fox in belgie en nederland ????
#11
Dat lag ook nog niet vast of zij die rechten gaan krijgen,dus ik denk dat het eerder te nemen of te laten zal worden.Met andere woorden alle matchen van de belgische competetie zullen uitgezonden worden,want ik denk toch dat het hier over gaat?
Antwoord
#12
(25-11-2013, 19:43)natte schreef:
(25-11-2013, 13:18)Dimira schreef: Dat lag ook nog niet vast of zij die rechten gaan krijgen,dus ik denk dat het eerder te nemen of te laten zal worden.Met andere woorden alle matchen van de belgische competetie zullen uitgezonden worden,want ik denk toch dat het hier over gaat?
staat bij totaaltv dat ze voldoen aan openzender

in nederland wel hier ?
Antwoord
#13
Ik ben daar ook eens gaan zien op totaaltv maar zie er ook niet opvallents tussen staan,dus we zullen wel zien hoe het loopt maar in ieder geval of het nu blijft zoals het is of het komt bij fox dan zal het gehele paket van de belgische 1 e klasse in dat paket zitten en mogelijk zullen er nog meerdere sportkanalen in zitten maar ik kan ook niet zo ver zien als mijn neus lang is en ik weet niet wat onderling de overeenkomsten zijn met de vootbalbond en eventueel telenet om niet enkel het paket met belgisch voetbal aan te bieden maar ook meer paketten.
Antwoord
#14
Jupiler Pro League : Telenet, dat de rechten momenteel bezit, zou kandidaat zijn om de Jupiler League te blijven uitzenden. Maar in De Tijd vertelt Michel Dupont dat onder andere het Amerikaanse Fox en het Qatarese Al Jazeera ook azen op het contract.
Dupont bevestigt in de krant de gesprekken met beide zenders en wil tegen eind februari de knoop doorhakken. "Ik denk dat het meer zal opbrengen dan het huidige contract van 55,2 miljoen euro per jaar", klinkt het.
Antwoord
#15
Zoveel te beter vind ik.Maar hoe het ook zal lopen je zal altijd zien dat waarschijnlijk die paketten nu anders gaan verdeeld worden want er zijn er nu meerderen die er zitten op te azen.Met andere woorden wie dat ook in handen krijgt zal waarschijnlijk er de volle pot voor moeten voor betalen,met de voorwaarde dat zij ook alle matchen van die competitie uitzenden.Het zou wel beter zijn dat het belgisch voetbal eens in handen kwam van buitenlanders.Dan was je hier al van dat 3 jaarlijkse gezever van af van naar welke operator moet ik nu weer overstappen om mijn voetbal te zien.En misschien word voetbal zien ook goedkoper voor ons?Want als enkel het belgisch bv. bij een bepaalde site zit en het andere blijft bij sporting krijg je ook weer verschillende paketten.
Antwoord
#16
ja ze zijn gaan jagen in de ardennen :p
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)