geen eurosport meer vanaf 01/01/2014
#21
Ja mannen, het bericht blijkt juist te zijn! Heb zonet mijn telenet factuur binnengekregen van 05 november 2013 en het bericht staat op de eerste pagina.
Ik vermoed dat niet alleen EUROSPORT maar ook EUROSPORT2 en EUROSPORT.FR zal verdwijnen wegens van hetzelfde huis.
Als dat zo is dan verdwijnen er tesamen met TNT HD en TCM op 01/01/2014 maar liefst 5 zenders in één klap! Goe bezig Telenet, ze zullen nog meer klanten gaan verliezen. Plus daarna nog eens 13 zenders der af als ik overschakel naar Rio, dat maakt een totaal van maar liefst - 18 zenders.
Méér betalen en een pak zenders kwijt! Pfffffffff het wordt plots erg triestig op de telenet kabel. En maar beloven... om de mensen te doen overschakelen naar Rex of Rio. En wat komt er hiervoor in de plaats ? Nog meer flutzenders ?
Antwoord
#22
(08-11-2013, 22:29)Dreekes schreef: Ja mannen, het bericht blijkt juist te zijn! Heb zonet mijn telenet factuur binnengekregen van 05 november 2013 en het bericht staat op de eerste pagina.
Ik vermoed dat niet alleen EUROSPORT maar ook EUROSPORT2 en EUROSPORT.FR zal verdwijnen wegens van hetzelfde huis.
Als dat zo is dan verdwijnen er tesamen met TNT HD en TCM op 01/01/2014 maar liefst 5 zenders in één klap! Goe bezig Telenet, ze zullen nog meer klanten gaan verliezen. Plus daarna nog eens 13 zenders der af als ik overschakel naar Rio, dat maakt een totaal van maar liefst - 18 zenders.
Méér betalen en een pak zenders kwijt! Pfffffffff het wordt plots erg triestig op de telenet kabel. En maar beloven... om de mensen te doen overschakelen naar Rex of Rio. En wat komt er hiervoor in de plaats ? Nog meer flutzenders ?

zouden ze dit er de volgende keer ook nog bijzetten ?
Antwoord
#23
Dan ben ik eens benieuwd welk de reden is.Als het op geld aankomt om een zender binnen te houden kan dit normaal niet.Dus moet het ergens anders te zoeken zijn.Dus zal die zender ook bij andere operators verdwijnen.
Antwoord
#24
(08-11-2013, 22:02)Dimira schreef: Als dat er op staat zal dat wel,op mijn factuur van de 22 staat dit dus niet op en dat van zorro ook niet.In ieder geval ik heb nu gezien Eurosport zit niet bij het pakket Rio dit zit gewoon in het basis pakket.Want Rio was er al uit en ik kon Eurosport nog altijd nemen.Ik ga er toch nog niet wakker van liggen tot ik het zelf heb gelezen.

Ja 't is goed. Uw aanrekening is van de 22 is van vorige maand he. Het zal op de volgende staan.
Ik heb de tekst letterlijk gepasted, en die gast op userbase heeft zelfs een scan van een deel van zijn factuur gepost.
Wat moet ge nog hebben om het te geloven.
En de tekst is duidelijk. Contract loopt af en onderhandelingen voor een nieuw hebben niets opgleverd.
En er staat ook duidelijk in dat het vanaf 01/01/14 is, dus is normaal dat iedereen het nu nog heeft.

En ik kan ook op elke discussie nutteloze reacties posten om meer berichten te halen en daardoor credibiliteit te winnen ;-)

En dat is niet voor wakker te liggen.
Is gewoon een nieuwtje is al.
Antwoord
#25
eevee ik zeg niet of het hier nu waar of niet waar is,ik zeg enkel als die zender hier weg gaat zal dat waarschijnlijk niet met geld te maken hebben.Of dat contract nu afgelopen is of niet.Er zijn meer kijkers die naar die zender zien dan naar andere zenders dus zal die zender bij de andere operators ook verdwijnen.Daarom vraag ik mij af wat de reden zou zijn.Ik heb het bericht in ieder geval nog niet gezien.Ik verschiet er zelfs van dat er nog niets op hun site staat.Maar dat zijn we stilaan al gewoon.
Antwoord
#26
http://www.tv-visie.be/nieuws/belgie/sto...ort_62175/

Er wordt dus nog onderhandeld ...
Antwoord
#27
Ge zult wel zien Dimira, eevee had gelijk, stond bij mij gisteren ook op het factuurke ( zie hoger ). Ben beetje bang dat Eurosport2 en Eurosport.FR ook zal verdwijnen aangezien het het zelfde huis is.
Maar allez, er is nog hoop ( zie tv-visie link bij koendevos ) dat ze overeenkomen.
Ik hoop alleen maar dat het niet wordt zoals met de Duitse zenders ( WDR, Pro7 en Sat.1 ).Toen waren er ook honderden reacties maar het mocht niet baten he. Telenet deed gewoon hun goesting, naar hun abonnees willen ze niet luisteren...
Antwoord
#28
Dat is dus helemaal iets anders.Net als die fabel zoals die twee duitse zenders die weg zouden gaan op 1 januari 2014.Want einde december loopt ook dit contract af.Ik wacht af en we zullen zien.En anders neem ik gewoon tv-vlaanderen of een gewone schotel zonder abonnement.
Antwoord
#29
mooiste van de zaak is : er zijn er die zulk bericht gekregen hebben,
en er zijn er ook die zulk bericht niet gekregen hebben,
ofwel geeft men het bericht aan iedereen, maar aan de ene wel en aan de andere niet ?
als men nog aan het onderhandelen is/was ?,
dat men zoiets zegt als het definitief is, en niet tijdens
Antwoord
#30
is het geen reactie van telenet om de gemoederen een beetje te sussen na al die negatieve reclame over telenet in de pers enzo.
we weten nooit wat die onderhandelingen daar zijn,
ze kunnen zo iets zeggen wat ze willen.
al zie ik het laatste jaar toch veel zenders verdwijnen omdat de onderhandelingen gestopt zijn omdat de zenders te veel vragen volgens telenet.
en wat je ervoor in de plaats krijgt zijn van die goedkope buitenlandse nieuwszenders of zenders waar een vlaming geen bal van verstaat.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)