Belgacom past z'n prijzen aan
#11
Als je een pack hebt, merk je niks van de prijsstijging. En die stijgingen zijn nu ook niet zo spectaculair, behalve de huur van de decoder van Belgacom TV dan.

Maar ja, Belgacom jaagt klanten weg stilaan. De stijging van Belgacom TV-abonnees in het derde kwartaal was veel minder dan anders trouwens.

Mvg
Antwoord
#12
(02-11-2012, 14:12)apotheosis schreef: Alles word duurder en duurder, alleen mijn pree gaat niet mee naar omhoog.
Ik ben alleen, hoe moet ik dan ooit alleen gaan wonen?
Voor een sociale woning kom ik ook al niet in aanmerking, ik zou teveel verdienen,wat een grap.

En wat doen ze dan met al dat geld die binnenkomt bij belgacom en telenet enz...? Hun zelf opslag geven en een extra dikke vette premie?

Ik weet wat dat is apo alleen wonen en amper rondkomen.Ik moet ook zien dat ik niet te veel boven mijne stand begin te leven of ik kom ook niet meer rond per maand.Van de ziekekas leven is ook niet alles en ik weet niet wat er gebeurt na 65 want als dat nog eens wegvalt hou ik niks meer over.
Antwoord
#13
(02-11-2012, 19:42)Tien schreef: Als je een pack hebt, merk je niks van de prijsstijging. En die stijgingen zijn nu ook niet zo spectaculair, behalve de huur van de decoder van Belgacom TV dan.

Maar ja, Belgacom jaagt klanten weg stilaan. De stijging van Belgacom TV-abonnees in het derde kwartaal was veel minder dan anders trouwens.

Mvg

dat is ook deels door het wegvallen van de vlaamse voetbal bij belgacom,ze gaan over naar telenet want daar is de sporting telenet klanten gestegen de laatste maanden.
al is het ook nog weinig in feite voor hetgeen ze ervoor moeten betalen elk jaar bij telenet (gedeeld over andere partners).
en ze zijn dan nog van plan om de BTW omhoog te doen ook,
van 21% naar 22%,
zijn nog plannen,maar zou er wel eens kunnen doorkomen.
Antwoord
#14
(03-11-2012, 00:42)master-magic schreef: dat is ook deels door het wegvallen van de vlaamse voetbal bij belgacom,ze gaan over naar telenet want daar is de sporting telenet klanten gestegen de laatste maanden.
al is het ook nog weinig in feite voor hetgeen ze ervoor moeten betalen elk jaar bij telenet (gedeeld over andere partners).
en ze zijn dan nog van plan om de BTW omhoog te doen ook,
van 21% naar 22%,
zijn nog plannen,maar zou er wel eens kunnen doorkomen.

Ja inderdaad, maar er is toch nog een lichte stijging. Maar het voetbal doet inderdaad geen goed voor Belgacom. 22% vind ik echt veel, dat ga niet goed komen denk ik.

Mvg
Antwoord
#15
(03-11-2012, 01:02)Tien schreef:
(03-11-2012, 00:42)master-magic schreef: dat is ook deels door het wegvallen van de vlaamse voetbal bij belgacom,ze gaan over naar telenet want daar is de sporting telenet klanten gestegen de laatste maanden.
al is het ook nog weinig in feite voor hetgeen ze ervoor moeten betalen elk jaar bij telenet (gedeeld over andere partners).
en ze zijn dan nog van plan om de BTW omhoog te doen ook,
van 21% naar 22%,
zijn nog plannen,maar zou er wel eens kunnen doorkomen.

Ja inderdaad, maar er is toch nog een lichte stijging. Maar het voetbal doet inderdaad geen goed voor Belgacom. 22% vind ik echt veel, dat ga niet goed komen denk ik.

Mvg
ja klopt,is veel,denk dat die 22% allemaal naar telenet zijn omdat ze daar voetbal hebben en dan nog eens die duitse zenders ook.
en misschien dat belgacom nu wakker word door die reacties op internet en de dalende klanten aantal.
dat ze die extra zenders gaan toevoegen enzo.
hoop dan dat ze die in het basis aanbod steken en niet in een betaalpakket,anders duwen ze de klanten weer naar telenet waar die duitse in het basisaanbod zitten.
enfin,we zien wel zeker binnen enkele weken of maanden.
zou leuk zijn voor de belgacom klanten weer wat extra zenders.
Antwoord
#16
(03-11-2012, 01:19)master-magic schreef: ja klopt,is veel,denk dat die 22% allemaal naar telenet zijn omdat ze daar voetbal hebben en dan nog eens die duitse zenders ook.
en misschien dat belgacom nu wakker word door die reacties op internet en de dalende klanten aantal.
dat ze die extra zenders gaan toevoegen enzo.
hoop dan dat ze die in het basis aanbod steken en niet in een betaalpakket,anders duwen ze de klanten weer naar telenet waar die duitse in het basisaanbod zitten.
enfin,we zien wel zeker binnen enkele weken of maanden.
zou leuk zijn voor de belgacom klanten weer wat extra zenders.

Voetbal zal bij Telenet vooral de doorslag geven denk ik. De Duitse zenders niet echt, eerder die exclusiviteitscontracten en de "open kanaal"-stunts van Prime en Sporting Telenet (zoals met Halloween onlangs) denk ik.
Ik hoop dat Belgacom haar verstand gebruikt, hoewel ik niet echt een Duits betaalpakket verwacht. Inderdaad, zou zeer leuk zijn denk ik mochten die zenders in het basisaanbod erbij komen Wink
Antwoord
#17
(03-11-2012, 01:58)Tien schreef:
(03-11-2012, 01:19)master-magic schreef: ja klopt,is veel,denk dat die 22% allemaal naar telenet zijn omdat ze daar voetbal hebben en dan nog eens die duitse zenders ook.
en misschien dat belgacom nu wakker word door die reacties op internet en de dalende klanten aantal.
dat ze die extra zenders gaan toevoegen enzo.
hoop dan dat ze die in het basis aanbod steken en niet in een betaalpakket,anders duwen ze de klanten weer naar telenet waar die duitse in het basisaanbod zitten.
enfin,we zien wel zeker binnen enkele weken of maanden.
zou leuk zijn voor de belgacom klanten weer wat extra zenders.

Voetbal zal bij Telenet vooral de doorslag geven denk ik. De Duitse zenders niet echt, eerder die exclusiviteitscontracten en de "open kanaal"-stunts van Prime en Sporting Telenet (zoals met Halloween onlangs) denk ik.
Ik hoop dat Belgacom haar verstand gebruikt, hoewel ik niet echt een Duits betaalpakket verwacht. Inderdaad, zou zeer leuk zijn denk ik mochten die zenders in het basisaanbod erbij komen Wink
klopt,zouden heel wat klanten blij maken met weer wat extra zenders erbij die al lang gevraagd word en niet bij komt.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)