Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013
ik denk dat ze er daar bij Telenet zelf niet meer aan uit geraken met al hun veranderingen.
Ik blijf voorlopig bij het oude. We zullen binnen een paar maanden klaarder zien hoop ik.
Nu zitten ze nog veel te veel aan het veranderen en zoeken denk ik.
Antwoord
Enkel bij belgacom gaat deze znder er uit.Bij telenet voorlopig niet.
Antwoord
Het lijkt inderdaad een soort paniekvoetbal op de komst van Netflix, maar ik vind het zeker niet de juiste attitude.
Ter vergelijking : in Nederland doet zusterbedrijf UPC het beter, daar worden veel HD kanalen toegevoegd, de tegenhanger van Prime daar (Film 1) heeft nu al 3 HD kanalen.
Wat doet Telenet daarentegen ?
Nog snel pakketten samenvoegen, zodat de gebruiker meer per maand moet betalen, en er verdwijnen HD kanalen (zoals Eurosport HD, BBC One HD en Sundance HD).
Antwoord
Het enigste wat ik aanraad is zoals ik heb gedaan,bel naar telenet en met een beetje geluk blijft dat HD XL pakket er inzitten na 2014. Dan heb je toch al die zenders.Ik heb het onlangs gezegd op dit moment is het nog kofiedik kijken wat er met die overige gebeurt.Wacht op de brief.Dit kan je ook.Hoe minder mensen er interesse inhebben hoe minder geneigd ze zullen zijn voor dit al dan niet te houden,maar als ze zien als er vraag naar is dan hebben we meer kans.
Antwoord
Neen, Dimira, dan heb ik die zenders niet, want ik heb dat HD XL pack momenteel niet, je kreeg dat alleen als je meerdere producten van Telenet had, anders kostte het meer dan 10€/maand, en dat vind ik teveel.
Ik ga dat pakket ook zeker niet bijbestellen, het stoort mij gewoon dat ze zenders schrappen, dat ze eerst zeggen dat het in het basispakket komt, dan weer niet, enz.
Antwoord
(28-09-2013, 17:28)chukky2 schreef:
(28-09-2013, 16:22)Kris schreef: Yep, dat klopt Chukky2. Begin 2014 zullen sommige zenders, die nu nog in het Pluspakket zitten, verdwijnen. Triestig vind ik dat. Waarom Eurosport HD niet opnemen in het basispakket begrijp ik al helemaal niet.



Kunnen we niet via dit forum samen klacht indienen en dit dan doorsturen naar telenet? Master weet misschien raad Rolleyes
Daar kom je geen stap mee verder belgacom doet toch ook wat hij wil dat zie je overal.Trouwens elke operator is vrij van keuze om zijn eigen zenders er op te plaatsen die hij wil.En er later weer af te nemen of bij te zetten.

Boulder sorry hé,maar ten eerste ik spreek hier niet voor jou alleen.En ben blij dat ik gebeld had want anders had je het nog niet geweten.Trouwens ik heb geen glazen bol en kan niet weten wat voor producten jij hebt.En daarbij Als je het pakket nu wil moet je toch zelf bellen want ik geloof dat die prijs ook nog niet vast stond.Want ze wisten niet of het verlengt ging worden na 2014.Daarom moet ik zelf wachten tot maandag.Maar ik zeg het hier omdat hier misschien wel geïnteresseerden zijn en niet alleen jij.Versta je.
Antwoord
(28-09-2013, 20:40)Dimira schreef:
(28-09-2013, 17:28)chukky2 schreef:
(28-09-2013, 16:22)Kris schreef: Yep, dat klopt Chukky2. Begin 2014 zullen sommige zenders, die nu nog in het Pluspakket zitten, verdwijnen. Triestig vind ik dat. Waarom Eurosport HD niet opnemen in het basispakket begrijp ik al helemaal niet.



Kunnen we niet via dit forum samen klacht indienen en dit dan doorsturen naar telenet? Master weet misschien raad Rolleyes
Daar kom je geen stap mee verder belgacom doet toch ook wat hij wil dat zie je overal.Trouwens elke operator is vrij van keuze om zijn eigen zenders er op te plaatsen die hij wil.En er later weer af te nemen of bij te zetten.

Boulder sorry hé,maar ten eerste ik spreek hier niet voor jou alleen.En ben blij dat ik gebeld had want anders had je het nog niet geweten.Trouwens ik heb geen glazen bol en kan niet weten wat voor producten jij hebt.En daarbij Als je het pakket nu wil moet je toch zelf bellen want ik geloof dat die prijs ook nog niet vast stond.Want ze wisten niet of het verlengt ging worden na 2014.Daarom moet ik zelf wachten tot maandag.Maar ik zeg het hier omdat hier misschien wel geïnteresseerden zijn en niet alleen jij.Versta je.

ik vind het raar dat jullie dat HD XL pakket nooit hebben gehad. Jullie hadden toch internet en TV ? dus ....
Antwoord
(28-09-2013, 22:33)chukky2 schreef: ik vind het raar dat jullie dat HD XL pakket nooit hebben gehad. Jullie hadden toch internet en TV ? dus ....
Ik weet niet wat iedereen hier heeft/had, maar ik had/heb :

* Telenet digitale TV met koop HD digibox
* Scarlet VDSL2
* VOIP via 3Starsnet
* Simyo GSM met herlaadsysteem

Ik heb dus al jaren maar één Telenet product.
Antwoord
(28-09-2013, 22:49)boulder schreef:
(28-09-2013, 22:33)chukky2 schreef: ik vind het raar dat jullie dat HD XL pakket nooit hebben gehad. Jullie hadden toch internet en TV ? dus ....
Ik weet niet wat iedereen hier heeft/had, maar ik had/heb :

* Telenet digitale TV met koop HD digibox
* Scarlet VDSL2
* VOIP via 3Starsnet
* Simyo GSM met herlaadsysteem

Ik heb dus al jaren maar één Telenet product.
ha zo ja , ;-)
Antwoord
Hello iedereen. Even ter verduidelijking : ik woon in Brussel en heb het HdXl-pack al twee jaar. Wat jullie zeggen over nieuwe zenders in dit pakket voor Brussel is onzin : sinds twee jaar zijn er 11 hd-zenders in dit pakket in Brussel, dus 4 meer dan in Vlaanderen : Ushuaia HD, National Geographic HD Franstalig, Eurosport France HD en Disney Cinemagic HD. Het was zo tot 23/9 en sinds 23/9 is het altijd zo. Alleen had Telenet nog nooit gecommuniceerd over het HDXL-pack van Brussel. Zelfs de zenderkaart voor Brussel is niet correct. En in Brussel kunnen we niet meer naar Eurosport 2 kijken. Mvg.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)