Base zet John Porter in als gezicht van streaming muziek
#1
Base heeft een nieuwe campagne gelanceerd rond het thema muziek. De promotiecampagne is opgebouwd rond John Porter, CEO van Telenet. Porter heeft een playlist van 26 nummers samengesteld, waarin hij ook het bandje plugt waar zijn zoon in speelt.

Base berekent geen MB’s voor het luisteren naar Spotify en Deezer en voor de video’s van YouTube. Het aanbod geldt 24 juni tot en met 30 september voor alle postpaid klanten. Sinds de overname door Telenet heeft Base nieuwe proposities en wil het zich nadrukkelijker positioneren als challenger. Telenet wil haar mobiele klanten laten overstappen naar Base, weg van het netwerk van Orange.

Telenet zelf aan het woord
Antwoord
#2
(09-07-2016, 19:44)natte schreef: Dat ze liever ook zenders bijgeven ipv in base te investeren. Bv hybridetvzenders via apps op hun decoders zoals bij ziggo familie.

dat kan die box nog niet aan Wink
laat ze eerst het probleem oplossen met op opnames delen in huis
Antwoord
#3
das ook niet zo goed als ik alle berichten over lees.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)