geen eurosport meer vanaf 01/01/2014
#41
(11-11-2013, 17:13)zorro123 schreef:
(11-11-2013, 15:42)Dimira schreef:
(11-11-2013, 15:21)zorro123 schreef:
(11-11-2013, 15:12)Dimira schreef: natte als iedereen zo moet gaan combineren zoals jij zegt dan moet hij al telenet/schotel/+belgacom in huis halen.Weet jij wel dat iedereen dit financiëel niet kan.Ik spreek niet voor mijn eigen.Maar ik hoor bijna in elk antwoord dat je bijna een sateliet er moet bijnemen.Als ik dat kon dan deed ik het ook.Dat weet je ook.

ben eens benieuwd of er na 11/11/2013 nog nieuwe berichten komen over die tekst

over welke tekst?

of dat van eurosport nog vermeldt staat op een aanrekening

Ja,zorro ik denk het niet want het blijkt toch op het forum dat wij de twee enigste zijn waar dit bericht niet op vermeld stond.
Antwoord
#42
Op totaaltv http://www.totaaltv.nl/nieuws/14432/tele...ooien.html zeggen ze dat Telenet wel degelijk nog in onderhandelingen is, en dat het een soort blufpoker is : Telenet zegt door die mededeling feitelijk tegen Eurosport dat ze niet bang zijn om die zenders uit haar aanbod te halen, kwestie van de prijs voor een nieuw contract te doen dalen.
Antwoord
#43
Ik poker graag,maar je moet wetenpokeren is ook niet altijd gemakkelijk of je nu bluft of niet.Ik speel dagelijks uren,en winnen en verlieren staan zeer dicht bij elkaar.Maar als eurosport verdwijnt is de kans zeer groot dat ik telenet verlaat en een schotel neem.
Antwoord
#44
de tyfoon : genaamd eursport, is blijkbaar voorbij geraasd,je hoort er nergens nog van, blijkbaar doofpot-operatie (wat die banner betreft),
Maar tja afwachten zeker wat het gaat worden, wel of niet ?,

als het laatste is, kan je je ook afvragen of er wel onderhandelingen geweest zijn,
maar zoiets zullen ze wel niet vertellen, dat blijft binnenkamers
Antwoord
#45
ze staan ze nog bij de basiszenders
Antwoord
#46
(11-11-2013, 20:54)natte schreef:
(11-11-2013, 17:56)boulder schreef: Op totaaltv http://www.totaaltv.nl/nieuws/14432/tele...ooien.html zeggen ze dat Telenet wel degelijk nog in onderhandelingen is, en dat het een soort blufpoker is : Telenet zegt door die mededeling feitelijk tegen Eurosport dat ze niet bang zijn om die zenders uit haar aanbod te halen, kwestie van de prijs voor een nieuw contract te doen dalen.
had dit reeds al gemeldWink

(11-11-2013, 19:07)Dimira schreef: Ik poker graag,maar je moet wetenpokeren is ook niet altijd gemakkelijk of je nu bluft of niet.Ik speel dagelijks uren,en winnen en verlieren staan zeer dicht bij elkaar.Maar als eurosport verdwijnt is de kans zeer groot dat ik telenet verlaat en een schotel neem.

dilira ik,kom hem mee uitrichten vraag baarlenassau toffe mannen toffe prijs

Ik dur niet voor geld spelen omdat poker een gevaarlijk spel is.Anders kon ik eens een gokje wagen en er is veel meer te winnen dan op de lotto en dan had ik geld voor volgend jaar die installatie en desnoods telenet buiten te gooien.
Antwoord
#47
Nog eventjes toevoegen dat ik vandaag mijn factuur ontvangen heb, en ook bij mij staat de betreffende medeling erop.
Antwoord
#48
(12-11-2013, 23:34)boulder schreef: Nog eventjes toevoegen dat ik vandaag mijn factuur ontvangen heb, en ook bij mij staat de betreffende medeling erop.

Mijnfactuur was vroeger verzonden,waarschijnlijk deze verwarringen.Ik denk iedereen die een factuur deze maand krijgt deze vermelding er op heeft staan.
Antwoord
#49
(13-11-2013, 13:13)Dimira schreef:
(12-11-2013, 23:34)boulder schreef: Nog eventjes toevoegen dat ik vandaag mijn factuur ontvangen heb, en ook bij mij staat de betreffende medeling erop.

Mijnfactuur was vroeger verzonden,waarschijnlijk deze verwarringen.Ik denk iedereen die een factuur deze maand krijgt deze vermelding er op heeft staan.

idd hier ook, had er nog niet op gelet.
Antwoord
#50
(13-11-2013, 15:05)natte schreef:
(12-11-2013, 23:34)boulder schreef: Nog eventjes toevoegen dat ik vandaag mijn factuur ontvangen heb, en ook bij mij staat de betreffende medeling erop.

heb nog niets gehad

ach troost je, ik ook niet : zal wel iets vor het eind van de maand worden,
MAAR over eurosport gesproken, gisteren, vroegen ze dit ook op de facebookpagina van telenetentertaint, en wie daar een vraag stelde erover, kreeg ook antwoord terug,
dat men aan het het onderhandelen was, enz., om 23.00u hier verbinding verbroken met het net, een paar uur later nog eens geprobeert, wel verbinding,
ik ging terug eens kijken naar telenetentertaint, en wat blijkt nu alles wat over eurosport ging was eraf gehaald
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)