smart tv
#11
Bij een smart tv moet je daar noch een muis of toetsenbord bij kopen apart?
Antwoord
#12
Heeft er soms iemand ervaring met een smart tv van het merk phillips?
Antwoord
#13
Nee,da's erg hé.Ten eerst ik moet aan het geld komen dat is zeker een 2000€, neem iets meer als je voor 140cm gaat.En ten tweede vraag ik aan sommigen of zij soms ervaring hebben met smart tvs en wat zij van bepaalde merken vinden,zodat het gemakkelijker kiezen is tussen die enkele merken.
Antwoord
#14
ik zou niet voor phillips gaan,maar dat is persoonlijke keuze,al veel tv's gezien van dat merk dat slecht beeld geeft,
zou dan eerder kiezen voor een Sony,Samsung of Panasonic.
LG is zelfde als Phillips.
Antwoord
#15
Ik ben eindelijk tot een besluit gekomen.Het zal een Pannasonic worden enkel het geld heb ik nog niet bijeen.Zal hem maar bij Krefel moeten halen daar heb ik nog 700€ extra op een kaart staan.Het juiste model weet ik nog niet zeker maar hoogst waarschijnlijk word het er één van 140cm. en die komen ook boven de 2000€.
Antwoord
#16
Ik heb eindelijk vandaag een smart tv gaan kopen bij Gramo een samsung 55"UE 55ES 8000 voor 1999,00€.Maandag namiddag komen ze hem leveren enkel op het toetsenbord moet ik langer wachten omdat enkel nog maar een qwerty binnen was en daar kan ik niet mee werken.
Antwoord
#17
De oorspronkelijke prijs in de winkel was 2799€.Ik heb hier 1999€voor betaald.Dus ik zou zeggen allen daar heen.Wie in de buurt van Merksem woont kan eens een kijkje gaan nemen bij gramo op de bredabaan in Merksem.En op dit model heb ik toch 800€ korting gehad dat is bijna nog meer dan 33000 oude belgische franken.Dit is niet omdat het afgedankte of 2 de hands toestellen zijn zoals je bij vdb kan kopen.Maar ik denk enkel omdat ze begin Mei aan de heraanleg van de Bredabaan beginnen.
Antwoord
#18
Ja ik zal je wel iets laten weten hoe het werkt want het zal aanpassen worden denk ik.Want je kan hem naar het schijnt voledig zonder afstandsbediening bedienen.Dus gewoon door je stem en gebaren.Wachtwoorden hoef je ook niet meer in te vullen bij sites,want hij herkent je gezicht.ik moet dus enkel op die draadloze toetsenbord nog wachten.Dus gemakkelijk je zet je tv. op rn aan zonder iets aan te raken.Vroeger zag je dit enkel op film nu is het realiteit.
Antwoord
#19
Deze morgen 2 uur vroeger dan verwacht zijn ze hem komen leveren.Perfect beeld.Enkel toetsenbord heb ik nog niet,kan al wel online als ik wil.Bediening tv met gebaren spraak of afstandsbediening.Voor de rest heb ik de vele mogelijkheden nog niet bekeken want ik heb nog niet in de boek gelezen.Enkel al eens gezien naar de verschillende Apps maar vraag me niet waar de films staan en muziek.
Antwoord
#20
Ik heb zonet prime verwijderd.nu ik mijn smart tv heb kan ik dit best missen,en zoals door anderen reeds gemeld gaathet niveau van de films die hier gegeven word ook steeds achteruit tegenover vroeger en vind ik het leuker dat je tegen je eigen tempo een film kan bekijken in de bibliotheek op je tv.Enkel weet ik nog niet zo goed hoe dat ding werkt.Is juist ook een type dat bijna 3000€ kost dat nu veel goedkoper staat.Dus de prijs zegt al genoeg.Ik ben nu aan het zoeken op één of ander forum of ik iemand kan vinden die mij de werking van die tv kan komen uitleggen want zo een mannen van een winkel leggen dat in een paar minuten uit en je moet het maar verstaan.Bij een gewone tv is dat normaal die zet je aan en uit maar een smart is helemaal iets anders.Zelf het surfen konden ze nog niet uitleggen want toetsenbord was niet binnen en die spaak technologie en gebarentaal werkt maar half.Maar ja al doende leert men,en dan zijn er nog zo een zaken die aps moet je die elke dag updaten.Moet je die bibliotheek van films elke dag opdaten?Dat hebben ze niet gezegd.Software kan je niet downloaden van het internet?hoe komt dat?Ze hebben dat wel in het begin gedaan maar wanneer moet dit nog eens?Dat zijn allemaal zaken die ik niet weet en in die handleiding staat ook niets want ik vind eerlijk gezegd dat daar vrij wijnig in staat precies of daar ontbreekt een boek.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)