Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013
Ja,dit zal zo zijn omdat je dus dit pakket reeds bezat.Maar ik vind het spijtig voor die duizenden mensen die er nu niet meer van kunnen genieten omdat het zogezegd niet meer bestaat,en toch loopt het abonnement nog bij de geabonneerden.Ik vind dit eerlijk gezegd een onrechtvaardelijke praktijk van telenet tegenover hun klanten.Zo bieden zij niet aan iedereen de zelfde keuze mogelijkheid van zenders.Of je nu Rex&Rio neemt staat hier helemaal buiten kijf.En ik vind zolang die zenders blijven bestaan heeft iedereen recht om daar naar te zien al is het voor een week.
Antwoord
Denk dat Telenet beetje doorslaat,
Ben op bezoek bij iemand die een probleem had met hun TV,
En zit naar dat Tex en Rio info kanaal te kijken en zag reclame voor de zender vh1 Classics,ze hebben toch enkel vh1?????
Zou in rex zitten volgens de reclame.
Antwoord
IKvind het onrechtvaardig want waarom mogen anderen die zenders behouden waar wij ook voor betaalden?Ze hebben die zenders ons gewoon ontnomen terwijl ze toch eerst zegden dat die in het paket kwamen.Maar dan zou ik die toch ook moeten vinden want met RIO hebben ze gezegd heb je alles van REX of is dit weer zo een van de zoveelste leeugens,want anders bel ik morgen naar telenet en vraag hoe dat dat nu infeite allemaal in elkaar zit.
Antwoord
(12-12-2013, 16:40)Dimira schreef: IKvind het onrechtvaardig want waarom mogen anderen die zenders behouden waar wij ook voor betaalden?Ze hebben die zenders ons gewoon ontnomen terwijl ze toch eerst zegden dat die in het paket kwamen.Maar dan zou ik die toch ook moeten vinden want met RIO hebben ze gezegd heb je alles van REX of is dit weer zo een van de zoveelste leeugens,want anders bel ik morgen naar telenet en vraag hoe dat dat nu infeite allemaal in elkaar zit.

Denk dat je mijn bericht verkeerd begrijpt,
Die zender vh1 classic heeft er nog niet bijgezeten in het aanbod want op hun site spreken ze enkel van de gewone vh1,niet van de classic dus kan je deze niet vinden.
Je zou wel vh1 moeten hebben.
Antwoord
Ja die heb ik.Die andere zat die er vroeger niet bij of was dit bij belgacom?
Antwoord
(12-12-2013, 21:32)Dimira schreef: Ja die heb ik.Die andere zat die er vroeger niet bij of was dit bij belgacom?

Helemaal in het begin dat Telenet begon met digitale TV,
Maar ze maken er nu reclame van als die niet in het aanbod zit,
Ze steken daar wat uit hoor bij Telenet.
Antwoord
Yep, ik heb gisteren ook de reklame gezien. Ze maken reklame voor VH1 Classic en dat deze zender in Rex en Rio zou zitten, maar deze zender wordt helemaal niet aangeboden. Ze zijn daar inderdaad goed bezig.........
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)