Belgacom 11+
#41
(05-07-2014, 16:37)natte schreef: ik denk ook wel geen hd maar kom kan je alles ook sd zien.is nog altijd 13€ goedloper dan telenet voor me. zal wel ms moeten laten vallen vrees ik
Vind ik ook enkel zag ik het gisteren nog niet bij e-cervises staan dus zal je het moet bestellen via de klanten dienst.
Antwoord
#42
(05-07-2014, 17:05)natte schreef: ok dank maar blijft wel sd hee.misschien betv sport 4 hd kanalen en 8 sportkanalen voor 20€

Het is jouw keuze,natuurlijk maar wat voor sport heb je dan er bij let wel bij belgacom voor 15€ heb je dan de champions league,helemaal niet te vergelijken met die enkele uitzendingen op 2BE Spaans Portugees en 2 de klasse voetbal.Dit vind ik toch nog altijd iets interessanter,al kan jij misschien iets beter overweg in het Frans als ik.
Antwoord
#43
Is men bij telenet dan zo zeker dat door dit prijsverschil men geen klanten gaat verliezen aan de zijde van telenet tegenover belgacom?Want je spreekt hier niet over één jaar maar over drie jaren+ dat niet enkel het voetbal goedkoper is bij belgacom maar ook hun andere producten.Want je moet weten wil je het voetbal zien bij belgacom moet je natuurlijk ook eerst een abonnement afsluiten bij belgacom en heb je dus het basis pakket en kan je desnoods extra zenders nemen aan 5,95 per pakket.Anders zit je met twee operators.Ik moet zien wat ik hier zeg want big brother is wathing you.Je waant je hier precies in de showbizz,ik heb dat in de tijd ook nog gedaan met Nicolle en Hugo.
Antwoord
#44
ja dat weet ik ook daarom is het ook voor iedereen wikken en wegen hé,maar je zit bij telenet ook met een serieuze meerprijs als je niet geîïnteresseert bent in dat buitenlands voetbal en zo zijn er ook veel.En hoeveel hebben hun abonnement niet weg gedaan omdat het spaanse voetbal weg gekaapt was door belgacom?Dat kan men nu in een minimum prijs terug krijgen voor 3 jaar.Door enkel te veranderen van operator.Lk denk dat je bij belgacom 3HD zenders hebt.Nu zenden deze toch uit,weet nu niet vanaf volgend seizoen.
Antwoord
#45
Mijn verbinding is nu wifi en heb toch niet veel verschil tussen sd en hd.En ik vind het zeker een voordeel dan bij telenet zeker de prijs+de wedstrijden die je er voor krijgt.Ik zie dan nog liever het Spaanse en Portugese voetbal en de Champions League .En bovenop de eerste en tweede klasse.
Antwoord
#46
de belgacombox via wifi Huh dat is bijna onmogelijk bij belgacom.
is een optie die in uiterste nood gebeurt.
en hoeveel streams kan je dan krijgen?????
1sd of 1 hd of 2 sd en 1 hd ??????
Antwoord
#47
(07-07-2014, 19:25)natte schreef:
(07-07-2014, 18:44)master-magic schreef: de belgacombox via wifi Huh dat is bijna onmogelijk bij belgacom.
is een optie die in uiterste nood gebeurt.
en hoeveel streams kan je dan krijgen?????
1sd of 1 hd of 2 sd en 1 hd ??????

vind ik raar heb al jaren wifi met bbox2
maar is uw belgacom tv box dan via wifi aangesloten?????
daar krijg je toch geen volledige snelheid op zoals bedraad.
geeft ook sneller uitval en enkel sd als je snelheid te laag is.
als dat zo is bij u natte moet je eens de kabel aansluiten (utp).
kan zijn dat je ineens wel hd hebt Wink
Antwoord
#48
(07-07-2014, 18:44)master-magic schreef: de belgacombox via wifi Huh dat is bijna onmogelijk bij belgacom.
is een optie die in uiterste nood gebeurt.
en hoeveel streams kan je dan krijgen?????
1sd of 1 hd of 2 sd en 1 hd ??????

Dat komt omdat die knoeiers van telenet heel mijn installatie hier hebben verknoeid en nu zie ik gewoon draadloos en die tv is nog nooit uitgevallen.Ik moest dit zo wel doen omdat het de goedkoopste oplossing was.Als ik wil kan ik alles terug oorspronkelijk laten herstellen maar dit is veel duurder en ik heb voorlopig niet het nodige geld.Telenet zelf wou die fout niet herstellen en belgacom wou geen klacht in dienen al hadden zij daar alle recht toe.Ik denk dat het aantal streams dan wel gehalveerd is want dit heb ik gemerkt bij het opnemen,maar echt druk maak ik mij hier niet over.
Antwoord
#49
(08-07-2014, 14:08)natte schreef: heb beiden opzelfde dag gehad en was best grappig tot ik rekeningen kreeg

Heb nu toch die RIO al weg gedaan maar normaal heb ik dan toch nog die basis zenders.Want ik zie nu niets meer,en die komen hier niet meer in huis voor nog eens alles naar de vaantjes te doen.
Antwoord
#50
ALL FOOT is nu ook in orde heb eergisteren naar Eva gemaild en heb gisteren al contact van belgacom gehad dat het in orde komt tegen de 15 de.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)