Nieuwe yelo op de digicorders.
#31
Een miserie is het die nieuwe yelo,gisteren weer nog eens allebij onze digicorders vast gelopen pfffff en er komt geen oplossing. Ik ga eens bellen naar telenet en vragen hoe ik digitale tv moet opzeggen. Ik ben dat zo moe.
Antwoord
#32
Dus miguel 2 als ik het goed versta heeft je tv helemaal geen hdmi aansluiting?Want met een smart kabel gaat dit niet werken.
Antwoord
#33
Inderdaad, geen hdmi aansluiting op de Televisie.
Dus volgens jou ( Dimira) werkt het nieuwe menu niet via Scart.
Eingenlijk wel raar hé, dacht de hdmi hier in dit geval enkel een meerwaarde was wat betreft geluid en beeld kwaliteit en niet wat betreft de layout en structuur van het nieuwe menu.
Antwoord
#34
(15-04-2013, 16:02)miguel_2 schreef: Inderdaad, geen hdmi aansluiting op de Televisie.
Dus volgens jou ( Dimira) werkt het nieuwe menu niet via Scart.
Eingenlijk wel raar hé, dacht de hdmi hier in dit geval enkel een meerwaarde was wat betreft geluid en beeld kwaliteit en niet wat betreft de layout en structuur van het nieuwe menu.

Neen tv van de mideleeuwen zekerst? Big Grin dan heb jij toch een zeer oud toestel denk ik.

(15-04-2013, 14:25)Dimira schreef: Dus miguel 2 als ik het goed versta heeft je tv helemaal geen hdmi aansluiting?Want met een smart kabel gaat dit niet werken.

Waarom zou dit niet werken? Denk dat je resolutie gewoon veel kleiner zal zijn. Heb jij dan geen component op u tv? In dat geval zou ik mij eens een nieuwe tv kopen hoor,zodat jij kan genieten van HD
Antwoord
#35
Scart gaat voorlopig niet werken.
Is gewoon omdat de tekst anders niet leesbaar is.
De resolutie van de menu

(15-04-2013, 11:46)murdock schreef: Een miserie is het die nieuwe yelo,gisteren weer nog eens allebij onze digicorders vast gelopen pfffff en er komt geen oplossing. Ik ga eens bellen naar telenet en vragen hoe ik digitale tv moet opzeggen. Ik ben dat zo moe.

Heb jij de nieuwe Yelo tv menu op je beide digicorders?
Dacht dat er per test klant maar 1 digicorder de nieuwe menu kreeg
Antwoord
#36
(16-04-2013, 05:30)Deejay schreef: Scart gaat voorlopig niet werken.
Is gewoon omdat de tekst anders niet leesbaar is.
De resolutie van de menu

(15-04-2013, 11:46)murdock schreef: Een miserie is het die nieuwe yelo,gisteren weer nog eens allebij onze digicorders vast gelopen pfffff en er komt geen oplossing. Ik ga eens bellen naar telenet en vragen hoe ik digitale tv moet opzeggen. Ik ben dat zo moe.

Heb jij de nieuwe Yelo tv menu op je beide digicorders?
Dacht dat er per test klant maar 1 digicorder de nieuwe menu kreeg

Gisteren bij de test in het telenet center hadden beide records fouten,ik heb 2 nieuwe gekregen,maar 3 uur later stond onze 2 de recoder ouder model terug vast. Ik heb nu al bekomen dat wij de oudere digicorder vandaag mogen omruilen voor een nieuwer model. Maar gisterenavond toen ik bij ons nieuwste model (zwarte) het menu opriep dan begonnen er terug grijze balkjes te lopen onderaan in beeld,dus de digicorder verliest nog steeds zijn interactiviteit.
Antwoord
#37
(15-04-2013, 17:43)murdock schreef:
(15-04-2013, 16:02)miguel_2 schreef: Inderdaad, geen hdmi aansluiting op de Televisie.
Dus volgens jou ( Dimira) werkt het nieuwe menu niet via Scart.
Eingenlijk wel raar hé, dacht de hdmi hier in dit geval enkel een meerwaarde was wat betreft geluid en beeld kwaliteit en niet wat betreft de layout en structuur van het nieuwe menu.

Neen tv van de mideleeuwen zekerst? Big Grin dan heb jij toch een zeer oud toestel denk ik.

(15-04-2013, 14:25)Dimira schreef: Dus miguel 2 als ik het goed versta heeft je tv helemaal geen hdmi aansluiting?Want met een smart kabel gaat dit niet werken.

Waarom zou dit niet werken? Denk dat je resolutie gewoon veel kleiner zal zijn. Heb jij dan geen component op u tv? In dat geval zou ik mij eens een nieuwe tv kopen hoor,zodat jij kan genieten van HD

Toestel Sony, dateert van 2002, dus ja 11 jaar oud, maar speelt nog goed.
De nieuwe tv Samsung UE46ES8000 Is de de enige die ik nu wil, maar prijskaartje ...., ofwel moet mijne oude Sony het plots begeven, anders zal het toch nog duren tot het einde van dit jaar. Toch bedankt voor de info i.v.m yelo en Hdmi Smile. Je bevestigd ook wat ik dacht, Hdmi heeft in dit geval engel invloed op de resolutie
Antwoord
#38
(16-04-2013, 10:46)miguel_2 schreef:
(15-04-2013, 17:43)murdock schreef:
(15-04-2013, 16:02)miguel_2 schreef: Inderdaad, geen hdmi aansluiting op de Televisie.
Dus volgens jou ( Dimira) werkt het nieuwe menu niet via Scart.
Eingenlijk wel raar hé, dacht de hdmi hier in dit geval enkel een meerwaarde was wat betreft geluid en beeld kwaliteit en niet wat betreft de layout en structuur van het nieuwe menu.

Neen tv van de mideleeuwen zekerst? Big Grin dan heb jij toch een zeer oud toestel denk ik.

(15-04-2013, 14:25)Dimira schreef: Dus miguel 2 als ik het goed versta heeft je tv helemaal geen hdmi aansluiting?Want met een smart kabel gaat dit niet werken.

Waarom zou dit niet werken? Denk dat je resolutie gewoon veel kleiner zal zijn. Heb jij dan geen component op u tv? In dat geval zou ik mij eens een nieuwe tv kopen hoor,zodat jij kan genieten van HD

Toestel Sony, dateert van 2002, dus ja 11 jaar oud, maar speelt nog goed.
De nieuwe tv Samsung UE46ES8000 Is de de enige die ik nu wil, maar prijskaartje ...., ofwel moet mijne oude Sony het plots begeven, anders zal het toch nog duren tot het einde van dit jaar. Toch bedankt voor de info i.v.m yelo en Hdmi Smile. Je bevestigd ook wat ik dacht, Hdmi heeft in dit geval engel invloed op de resolutie

Er zijn nog andere goedkopere modelleni die ook prima beeldkwaliteit geven toch? Ik vind de prijs van de tv van u keuze goed meevallen,ik heb 2000 euro betaald voor mijn sony 46 inch tv.is u tv dan nog zo een crt scherm dan? Je kan ook eens kijken naar de sony modellen mischiien?
Antwoord
#39
Ik heb of had hier nog een sonny staan die je voor een mooie prijs kon kopen 400€,maar spijtig kan ik hem zelf nog niet wegdoen want mijn smart die ik dit weekend wou gaan kopen kan ik niet gaan kopen omdat ik nog juist niet aan het bepaalde bedrag kom.
Antwoord
#40
(16-04-2013, 15:37)Dimira schreef: Ik heb of had hier nog een sonny staan die je voor een mooie prijs kon kopen 400€,maar spijtig kan ik hem zelf nog niet wegdoen want mijn smart die ik dit weekend wou gaan kopen kan ik niet gaan kopen omdat ik nog juist niet aan het bepaalde bedrag kom.

welke tv wou jij dan kopen?
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)