Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013
Ik heb ook gezien ik had onlangs het plus pakket gekocht.Nu staan er zenders op zwart omdat dat plus pakket verwijderd is sinds ik Rio heb genomen.Ik vind dit ook abnormaal.Normaal hadden die zenders er voor ons voor ons gratis of verminderde prijs moeten inzitten, want ik weet nu niet hoeveel. Ik ben nog altijd aan het sukelen met die zenders,had ze beter laten staan.

Maar dan zijn de grootste ezels toch nog altijd diegenen die er bij blijven.Er zijn genoeg alternatieven om het anders te doen.En een goedkopere oplossing te kiezen dan waar ze nu bij terecht zijn gekomen.Niemand stuurt hen naar telenet/belgacom/snow of andere operators en ik denk dat het bij elke welk het zelfde is.want hetgeen je hier leest,lees je op elk ander forum ook dat het niet goed is.Die van telenet wil naar daar en van belgacom naar telenet en van snow naar belgacom en belgacom weer naar daar zo gaat dat heel de dag voort.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - door Dimira - 29-09-2013, 17:22



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)