Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013
OK, ik had ook het Pluspakket en wat ze nu doen met hun Rex&Rio geeft mij ook een beetje een 'dubbel' gevoel : veel meer vragen om de meeste (niet alle) zenders te behouden en minder zenders voor (ongeveer) hetzelfde geld. Ik was er eerst ook niet echt over te spreken.
Aan de andere kant moet je de bedenking maken : een normaal ticketje bij Kinepolis kost al gauw een kleine 10 euro (en dan hebben we het nog niet over de woekerprijzen die je betaalt voor frisdrank en popcorn wanneer je kindjes mee hebt). Wanneer je dus uit het Rio-aanbod één film bekijkt met één persoon, dan heb je die meerprijs voor Rio al ruimschoots uitgewonnen. Akkoord, het zijn niet altijd de meest recente films die er tussen staan (alhoewel... ) en een bioscoop-ervaring is nog altijd iets beter dan thuis (alhoewel... ), maar da's dan misschien de prijs die je er voor betaalt he.
Ondertussen ben ik dus overgeschakeld van plus-pakket naar Rio, de kindjes hebben al verschillende films gezien en als het zomer wordt, dan schakelen we toch fkes terug naar Rex, want het abonnement is maandelijks opzegbaar.
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013 - door inventiv - 02-10-2013, 10:21



Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)