Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013
#11
Heb gelezen op Twitter dat er maar 2 pakketten meer zullen zijn: Rex en Rio
Antwoord
#12
(14-09-2013, 11:18)koendevos schreef: Heb gelezen op Twitter dat er maar 2 pakketten meer zullen zijn: Rex en Rio

Maar voor de rest weet je niet echt wat dit inhoud?Lijkt me dus zoals dat vorige waar ze op voortbouwen die whoppa.Maar nu heb je misschien iets met zenders.Laat ons hopen,en laat het weer geen dooi mus zijn wat ze ons proberen wijs te maken.Maar die namen het lijkt me erg vreemd want neem nu als het al zenderpaketten zijn.en je zegd ik ga het pakket Rex en Rio nemen dan gaat dit al op z'n minst 6€ kosten.Gaat dit 1? of 2? paketten zijn.Ik veronderstel 1 dan moet dit naar belgacom normen een 5 tal zenders zijn en dan zal telenet zich daar ook aan houden.Dus moeten ze ook 5 nieuw zenders gaan insteken want die andere 2 gaan in andere betaal paketten.Ze kunnen ook ergens zenders uithalen en in dat pakket steken of uit het basis pakketen nemen.Ik zie het toch niet zo goed zitten met die beperkte plaats op die kabel het lijkt er eerder op of zij alsmaar meer en meer plaats vrij maken op die kabel.
Antwoord
#13
Ik denk niet dat minder pakketten noodzakelijkerwijs betekent dat er minder zenders in een pakket zitten.
Integendeel, ik denk dat ze dan meerdere pakketten gaan samenvoegen in één pakket.
Wie dan tot nu toe maar een deelpakket had, zal dus extra betalen (en extra zenders krijgen in ruil, natuurlijk).
Antwoord
#14
(14-09-2013, 13:01)boulder schreef: Ik denk niet dat minder pakketten noodzakelijkerwijs betekent dat er minder zenders in een pakket zitten.
Integendeel, ik denk dat ze dan meerdere pakketten gaan samenvoegen in één pakket.
Wie dan tot nu toe maar een deelpakket had, zal dus extra betalen (en extra zenders krijgen in ruil, natuurlijk).

Maar ik weet nog over 3 jaar terug bij belgacom waren er van die grote pakketen met zenders,ik weet niet juist hoeveel ze kosten ik dach iets van 15 of 17, aantal zenders ben ik kwijt.dan heb je natuurlijk minder paketten nodig en misschien ook maar 1 als dit goed verdeeld is.
Antwoord
#15
Aankondiging op Telenet site:

http://snap.telenet.be/in-feiten/artikel...rpakketten

Na King & Kong , Whop & Whoppa is het nu de beurt aan onze pakketten vol films, series en zenders. De gordijnen gaan open ...

Dinsdag 17 september gaat het doek open en presenteren we jullie graag ons aanbod.

Ben je ook een fervente film en/of series fan? Houden je kinderen ook van leuke animatiefilms?
Stel je vragen aan de bedenkers tijdens de live chat: dinsdag 17 september van 18u tot 19u.

Voor onze huidige Prime klanten verandert er niets. We brengen hen persoonlijk op de hoogte wat het nieuwe pakket voor hen kan betekenen.
Antwoord
#16
Dat ze eens wat zenders in basis steken dat bij andere in paketten zitten,
Ze zullen zo meer klanten over de streep trekken ;-)
Zullen miss 2 paketten zijn van 10€ met wat er nu al inzit in de paketten.
Antwoord
#17
Als ze dan al een pakket maakten misschien beter een duits pakket.8-10 tal zenders huidige plus enkele erbij.Met een mogelijk 2 de pakket omdat het 2 namen draagt.En dat kan dan uit films of series bestaan.
Antwoord
#18
vergeet dat laatste maar
Antwoord
#19
Ik denk dat we te graag dromen.Ben benieuwd.
Antwoord
#20
Het kan even goed zijn dat huidige zenders in een nieuw pakket worden gestoken.Zoals het entertainment pakket en bv. een pakket voor kinderen en kleuters.En dan verdwijnt dat entertainment pakket en dat met die tekenfilms waar nog andere zenders bij zaten kan misschien nu onder een ander pakket vallen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)