Dobbit TV
#11
Dezelfde programmas waren het niet,maar ja geld speelt een grote rol
Antwoord
#12
Denk nu wel dat deze zender wel eens aangenaam kan overkomen.was daar niet tuinieren bij?Want ik deed dit vroeger graag toen ik nog klind was en thuis woonde.Maar nu op een appartement of studio zonder teras gaat dit spijtig genoeg niet meer.Maar dan zou zo een zender meer dan welkom zijn om naar te kijken.Ik heb het al gezegd je hoeft er geen 24 op24 uur naar te zien ook die klusjes binnen huis.Daar zijn ook andere zenders die zulke programma's in hun volledig assortiment hebben zitten dit is nu een zender die enkel dit gebundeld heeft.Dus ik denk dat het, het proberen waart is om eens te kijken wat het word en after af onze conclusies te treffen of het al dan niet goed of slecht is.
Antwoord
#13
Is hier nog erger dan een papschool
Antwoord
#14
Ik zou zeggen neem morgen een lepel,en begin lekker in de verf te dappenBig Grin.
Antwoord
#15
Ik heb er de 22 ste toch een half uur naar gekeken.En moet zeggen zoals velen hier zeggen weer een brol zender,is dit dan toch een zender met meer variatie.Al zaten er hier herhalingen in maar dit was enkel gewoon om de zender bekend te maken denk ik en hoop ik.
Antwoord
#16
(21-04-2013, 08:38)Dimira schreef: Ik heb er de 22 ste toch een half uur naar gekeken.En moet zeggen zoals velen hier zeggen weer een brol zender,is dit dan toch een zender met meer variatie.Al zaten er hier herhalingen in maar dit was enkel gewoon om de zender bekend te maken denk ik en hoop ik.

Hoe kan je weten het een brol zender is ze zijn nog niet eens begonnenBig GrinBig Grin die vind ik goed lol
Antwoord
#17
Heb je nu een helder moment of denk je dat je weer de eerste mens bent die een zakdoek heeft uit gevonden.Ik zeg het je toch.De 22 ste,en toen begon deze zender met zijn uitzendingen.Ik zie ze nog staan de ezels met hun poten in de windels,en je weet wel wat ze zeggen hé.
Antwoord
#18
ik zie aan de epg al heel veel herhalingen terugkomen om de zoveel uur Wink
Antwoord
#19
(22-04-2013, 19:21)master-magic schreef: ik zie aan de epg al heel veel herhalingen terugkomen om de zoveel uur Wink

Ja,master en ik dacht nog dat het enkel bij die ene dag ging blijven.
Antwoord
#20
(05-05-2013, 21:18)natte schreef: en weer maar hopen op nieuwe zenders graag duitse en nederlandse commerciele alhoewel ik ze al heb op satBig Grin

Nederlandse comercielle komen hier NIET,vergeet dat eens.
en heeft niks te maken met Dobbit TV.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)