geen eurosport meer vanaf 01/01/2014
#11
(07-11-2013, 18:20)natte schreef:
(07-11-2013, 16:00)tontol36 schreef: Als dit ooit zover moest komen zullen we toch eens aan een schotel moeten beginnen te denken.

kust na mijn oor. eerst zit hem hier al jaren te zeggen dat mijn satellite geen goede aanvulling is van kabel en nu gaat hij het zelf doen. jongen luistert nog eens goed. satellite is een zeer goede aanvulling op telenet. ga naar rex en pak canaldigitaal holland. is nu legaal te verkrijgen via nbu. daarna pak je family hd heb je twee eurosport hd erbij pak dan nog film1 en hbo. das juist geteld 60 euro. heb je al je vlaamse (kabel) en alle hollandse, film, duitse, engelse, Italiaanse en nee gene kwantiteit maar zeer goede kwaliteit. rij rap naar kermt en ga je schotel halen. ik wil hem wel komen uitrichten voor je. tasje koffie en we praten er niet meer over. waar spreken we af. doen man doen

Edde ze gekest,want anders kus ek ze ni.En natte dat heb ik nooit gezegd ik heb altijd gezegd dat ik dat financiëel niet aankan.Ik leef ook maar van de ziekenkas en dat weet jij even goed als ik.
Antwoord
#12
Bericht zou toch kloppen. Zie bijlage (Gepost door iemand op Userbase).

Dan vliegt Telenet buiten. Het aanbod begint nu toch wel erg triestig te worden.
Antwoord
#13
(07-11-2013, 18:21)natte schreef: kris hou je kabel zet hem op basis en vul aan met cd familyhd. dan kost het je maar 13 euro kabel en 20 euro schotel. doen mannen. uw ogen gaan open. vraag gerust hier maar aan boulder, master, chukky2, zij kunnen je helpen.
Hmm, natte, ik heb al regelmatig gezegd dat ik niet echt fan ben van TV Vlaanderen (of van Canal Digitaal of Télésat).
Ben wel heel tevreden met mijn schotel op zich, maar dan vooral voor de gratis BBC zenders.
Antwoord
#14
(07-11-2013, 21:08)Kris schreef: Bericht zou toch kloppen. Zie bijlage (Gepost door iemand op Userbase).

Dan vliegt Telenet buiten. Het aanbod begint nu toch wel erg triestig te worden.
Dan zal ik Rio maar schrappen best,kan het later terug nemen als blijkt dat eurosport er met een sd zender nog opstaat.
Antwoord
#15
(07-11-2013, 18:20)natte schreef:
(07-11-2013, 16:00)tontol36 schreef: Als dit ooit zover moest komen zullen we toch eens aan een schotel moeten beginnen te denken.

kust na mijn oor. eerst zit hem hier al jaren te zeggen dat mijn satellite geen goede aanvulling is van kabel en nu gaat hij het zelf doen. jongen luistert nog eens goed. satellite is een zeer goede aanvulling op telenet. ga naar rex en pak canaldigitaal holland. is nu legaal te verkrijgen via nbu. daarna pak je family hd heb je twee eurosport hd erbij pak dan nog film1 en hbo. das juist geteld 60 euro. heb je al je vlaamse (kabel) en alle hollandse, film, duitse, engelse, Italiaanse en nee gene kwantiteit maar zeer goede kwaliteit. rij rap naar kermt en ga je schotel halen. ik wil hem wel komen uitrichten voor je. tasje koffie en we praten er niet meer over. waar spreken we af. doen man doen
één probleem, huisbaas wil zoiets niet op het dak
Antwoord
#16
wel : je zou zeggen dat dit nieuws is, buiten het forum van userbase en tik, (als die twee nu niet een en dezelfde is), nergens iets over te vinden,
als het waar is : zal het iets voor morgen of binnen een paar dagen zijn,
zo niet, wat voor iets is me dit

(07-11-2013, 21:08)Kris schreef: Bericht zou toch kloppen. Zie bijlage (Gepost door iemand op Userbase).

Dan vliegt Telenet buiten. Het aanbod begint nu toch wel erg triestig te worden.

hopelijk geen hoax :
Een hoax is een bericht dat probeert de lezer ervan zover te krijgen dat hij de inhoud van het bericht voor waar aanneemt en vervolgens een bepaalde handeling verricht. Voor z`n verspreiding is een hoax afhankelijk van het bewust versturen naar andere potentiele slachtoffers door degene die ertussen genomen wordt.
Antwoord
#17
(07-11-2013, 22:59)tontol36 schreef:
(07-11-2013, 18:20)natte schreef:
(07-11-2013, 16:00)tontol36 schreef: Als dit ooit zover moest komen zullen we toch eens aan een schotel moeten beginnen te denken.

kust na mijn oor. eerst zit hem hier al jaren te zeggen dat mijn satellite geen goede aanvulling is van kabel en nu gaat hij het zelf doen. jongen luistert nog eens goed. satellite is een zeer goede aanvulling op telenet. ga naar rex en pak canaldigitaal holland. is nu legaal te verkrijgen via nbu. daarna pak je family hd heb je twee eurosport hd erbij pak dan nog film1 en hbo. das juist geteld 60 euro. heb je al je vlaamse (kabel) en alle hollandse, film, duitse, engelse, Italiaanse en nee gene kwantiteit maar zeer goede kwaliteit. rij rap naar kermt en ga je schotel halen. ik wil hem wel komen uitrichten voor je. tasje koffie en we praten er niet meer over. waar spreken we af. doen man doen
één probleem, huisbaas wil zoiets niet op het dak

Dan heb je wel een probleem.Dat is natuurlijk het nadeel dat je in een appartement woont.Wat is de reden?Of is het een huis.Ik woon op het derde verdiep en als je dat laat plaatsen verloopt dat profesioneel zonder dat er iets beschadigd word.Soms moet er zelfs niet meer geboordworden door de muur.
Antwoord
#18
Wie is die iemand op userbase?Want ben daar ook gaan zien kan ook het zelfde zijn als hier.Heeft iemand als eens eerst op telenet site gezien.Want begin er eigenlijk niet veel meer van te geloven.
Antwoord
#19
(08-11-2013, 20:47)Dimira schreef: Wie is die iemand op userbase?Want ben daar ook gaan zien kan ook het zelfde zijn als hier.Heeft iemand als eens eerst op telenet site gezien.Want begin er eigenlijk niet veel meer van te geloven.

Staat duidelijk op de eerste pagina van de afrekening die ik vandaag heb ontvangen, dus bericht is door telenet op hun eigen facturen geplaatst dus is dit waar denk ik he.
Antwoord
#20
Als dat er op staat zal dat wel,op mijn factuur van de 22 staat dit dus niet op en dat van zorro ook niet.In ieder geval ik heb nu gezien Eurosport zit niet bij het pakket Rio dit zit gewoon in het basis pakket.Want Rio was er al uit en ik kon Eurosport nog altijd nemen.Ik ga er toch nog niet wakker van liggen tot ik het zelf heb gelezen.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)