Nieuwe yelo op de digicorders.
#11
(09-04-2013, 00:08)apotheosis schreef: En nu dit artikel ik net lees;

Zoals verwacht zitk er weer niet bij, niks nieuws onder de zon, we waren één van de eersten die een digibox in der tijd hadden en telkens opnieuw krijg je stank voor dank.

Als ik ooit alleen zou gaan wonen dan zal ik eerst eens goed nadenken en eens bekijken of ik zonder telenet kan.

Momenteel is het allemaal in testfase bij een 5000 klanten.
Vanaf 18 april is het voor een 50000 klanten verdeeld over gans vlaanderen.
Tensotte kan iedereen het vrijwillig binnehalen rond midden mei 2013
Antwoord
#12
(09-04-2013, 09:04)Deejay schreef:
(07-04-2013, 16:49)Dimira schreef: Ik ben eens gaan zien naar kanaal 444 maar bij mij werkt die rode knop niet.Die word maar geactiveert wanneer het beschikbaar komt in je gemeente,of wat?Want je zegt dat je het al hebt?

Ik behoor dus bij het testpanel.
Voor de anderen zal de rode knop dus wss pas geactiveerd worden als het beschikbaar is in je gemeente, (18 april), of later als het over gans Vlaanderen beschikbaar is.
Wat ik wel gedaan heb op de dag/nacht van de update is men box zelf laten zoeken nar de updates (huisjes ---> instellingen --->digibox/diocorder---systeeminstellingen --->updates downloaden)
Ja ik zal eens kijken straks bedankt.
Antwoord
#13
(09-04-2013, 09:14)Dimira schreef: Ik zit er ook ni bij apo.Ik versta da niet dat ge dat allemaal via die rode knop moet doen.Als dat nu eens via een gewone update ging zou het veel eenvoudiger zijn.

Omdat de klant zelf mag beslissen of hij de nieuwe versie wenst.
Wil hij dit niet hoeft hj zelf niks te doen.
Nu moeten de klanten die de nieuwe menu willen zelf beslissen of ze hem nemen of niet, want je kan niet meer terug na de oude menu.
Antwoord
#14
Kan je ergens zien wat het verschil is tussen beide menu's?
Antwoord
#15
(09-04-2013, 09:23)Dimira schreef: Kan je ergens zien wat het verschil is tussen beide menu's?

Ja je kan altijd bij mij eens komen zien en testen.Big Grin
Of in dit pdf'je [attachment=10]
Of dit pdf'je[attachment=11]
Maar het zien in real life is natuurlijk altijd beter
Antwoord
#16
(09-04-2013, 09:39)Deejay schreef:
(09-04-2013, 09:23)Dimira schreef: Kan je ergens zien wat het verschil is tussen beide menu's?

Ja je kan altijd bij mij eens komen zien en testen.Big Grin
Of in dit pdf'je
Of dit pdf'je
Maar het zien in real life is natuurlijk altijd beter

Gij bent ook de leukste uit de familie zeker? Blush Wat,of welk vind jij persoonlijk het beste.De oude versie of nu die nieuwere.Zitten daar ook nog de opnames verdeeld in mappen?

@Deejay ik heb het gedaan zoals je zei,maar bij mij lukte het niet.Dus we zullen nog maar even wachten.
Antwoord
#17
Persoonlijk de nieuwe versie.
Het is wel even wennen.
Maar het leuke aan is dat je bij je opnames ook een screenshot krijgt van de opname zelf.
Opnames zijn chronologisch gerangshikt, maar je kan altijd sorteren ed
Antwoord
#18
(09-04-2013, 12:03)Deejay schreef: Persoonlijk de nieuwe versie.
Het is wel even wennen.
Maar het leuke aan is dat je bij je opnames ook een screenshot krijgt van de opname zelf.
Opnames zijn chronologisch gerangshikt, maar je kan altijd sorteren ed

Ja,ziet er wel leuk uit.Het zal dus waarschijnlijk maar eerst geactiveerd worden nadat je gemeente aan de beurt is.Ik zal nu en dan wel eens zien en dan zal ik het ook er op zetten.
Antwoord
#19
(09-04-2013, 09:14)Dimira schreef: Ik zit er ook ni bij apo.Ik versta da niet dat ge dat allemaal via die rode knop moet doen.Als dat nu eens via een gewone update ging zou het veel eenvoudiger zijn.

En op 18 april zitk er ook al niet bij, dwazen strontboel.
Bij Telenet iets goeds doen meteen is altijd teveel gevraagd, ik vraag me telkens af wat voor sukkelaars dat daar toch zijn.
ZE doen ook alsof ze het heet water hebben uitgevonden ivm dat opnemen op afstand nu enz...

Ik heb potverdorie al jarenlang een slingbox waarmee ik praktisch alles kan doen.
Antwoord
#20
(09-04-2013, 16:09)apotheosis schreef:
(09-04-2013, 09:14)Dimira schreef: Ik zit er ook ni bij apo.Ik versta da niet dat ge dat allemaal via die rode knop moet doen.Als dat nu eens via een gewone update ging zou het veel eenvoudiger zijn.

En op 18 april zitk er ook al niet bij, dwazen strontboel.
Bij Telenet iets goeds doen meteen is altijd teveel gevraagd, ik vraag me telkens af wat voor sukkelaars dat daar toch zijn.
ZE doen ook alsof ze het heet water hebben uitgevonden ivm dat opnemen op afstand nu enz...

Ik heb potverdorie al jarenlang een slingbox waarmee ik praktisch alles kan doen.
zeg,ge moet eens dringend aan uw taalgebruik gaan oefenen hé apo.Maar trek het je niets aan ik sta er ook nog niet op wij moeten geduldig wachten.wie weet zitten daar nu nog wat bugs in tegen dat het ons beurt is zijn die allemaal gemaakt.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)