Telenet onder vuur
#11
@natte die be zenders kan je toch nog bestellen.Van dad HD XL pakket is er in feite nog geen echte duidelijkheid denk ik.Omdat de technische dienst zelf nog niet wist wat er met dit abonnement ging gebeuren.Enkel was het nu niet meer verkrijgbaar.Allemaal waarschijnlijk door REX&RIO.Die duitse zenders die hier verdwenen zijn hebben helemaal niets met dit te maken.Het zijn enkel de zenders die zwart staan uit het HD XL paket en de plus zenders.
Antwoord
#12
(11-11-2013, 21:00)natte schreef:
(11-11-2013, 15:28)Dimira schreef: @natte die be zenders kan je toch nog bestellen.Van dad HD XL pakket is er in feite nog geen echte duidelijkheid denk ik.Omdat de technische dienst zelf nog niet wist wat er met dit abonnement ging gebeuren.Enkel was het nu niet meer verkrijgbaar.Allemaal waarschijnlijk door REX&RIO.Die duitse zenders die hier verdwenen zijn hebben helemaal niets met dit te maken.Het zijn enkel de zenders die zwart staan uit het HD XL paket en de plus zenders.

beste dimi je kan alleen nog franske, rio en rex en den sex bestellen

Beste natte bij mij de be ook. voor 40 eurokes zie op uwe tv.
Antwoord
#13
(12-11-2013, 15:17)Dimira schreef:
(11-11-2013, 21:00)natte schreef:
(11-11-2013, 15:28)Dimira schreef: @natte die be zenders kan je toch nog bestellen.Van dad HD XL pakket is er in feite nog geen echte duidelijkheid denk ik.Omdat de technische dienst zelf nog niet wist wat er met dit abonnement ging gebeuren.Enkel was het nu niet meer verkrijgbaar.Allemaal waarschijnlijk door REX&RIO.Die duitse zenders die hier verdwenen zijn hebben helemaal niets met dit te maken.Het zijn enkel de zenders die zwart staan uit het HD XL paket en de plus zenders.

beste dimi je kan alleen nog franske, rio en rex en den sex bestellen

Beste natte bij mij de be ook. voor 40 eurokes zie op uwe tv.

dit is zeker iets voor sommige : van telenet
korte opsomming :
De limieten van "Vrij Downloaden" zijn nog steeds te laag.
Smallband is onredelijk traag, ook voor Vrij Downloaden abonnementen.
De modem-HGW heeft te beperkte mogelijkheden.
Omruiling van oude Digicorder naar nieuwe kost nog steeds geld, al is het huur.
MijnTelenet heeft vaak problemen en aangezien er nog steeds limieten zijn, is dit oneerlijk naar de klanten toe.
TV-zenders verwijnen, maar er komen interessante zenders bij.
Nieuwe formules, die zo goed als verplicht doorgevoerd worden, zijn voor vele klanten nadelig.
Antwoord
#14
Ja en als ze dan zo zenders blijven verwijderen zoals ze de laatste weken bezig zijn zie ik vele klanten toch nog een overstap wagen na een nieuwe operator.Zeker nu het allemaal makkelijker is geworden dan vroeger.Tv verdwijnen en er komen er interesante zenders bij.Waar mogen we die dan wel vinden? WDR/PRO7/SAT1/EUROSPORT HD/BBC1 HD/BBC3/BBC3/en nog zoveel meer waar ik niet meer kan over zien.Enkel zie ik geen nieuwe zenders.Wel zwarte plakken.
Antwoord
#15
(12-11-2013, 17:23)Dimira schreef: Ja en als ze dan zo zenders blijven verwijderen zoals ze de laatste weken bezig zijn zie ik vele klanten toch nog een overstap wagen na een nieuwe operator.Zeker nu het allemaal makkelijker is geworden dan vroeger.Tv verdwijnen en er komen er interesante zenders bij.Waar mogen we die dan wel vinden? WDR/PRO7/SAT1/EUROSPORT HD/BBC1 HD/BBC3/BBC3/en nog zoveel meer waar ik niet meer kan over zien.Enkel zie ik geen nieuwe zenders.Wel zwarte plakken.

Ja niet leuk , ook pebble tv foodchannel extreem sport ,tcm , TNT HD enz gaan weg , ben eens benieuwd hoelang ik hier nog kan kijken
Antwoord
#16
(12-11-2013, 18:26)natte schreef:
(12-11-2013, 17:33)chukky2 schreef:
(12-11-2013, 17:23)Dimira schreef: Ja en als ze dan zo zenders blijven verwijderen zoals ze de laatste weken bezig zijn zie ik vele klanten toch nog een overstap wagen na een nieuwe operator.Zeker nu het allemaal makkelijker is geworden dan vroeger.Tv verdwijnen en er komen er interesante zenders bij.Waar mogen we die dan wel vinden? WDR/PRO7/SAT1/EUROSPORT HD/BBC1 HD/BBC3/BBC3/en nog zoveel meer waar ik niet meer kan over zien.Enkel zie ik geen nieuwe zenders.Wel zwarte plakken.

Ja niet leuk , ook pebble tv foodchannel extreem sport ,tcm , TNT HD enz gaan weg , ben eens benieuwd hoelang ik hier nog kan kijken

pss chujjy pebbletv al bij belgacomtv food bij astra 2 al bij miuj opgelost

(12-11-2013, 17:23)Dimira schreef: Ja en als ze dan zo zenders blijven verwijderen zoals ze de laatste weken bezig zijn zie ik vele klanten toch nog een overstap wagen na een nieuwe operator.Zeker nu het allemaal makkelijker is geworden dan vroeger.Tv verdwijnen en er komen er interesante zenders bij.Waar mogen we die dan wel vinden? WDR/PRO7/SAT1/EUROSPORT HD/BBC1 HD/BBC3/BBC3/en nog zoveel meer waar ik niet meer kan over zien.Enkel zie ik geen nieuwe zenders.Wel zwarte plakken.

dimi zijn er veel meer 21 kwijt op 1 jaar tijd

Ik tel ze niet meer,ik heb het al gezegd hé sind REX & RIO is het er ook niet veel op verbeterd.Hun persconferensie was beter dan het resultaat.Want waar zijn die zenders gebleven die uiteindelijk in het basis paket gingen komen.Ofwel zijn ze er niet ofwel is er een zwarte plek.
Antwoord
#17
Citaat:Want waar zijn die zenders gebleven die uiteindelijk in het basis paket gingen komen.Ofwel zijn ze er niet ofwel is er een zwarte plek.

Die gaan er nooit komen Dimira, was verkeerde communicatie van Telenet zelf. Dus de zwarte plekken zullen blijven.
Antwoord
#18
Citaat:
(12-11-2013, 22:01)Kris schreef: Want waar zijn die zenders gebleven die uiteindelijk in het basis paket gingen komen.Ofwel zijn ze er niet ofwel is er een zwarte plek.

Die gaan er nooit komen Dimira, was verkeerde communicatie van Telenet zelf. Dus de zwarte plekken zullen blijven.

En die lege gaten Kris vzemoed ik ook.Dat die nooit of te nooit vervangen zullen worden.Een heel tristige boel is het hier aan het worden.Een mens zou nog gaan overwegen om terug over te stappen naar belgacom.Benik van één zaak al zeker dat ik daar al iets goedkoper zit en ook al wat voetbal heb.
Antwoord
#19
Citaat:
(12-11-2013, 22:23)natte schreef:
(12-11-2013, 22:01)Kris schreef: Want waar zijn die zenders gebleven die uiteindelijk in het basis paket gingen komen.Ofwel zijn ze er niet ofwel is er een zwarte plek.

Die gaan er nooit komen Dimira, was verkeerde communicatie van Telenet zelf. Dus de zwarte plekken zullen blijven.
zwarte plek zeg maar zwart gat uit het telenethal

Citaat:
(12-11-2013, 22:19)Dimira schreef:
(12-11-2013, 22:01)Kris schreef: Want waar zijn die zenders gebleven die uiteindelijk in het basis paket gingen komen.Ofwel zijn ze er niet ofwel is er een zwarte plek.

Die gaan er nooit komen Dimira, was verkeerde communicatie van Telenet zelf. Dus de zwarte plekken zullen blijven.

En die lege gaten Kris vzemoed ik ook.Dat die nooit of te nooit vervangen zullen worden.Een heel tristige boel is het hier aan het worden.Een mens zou nog gaan overwegen om terug over te stappen naar belgacom.Benik van één zaak al zeker dat ik daar al iets goedkoper zit en ook al wat voetbal heb.
dimi pak tocg sat tvv of cd of samen
Wel eerst genoeg geld hebben hé.Cool
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)