met VOD of SVOD blijkbaar veel mee te verdienen
#11
(11-06-2014, 12:31)Dimira schreef:
(10-06-2014, 20:45)natte schreef: Heb via mijne smart tv vimeo maar eerlijk gezegd vind ik dat gene vette.

Ik heb al die mogelijkheden van deze videobibliotheken nog niet bekeken op een smart omdat er verschillende opstaan.Persoonlijk vind ik het model van Rio het beste deze zijn gratis.Dit heb ik altijd gezegd en zal ik ook altijd blijven zeggen.Want daar kan niemand tegen op.Ik zou eens willen zien of je bij netflix als je bv als film liefhebber 16 films per maand ziet hoeveel je dan moet betalen?

heb het al veel keer gezegd,je betaald er ook voor,zo gratis zijn ze niet.
Antwoord
#12
Ik zie in feite toch dat nut daar van niet in.Precies of men gaat je binnen 1 jaar een film verhuren aan 1,95€.Want dit is absurt.Elke operator heeft zo al een bibliotheek met films en daar zitten meestal goede films in Bij telenet heb je dan nog eens REX&RIO bij Belgacom MS en cinefeel of hoe het geschreven word want ik kan niet gaan zien omdat ik nog maar eens geen toegang heb bij belgacom.Dus zoals master zegt wat voor nut heeft het al die andere streaming diensten.Veel mensen hebben dan nog eens een smart waar dan nog eens een 3 tal bibliotheken op staan.
Antwoord
#13
heb jij daar aandelen ???? Huh
Antwoord
#14
Cirkus bereidt lancering SVoD-dienst Curio voor

Het Britse Cirkus is bezig met de ontwikkeling van een SVoD-dienst genaamd Curio voor de uitrol in meerdere Europese landen. Enkele maanden geleden gaven de oprichters van Cirkus in TBI Vision aan dat Curio zal worden gevuld met documentaires en andere ‘high-end factual programming’.

De dienst zal in eerste instantie in de Scandinavische landen en Finland worden gelanceerd. Ook staan de Benelux en Duitsland al ingepland op een korte termijn, zo laten de oprichters weten. Bij de lancering beschikt Curio over ruim 200 uur aan documentaire-materiaal dat in drie categorieën wordt aangeboden: ‘The World Around Us’, ‘Civilisation’ en ‘The Way We Are Now’. Het merk Curio wordt voorzien van de slogan ‘For Curious People’.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)