Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013
#21
@Dimira @Master Ik vermoed inderdaad dat het zoiets wordt, alle bestaande "extra zenders" in 2 pakketten (Prime niet inbegrepen hierin). Ik vrees dat het bestaande zenderaanbod niet echt zal veranderen...
Antwoord
#22
(16-09-2013, 10:39)koendevos schreef: @Dimira @Master Ik vermoed inderdaad dat het zoiets wordt, alle bestaande "extra zenders" in 2 pakketten (Prime niet inbegrepen hierin). Ik vrees dat het bestaande zenderaanbod niet echt zal veranderen...

deel uw mening,
ze zullen wel nog de zenders zo gaan herschikken dat bepaalde zenders in 1 pakket zit en een andere zender van dezelfde groep miss in dat ander pakket.
denk dan bv aan bbc3 in het ene pakket en bbc4 in dat andere pakket om de klanten die beiden willen toch nog beide pakketten te laten kopen/huren.
Antwoord
#23
(16-09-2013, 10:39)koendevos schreef: @Dimira @Master Ik vermoed inderdaad dat het zoiets wordt, alle bestaande "extra zenders" in 2 pakketten (Prime niet inbegrepen hierin). Ik vrees dat het bestaande zenderaanbod niet echt zal veranderen...

Enkel nu afwachten wat dit met de prijzen gaat doen.
Antwoord
#24
Volgens mij gaan ook de zenders van het HD XL Pack verspreid worden over de nieuwe pakketten. Ik heb geen hoge verwachtingen voor de nieuwe pakketten, 'k vraag mij af wat Telenet er nu zal van gemaakt hebben. Al jaren vraag ik via Enquetes de terugkeer van VH1 Classic en SkyNews, maar t'is zoals Natte hierboven schreef, het zal bij dromen blijven :-)
Antwoord
#25
waarom geen Fox News uitzenden in belgie,dat is van dezelfde tak als NGC,
zou naast sky news een leuke zender zijn,al zijn er al veel van dit genre zenders bij telenet (nieuwszenders).
Antwoord
#26
(16-09-2013, 20:04)Kris schreef: Volgens mij gaan ook de zenders van het HD XL Pack verspreid worden over de nieuwe pakketten. Ik heb geen hoge verwachtingen voor de nieuwe pakketten, 'k vraag mij af wat Telenet er nu zal van gemaakt hebben. Al jaren vraag ik via Enquetes de terugkeer van VH1 Classic en SkyNews, maar t'is zoals Natte hierboven schreef, het zal bij dromen blijven :-)
Dat denk ik dus ook, heb dat trouwens in het verleden al gehoord, dat HD XL over andere pakketten ging verspreid worden.
Reden zou zijn dat in het begin HD content nog relatief zeldzaam wa, en dus mensen makkelijk wat extra wilden betalen om iets in HD te zien.
Nu de belangrijkste Vlaamse zenders al in HD uitzenden, is HD wat minder speciaal geworden, en wordt het interessanter om weer per thema uit te splitsen, in plaats van een HD versus SD opsplitsing.

En wat prijzen betreft, als de leverancier iets herschikt is het meestal niet om er minder aan te verdienen.
Als pakketten fuseren kan het zijn dat de som van die pakketten goedkoper is dan de individuele pakketten samen, maar wie enkel een klein pakketje wou hebben, en nu een heel paket moet nemen, zal waarschijnlijk meer uitgeven.

Voor de rest hoop ik toch dat er nog iets bijkomt, en dat het niet alleen herschikken is.
Antwoord
#27
paketje rtl4 5 7 en 8 ;-)
Antwoord
#28
(16-09-2013, 22:58)chukky2 schreef: paketje rtl4 5 7 en 8 ;-)

officieel kan het nog niet Wink
Antwoord
#29
(16-09-2013, 22:58)chukky2 schreef: paketje rtl4 5 7 en 8 ;-)

Als het dan de HD versies zijn zou ik het pakketje aanschaffen en steek er dan ook nog maar SBS6 en Veronica bij.
Antwoord
#30
Er zit beweging in.
Op 562 Mhz zit momenteel "test610", waarbij de now/next aangeeft dat om 12:05 Echte Vehalen: De kliniek start.
Op die mux zit anders nog niets.
Dat is dezelfde EPG als van VTM.
De bitrate is 0.
Dus ik denk dat we niet moeten afgaan op de EPG of de naam test610, waarschijnlijk wordt er straks een extra mux (562 Mhz) in gebruik genomen, en hebben ze nu een testje gedaan.
Nu, als er een extra mux in gebruik genomen wordt, veronderstel ik toch dat er zenders bijkomen (tenzij het natuurlijk voor Video Op Aanvraag bedoeld is).
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)