, 16:59)Dimira schreef: Je zou nog liever hebben dat het land bij de volgende verkiezingen gaat splitsen.vlaanderen en WalenDan zal Vlaanderen bij Nederland komen en Walonië bij Frankrijk.En dan zullen wij ook van zulke zenders kunnen genieten.Maar dan zal je misschien wel niet bij telenet moeten zijn.

dan zullen er veel vlaamse zenders verdwijnen

Verklaar je naderHuh

Omdat zoveel zenders samen niet leefbaar is en de reclame inlomsten dan moeten gedeeld worden en ze hebben het nu al moeilijk.
Dit is ook de grote reden dat ze nu hun comercielle zenders niet mogen uitzenden in belgie,
De zenders willen elkaars inlomsten niet afpakken...

Je moet ook in de toekomst zien zoals ik het zag.Moest België splitsen.Wat voor ons misschien het beste zou zijn,maar waarschijnlijk niet zal zijn.En dan hoef je daarom niet telenet te nemen,maar zal je misschien ook binnen x aantal jaar kunnen kiezen voor die Nederlandse kabel,omdat vlaanderen dan bij Nederland hoort.Dat heeft men over 4-5 jaar altijd gezegd dat vlaanderen bij nederland komt en walonië bij Frankrijk.Enkel ik maak er maar een kleine oplossing bij hoe het in het beste geval zou kunnen lopen.Snap je?
Antwoord
#15
(17-03-2015, 20:45)Dimira schreef:
(17-03-2015, 20:10)master-magic schreef:
(17-03-2015, 11:00)Dimira schreef:
(17-03-2015, 01:58)master-magic schreef:
(16-03-2015, 16:59)Dimira schreef: Je zou nog liever hebben dat het land bij de volgende verkiezingen gaat splitsen.vlaanderen en WalenDan zal Vlaanderen bij Nederland komen en Walonië bij Frankrijk.En dan zullen wij ook van zulke zenders kunnen genieten.Maar dan zal je misschien wel niet bij telenet moeten zijn.

dan zullen er veel vlaamse zenders verdwijnen

Verklaar je naderHuh

Omdat zoveel zenders samen niet leefbaar is en de reclame inlomsten dan moeten gedeeld worden en ze hebben het nu al moeilijk.
Dit is ook de grote reden dat ze nu hun comercielle zenders niet mogen uitzenden in belgie,
De zenders willen elkaars inlomsten niet afpakken...

Je moet ook in de toekomst zien zoals ik het zag.Moest België splitsen.Wat voor ons misschien het beste zou zijn,maar waarschijnlijk niet zal zijn.En dan hoef je daarom niet telenet te nemen,maar zal je misschien ook binnen x aantal jaar kunnen kiezen voor die Nederlandse kabel,omdat vlaanderen dan bij Nederland hoort.Dat heeft men over 4-5 jaar altijd gezegd dat vlaanderen bij nederland komt en walonië bij Frankrijk.Enkel ik maak er maar een kleine oplossing bij hoe het in het beste geval zou kunnen lopen.Snap je?

dan zijn ze verplicht om op alle aanbieders al de zenders door te geven en dat zal alles kapot maken voor de commerciële zenders en de openbare zenders.
Antwoord
#16
(17-03-2015, 21:48)master-magic schreef:
(17-03-2015, 20:45)Dimira schreef:
(17-03-2015, 20:10)master-magic schreef:
(17-03-2015, 11:00)Dimira schreef:
(17-03-2015, 01:58)master-magic schreef:
(16-03-2015, 16:59)Dimira schreef: Je zou nog liever hebben dat het land bij de volgende verkiezingen gaat splitsen.vlaanderen en WalenDan zal Vlaanderen bij Nederland komen en Walonië bij Frankrijk.En dan zullen wij ook van zulke zenders kunnen genieten.Maar dan zal je misschien wel niet bij telenet moeten zijn.

dan zullen er veel vlaamse zenders verdwijnen

Verklaar je naderHuh

Omdat zoveel zenders samen niet leefbaar is en de reclame inlomsten dan moeten gedeeld worden en ze hebben het nu al moeilijk.
Dit is ook de grote reden dat ze nu hun comercielle zenders niet mogen uitzenden in belgie,
De zenders willen elkaars inlomsten niet afpakken...

Je moet ook in de toekomst zien zoals ik het zag.Moest België splitsen.Wat voor ons misschien het beste zou zijn,maar waarschijnlijk niet zal zijn.En dan hoef je daarom niet telenet te nemen,maar zal je misschien ook binnen x aantal jaar kunnen kiezen voor die Nederlandse kabel,omdat vlaanderen dan bij Nederland hoort.Dat heeft men over 4-5 jaar altijd gezegd dat vlaanderen bij nederland komt en walonië bij Frankrijk.Enkel ik maak er maar een kleine oplossing bij hoe het in het beste geval zou kunnen lopen.Snap je?

dan zijn ze verplicht om op alle aanbieders al de zenders door te geven en dat zal alles kapot maken voor de commerciële zenders en de openbare zenders.
master,daar ben ik het niet mee eens.nu is dit ook niet proximus en telenet bv geven ook al bv. verschillende zenders door.Ze moeten enkel zorgen dat de staats zenders van het betreffende land worden uitgezonden.Voor de rest kiezen ze wat zij willen wat ze in hun hun basispakket steken en pakketten.Dit is zo bij andere operators ook.Die informatie heb ik ook al gehoord op diverse fora en niet bij proximus alleen.Dus er zal wel iets van waarheid achter schuilen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)