Eleven 1-3 verdwijnen bij Tv Vlaanderen
#11
Ja, maar als je de keuze hebt, omdat je hier in Vlaanderen woont, bijven er toch eigenlijk nog maar weinig redenen om TVV te nemen.
Ik zie trouwens hetzelfde patroon als in het verleden: extra zender(s) om klanten te lokken.
Na een tijdje die zenders weer afstoten, en hopen dat die klanten blijven.
Ik herinner mij nog SchlagerTV, een oudere dame die ik kende nam TV Vlaanderen, en een van de redenen was die SchlagerTV.
Ik denk dat hij 1 of maximum 3 maanden gebleven is, daarna was hij weer weg.
Met Eleven heeft het wat langer geduurd, maar het komt op hetzelfde neer.
Antwoord
#12
(25-12-2021, 22:40)boulder schreef: Ja, maar als je de keuze hebt, omdat je hier in Vlaanderen woont, bijven er toch eigenlijk nog maar weinig redenen om TVV te nemen.
Ik zie trouwens hetzelfde patroon als in het verleden: extra zender(s) om klanten te lokken.
Na een tijdje die zenders weer afstoten, en hopen dat die klanten blijven.
Ik herinner mij nog SchlagerTV, een oudere dame die ik kende nam TV Vlaanderen, en een van de redenen was die SchlagerTV.
Ik denk dat hij 1 of maximum 3 maanden gebleven is, daarna was hij weer weg.
Met Eleven heeft het wat langer geduurd, maar het komt op hetzelfde neer.

het wordt alsmaar beter qua keuze als je in belgie op reis bent (bv met een caravan aan zee) je hebt nu al bij enkele providers een app optie, en op veel plaatsen is al kabel ook mits bijbetalen.
denk dat satelliet niet veel meer gebruikt wordt, mensen met een mobilhome misschien nog maar hoeveel zijn er dat nog, nu zeker met de Corona kunnen niet veel mensen weer weg gaan naar het buitenland.
Antwoord
#13
sport 10 test nu via astra 23,5 oost op 12.129 v 29.900
onder label TestS10 in nagravision en viaccess

Vanaf februari in het tv Vlaanderen aanbod.
Antwoord
#14
En cartoon netwerk en boomerang zijn op satelliet ook verdwenen,
5 zenders minder ineens en maar 1 in de plaats, het gaat goed met M7-canal+
Antwoord
#15
(01-02-2022, 17:10)master-magic schreef: En cartoon netwerk en boomerang zijn op satelliet ook verdwenen,
5 zenders minder ineens en maar 1 in de plaats, het gaat goed met M7-canal+
Echt?
En was dat van CN en Boomerang! dan niet aangekondigd?
Dat is dan wel heel grof.
Antwoord
#16
(01-02-2022, 17:58)boulder schreef:
(01-02-2022, 17:10)master-magic schreef: En cartoon netwerk en boomerang zijn op satelliet ook verdwenen,
5 zenders minder ineens en maar 1 in de plaats, het gaat goed met M7-canal+
Echt?
En was dat van CN en Boomerang! dan niet aangekondigd?
Dat is dan wel heel grof.

Is op de site aangekondigd,
Krijg geen nieuwsbrieven meer, ze hebben nochtans m’n email adres want rekeningen komen wel toe 😂
Is daar een echt zooitje aan het worden, alsmaar minder zenders en het abbo bedrag blijft hetzelfde.
En sport10 enkel te zien met hun eigen ontvanger en de ci module, en dan na een jaar lezen dat die zender weer verdwijnt wegens weinig interesse vrees ik zo.
Antwoord
#17
(07-02-2022, 15:49)master-magic schreef: Is op de site aangekondigd,
Krijg geen nieuwsbrieven meer, ze hebben nochtans m’n email adres want rekeningen komen wel toe 😂
Is daar een echt zooitje aan het worden, alsmaar minder zenders en het abbo bedrag blijft hetzelfde.
En sport10 enkel te zien met hun eigen ontvanger en de ci module, en dan na een jaar lezen dat die zender weer verdwijnt wegens weinig interesse vrees ik zo.
Die zender was sowieso geen hoogvlieger, hee.
Ik vind het spijtig dat ze zo met hun klanten omgaan.
Ik denk dat de meeste van hun klanten echt mensen zijn die geen alternatief hebben, want ze doen precies alles om het je moeilijk te maken.
Antwoord
#18
(07-02-2022, 19:22)boulder schreef:
(07-02-2022, 15:49)master-magic schreef: Is op de site aangekondigd,
Krijg geen nieuwsbrieven meer, ze hebben nochtans m’n email adres want rekeningen komen wel toe 😂
Is daar een echt zooitje aan het worden, alsmaar minder zenders en het abbo bedrag blijft hetzelfde.
En sport10 enkel te zien met hun eigen ontvanger en de ci module, en dan na een jaar lezen dat die zender weer verdwijnt wegens weinig interesse vrees ik zo.
Die zender was sowieso geen hoogvlieger, hee.
Ik vind het spijtig dat ze zo met hun klanten omgaan.
Ik denk dat de meeste van hun klanten echt mensen zijn die geen alternatief hebben, want ze doen precies alles om het je moeilijk te maken.

er gaan nog enkele zenders verhuizen van transponder en enkel Nagra en Viaccess, dit is de nieuwe werkwijze van hen, sinds begin 2022 nog enkel zenders in Nagra en Viaccess zodat je enkel hun eigen ontvanger moet gebruiken of de CI+ module.
en zo zal de smartcard alleen minder en minder zenders hebben tot ze de Vlaamse zenders ook zonder Seca codering aanbieden.
triestige zaak voor de klant.
Antwoord
#19
(09-02-2022, 17:32)master-magic schreef: er gaan nog enkele zenders verhuizen van transponder en enkel Nagra en Viaccess, dit is de nieuwe werkwijze van hen, sinds begin 2022 nog enkel zenders in Nagra en Viaccess zodat je enkel hun eigen ontvanger moet gebruiken of de CI+ module.
en zo zal de smartcard alleen minder en minder zenders hebben tot ze de Vlaamse zenders ook zonder Seca codering aanbieden.
triestige zaak voor de klant.
Ja, die werkwijze kennen we ook van toen ze naar Astra3 omschakelden.
Ook zendertje per zendertje, en als mensen dan klaagden, konden ze altijd verwijzen naar die zenders die wel nog op Astra1 zaten.
Er is veel kritiek op Telenet, maar als ik zie hoe TVV tewerk gaat vind ik dat van een totaal andere orde.
Ze veranderen ook heel vaak van codering, ik ben echt blij dat ik daar niet bij gebleven ben.
Antwoord
#20
(09-02-2022, 22:10)boulder schreef:
(09-02-2022, 17:32)master-magic schreef: er gaan nog enkele zenders verhuizen van transponder en enkel Nagra en Viaccess, dit is de nieuwe werkwijze van hen, sinds begin 2022 nog enkel zenders in Nagra en Viaccess zodat je enkel hun eigen ontvanger moet gebruiken of de CI+ module.
en zo zal de smartcard alleen minder en minder zenders hebben tot ze de Vlaamse zenders ook zonder Seca codering aanbieden.
triestige zaak voor de klant.
Ja, die werkwijze kennen we ook van toen ze naar Astra3 omschakelden.
Ook zendertje per zendertje, en als mensen dan klaagden, konden ze altijd verwijzen naar die zenders die wel nog op Astra1 zaten.
Er is veel kritiek op Telenet, maar als ik zie hoe TVV tewerk gaat vind ik dat van een totaal andere orde.
Ze veranderen ook heel vaak van codering, ik ben echt blij dat ik daar niet bij gebleven ben.

ze zijn de vrijheid aan het afnemen om toch maar hun eigen materiaal door de strot te duwen, ofwel hun eigen ontvanger dat brak is en veel problemen mee zijn of hun CI+ module waar ook al mensen problemen mee hebben.
voor hetgeen ze nog aanbieden is het niet waard om nog klant te blijven via satelliet, meer of de helft van de zenders zitten gratis open op satelliet, als je telt welke ze aanbieden voor belgie alleen gecodeerd zal je met een 21 al gedaan hebben (net gecheckt), en daar betaal je dan de volle pot voor.
Basic+ nu al 28,90 voor de 21 Vlaamse zenders, de rest wordt gedeeld met Nederland of nog andere landen of zijn vrij te ontvangen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)