HD kanalen op Prime aub?
#11
Van sporting ben ik ook tevreden,daarbij de voornaamste en beste wedstrijden worden steeds in HD uitgezonden.Enkel in de jup. pro lique heb je kans dat je een wedstrijd volgt in SD als je een ploeg volgt die je interesseert.
Antwoord
#12
(18-11-2012, 20:10)Dimira schreef: Van sporting ben ik ook tevreden,daarbij de voornaamste en beste wedstrijden worden steeds in HD uitgezonden.Enkel in de jup. pro lique heb je kans dat je een wedstrijd volgt in SD als je een ploeg volgt die je interesseert.
Je kan het de volgende dag of enkele dagen later, ook in HD be(her)kijken...

Zo doe ik dat...
Antwoord
#13
Ja, maar zeker bij belgische wedstrijden is dit moeilijk omdat je ook meestal op het nieuws de uitslag al te horen krijgt.Maar voor die die buitenlandse wedstrijden vind ik dit uitstekend.
Antwoord
#14
(18-11-2012, 18:36)sportgraag schreef: Ik heb daar straks eens goed gekeken en de meeste series zijn in a la carte te zien en jawel in HD. Dat zijn 4 pagina's...
Dus ga ik vanaf al de series in HD zien, die ik kan zien.
Als iedere Prime klant dat zou doen, zou er gauw een HD versie van Prime Series komen, want één gebruiker die een serie bekijkt op Prime Series HD betekent evenveel bandbreedte (locaal in uw straat dan) alsof er op dat moment een Prime Series HD zou zijn, zijn er 2 gebruikers die gelijktijdig een serie bekijken dan wordt dat het dubbele, enz.
Binnen de kortste keren zou het dus interessanter zijn om een Prime Series HD toe te voegen.
Als Telenet ze via streaming in HD aanbiedt, maar niet via een eigen kanaal moet het dus zijn dat er niet zo heel veel naar gekeken wordt, in elk geval niet voldoende om constant bandbreedte in te nemen.
Antwoord
#15
(18-11-2012, 14:11)guyke schreef: Dat moet je aan hen vragen hé.Confused
Veel van de programma's op één HD werden in SD kwaliteit (soms nog lager, denk bijv. aan met een GSM camera opgenomen beelden in het nieuws) opgenomen, en worden weliswaar uitgezonden op één HD, maar ze worden dus geüpscaled.
Dat betekent feitelijk uitrekken naar de HD resolutie, maar dat is geen magie natuurlijk, het detail dat niet in het originele beeld zat kan men er niet als bij toverslag bijplaatsen.
Antwoord
#16
(19-11-2012, 20:19)boulder schreef:
(18-11-2012, 18:36)sportgraag schreef: Ik heb daar straks eens goed gekeken en de meeste series zijn in a la carte te zien en jawel in HD. Dat zijn 4 pagina's...
Dus ga ik vanaf al de series in HD zien, die ik kan zien.
Als iedere Prime klant dat zou doen, zou er gauw een HD versie van Prime Series komen, want één gebruiker die een serie bekijkt op Prime Series HD betekent evenveel bandbreedte (locaal in uw straat dan) alsof er op dat moment een Prime Series HD zou zijn, zijn er 2 gebruikers die gelijktijdig een serie bekijken dan wordt dat het dubbele, enz.
Binnen de kortste keren zou het dus interessanter zijn om een Prime Series HD toe te voegen.
Als Telenet ze via streaming in HD aanbiedt, maar niet via een eigen kanaal moet het dus zijn dat er niet zo heel veel naar gekeken wordt, in elk geval niet voldoende om constant bandbreedte in te nemen.
de vraag is of het aanbod van andere films die ze uitzenden op prime series in HD is en een extra HD kanaal voorrang krijgt,want ze zijn nog steeds verplicht om de SD kanalen ook nog uit te zenden,
dus zullen ze al snel een mux gevuld hebben voor de prime film HD kanalen,
want 1 zender extra in HD zal al snel een reactie brengen van,als je er 2 kan doorgeven,dan geven ze best alle prime film zenders door in HD.
Antwoord
#17
(19-11-2012, 21:25)master-magic schreef: [de vraag is of het aanbod van andere films die ze uitzenden op prime series in HD is en een extra HD kanaal voorrang krijgt,want ze zijn nog steeds verplicht om de SD kanalen ook nog uit te zenden,
dus zullen ze al snel een mux gevuld hebben voor de prime film HD kanalen,
want 1 zender extra in HD zal al snel een reactie brengen van,als je er 2 kan doorgeven,dan geven ze best alle prime film zenders door in HD.
Natuurlijk kunnen ze ze best allemaal in HD uitzenden ook, ik zeg alleen dat als het tot één extra kanaal beperkt zou blijven, dat ze dan best het Series kanaal nemen, omdat je de belangrijkste films wel al in HD kan zien via Prime Star HD.
Met series is dat misschien ook zo via on demand, maar als dat veel gebruikt wordt kost dat meer bandbreedte dan een permanent kanaal.
Antwoord
#18
Het beste en meest logische denk ik is gewoon dat series in HD er zou bijkomen,en daar kunnen dan nog af en toe langspeelfilms op komen.Dit gebeurt nu nog.
Antwoord
#19
Alle topfilms en bijna alle series zijn kort na uitzending in HD opvraagbaar via Prime à la carte. Begrijp de kritiek dan ook niet goed.
Antwoord
#20
(20-11-2012, 14:58)Dvuyst schreef: Alle topfilms en bijna alle series zijn kort na uitzending in HD opvraagbaar via Prime à la carte. Begrijp de kritiek dan ook niet goed.

Dan heb jij wel een speciale digicorder.
Men kan een deel van de films terug zien maar in HD is dat zeer triestig ...
Ik vind dat we genoeg betalen voor Prime en dat HD dan ook wel normaal zou zijn.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)