Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013
#88
(21-09-2013, 13:47)master-magic schreef: staat op de site van telenet Wink
zie vanonder ---> http://klantenservice.telenet.be/content...AP_artikel
Het klopt dat het er nu inderdaad staat.
Maar Telenet heeft hier toch echt wel slecht gecommuniceerd.
Iedere dag kwam er iets meer informatie vrij.
Men kan dat spannend vinden, maar het maakt wel dat je er een slechte indruk van krijgt.
Over dat HD XL pack, en over BBC3 en BBC4 had ik op hun facebook pagina ook al vragen gesteld.
Ze antwoordden er niet op, maar op de andere Telenet pagina's kwam er dus eerst antwoord over BBC3 en 4, en pas onlangs dus over het HD XL pack.
Het is geen goede zaak om eerst de mensen ongerust te maken, en dan later die ongerustheid weg te nemen.

(21-09-2013, 14:06)Dimira schreef: Ja boulder ik begrijp je maar goed als ik dan stilaan even ga overwegen wat telenet nu van plan is en wat ik dan eventueel nog niet zou kunnen nemen op satelliet dat nu bij telenet wel te krijgen is.Dan weet je ook dat er nog veel zenders gaan verdwijnen bij telenet?En ik zei het daarstraks als je nu niet geïnteresseerd bent in die films word je nu gewoon dat pakket in je nek gedraaid.vroeger had je keuze tussen van alles,ik denk dat dit zelfs nog bij elke operator is daarom vraag ik mij af of hier niet veel volk gaat lopen want nu zou het bij mij ook eens vlugger kunnen gaan.
Ik weet het, maar de situatie is voor iedereen anders.
Ik had al Prime, en basispakket.
Betaalde dus al rond de 22€/maand.
Een paar jaar geleden betaalde ik zelfs 25€/maand, want voor dat ene Prime Star HD betaalde ik 5€/maand exta.
Dus die Rio is voor mij toch niet zo heel veel duurder met wat ik nu al had.
BBC3 en BBC4 heb ik altijd al via satelliet bekeken, want ik had het Plus pakket niet.
Het HD XL pakket vond ik veel te duur voor wat het maar was (>10€/maand voor wie geen shake heeft), maar nu komen die zenders dus voor een gedeelte bij Rio, en voor een gedeelte bij basispakket.
Van BBC One HD heb ik het altijd onlogisch gevonden dat dat niet in het basispakket zat (vergelijk met TF1 HD, één HD, La Une HD, allemaal mainstream HD zenders die in het basispakket zitten), en dat zetten ze dus met die herschikking mee recht.
Dus ja, voor mij persoonlijk valt het dus uiteindelijk goed uit, maar voor veel anderen zal dit inderdaad duurde uitvallen.

(21-09-2013, 14:10)natte schreef: vtmkzoom+ vindt je op sat bij zappelin24 ongeveer dezelfde programma's en pebbles tv vind je op sat bij kinderkanaal. ook ongeveer dezelfde programma's. beiden via cd abonnement.
Het is toch niet helemaal hetzelfde, en om die zappelin24 te hebben, zie ik dat je bij Canal Digitaal minimaal een Familiepakket moet hebben, en dat kost al 20€/maand (normale prijs, buiten kortingsperiod).
Als jij dat allemaal gaat combineren : Telenet + Canal Digitaal, Film1 (14€/maand), dan ga je natuurlijk veel duurder uitkomen.
Je krijgt dan natuurlijk weer andere kanalen, maar als het er puur om te doen was om minder uit te geven, dan slaat dit nergens op, want je drijft de prijs flink op.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - door boulder - 21-09-2013, 15:07



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)