betalen voor uitgesteld kijken
#11
(24-10-2012, 20:14)sportgraag schreef: Ik ga zeker niet betalen. We betalen al genoeg voor al die reclame rommel.
't Is al show dat de klok slaat en daar kijk ik zeker niet naar. Zowel op vtm en op Vier.

Geef mij maar Prime en Sporting. Daar zit ik elke dag op en dat zal altijd zo blijven.
Tenzij dat het financiëel niet meer moest gaan; maar dan heb je nog altijd Eén en Canvas.

op één en canvas zit er ook soms reclame tussen,
en daar betalen we allemaal voor,
dus in feite zou vrt geen reclame mogen tussen steken.
Antwoord
#12
(24-10-2012, 17:46)Dimira schreef: Ik denk enkel dat ze de mensen nu de druk maar op leggen om te betalen als ze die reclame blijven doorspoelen.En de uiteindelijke bedoeling was dat de reclame tussen die programma's zat.Zolang er niet doorgespoeld word moet er ook niet betaald worden en hoe dat berekend word weet ik ook niet want dat zou wel eens ingewikkeld kunnen zijn,want je moet toch reclame moeten kunnen schijden van bv. een film of mag je die ook niet even stil zetten voor de telefoon op te nemen?En acteraf even terug spoelen.Of bv iets anders doorspoelen.

ze gaan een soort signaal meesturen in de digitale stroom waneer er reclame komt je dat niet meer kan verder spoelen,
van zodra de film of wat dan ook weer begint gaat dit signaal dan weg en kan je uw film of wat dan ook verder bekijken.
de telenet boxen en belgacom boxen hebben dan een update daarvoor nodig.
zie het een beetje als VPS/PDC die je op video recorders en dvd recorders nog soms vind en gebruikt word bij de duitse zenders en vrt en NED1-3.
dat is ook een signaal dat meegestuurd word in het analoge beeld voor te melden waneer een bepaald programma begint en stopt.
iets wat in de digitale vorm niet meer gebruikt word op de digitale boxen.
Antwoord
#13
Ik neem ook een programma op van vtm als ik de late heb en als ik thuis kom bekijk ik het en ik spoel de reclame zoviezo door.
Dat doet toch iedereen als ze iets hebben opgenomen.
Die reclame werkt op ieders zenuwen, zeker van vtm..
Duurt veel te lang en maanden het zelfde spot.. Angry
Grtz
xXx
Antwoord
#14
Nu is het enkel nog maar vier en vijf denk ik.We zullen wel zien hoe dat in zijn werk gaat gaan ik stoor me er niet aan want het zullen enkel diegenen zijn die doorspoelen die moeten betalen.
Antwoord
#15
We zullen wel zien wat het gaat worden..
Grtz
xXx
Antwoord
#16
En als je nu opneemt op een aparte dvd recorder ?
Antwoord
#17
dan kan je nog steeds doorspoelen,
maar om nu iets digitaal op de digicorder op te nemen en dan weer over te zetten op een dvd recorder is echt ook veel tijd en elektriciteit verbruik verspilling.
of zolang je nog analoog kan opnemen op je dvd recorder is dit ook een oplossing al zal dit met de jaren ook eens gedaan zijn waneer ze alle analoge zenders hebben omgezet naar digitaal.
Antwoord
#18
Volgens mij is dat enkel de jeugd. Dodgy Ik versta niet goed dat er zo veel mensen zich kunnen ergenen en er alles zouden aan doen om nog maar die reclame door te spoelen.Ik ben geboren in 66 en nu weet ik niet waren er dan al commerciële zenders?Het zou eerder ik moeten zijn die klaag dat er zoveel reclame is maar het lijkt net andersom.Volgens mij zijn het net mensen die opgegroeid zijn met die reclame die er beginnen over te klagen.
Antwoord
#19
In die tijd keken wij meer naar de nederlandse tv met reklame(loekie de leeuw weet je),maar die reklame was en is nog steeds tussen twee programmas in en daar zit het verschil met de huidige reklame,die wordter middenin gegooidAngry
Antwoord
#20
Sommige zenders zijn reclame vrij (ARD, ZDF en de Duitse derde kanalen na 20 uur), BBC is volledig reclame vrij, anderen zijn spaarzaam met reclame (de Zwitsers, welke de film één keer onderbreken) en bij anderen loopt het de spuigaten uit. Bvb. de kleine Duitse commerciele zenders. Een film welke een 100' duurt kan tot bijna 140' duren. Veertig (!!!) minuten reclame ! Asltublieft.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)