Aangezien wij veel problemen hadden met onze Scarlet (Begacom) box en er ondanks diverse interventies nog altijd geen verbetering was, twee en een halve week geleden besloten naar Snow over te stappen.
Snow gecontacteerd en de belofte gekregen dat er 21 februari in de voormiddag een installateur de boel in orde zou komen maken. M'n vrouw heeft er een halve dag verlof voor genomen. Die donderdag heel de dag no Snow.
Vorige zaterdag gebeld met Snow (uiteraard moet je dan bellen met de klantendienst die geen gratis nummer heeft). Uitvoerige excuses  en de belofte dat afgelopen donderdag voormiddag alsnog een installateur langs zou komen. M'n vrouw heeft er nogmaals een halve dag verlof voor genomen, maar opnieuw no Snow.
Ik probeer sinds donderdag de klantendienst te bereiken, maar je krijgt alleen maar een wachtmuziekje en de mededeling dat als je je telefoonnr opgeeft je direkt terug gebeld wordt. Sinds donderdag ben ik echter nog niet teruggebeld.
Van Scarlet heb ik ondertussen al een bericht gekregen dat ik hun spullen binnen 2 weken moet terug sturen .................
Topics: 1,697
bij belgacom is het ook niet veel beter hoor,
kheb er ook al 3 weken problemen mee,is wel niet met de tv of internet ofzo,
maar met hun proximus simkaart optie,telenet wil mij niet lossen om naar belgacom te gaan voor mijn gsm,
ze zeggen dat mijn gsm abbo king bij telenet op een andere naam staat,
en dat kan niet want de factuur van telenet staat op mijn naam.
en belgacom ging mij een sms sturen waneer ze meer info hebben,en dat heb ik ook nog niet ontvangen.
Topics: 2
(03-03-2013, 17:56)master-magic schreef: bij belgacom is het ook niet veel beter hoor,
maar met hun proximus simkaart optie,telenet wil mij niet lossen om naar belgacom te gaan voor mijn gsm,
en belgacom ging mij een sms sturen waneer ze meer info hebben,en dat heb ik ook nog niet ontvangen.
Met de nieuwe wet kan je overstappen wanneer je wil toch? Had ik in jou plaats geweest dan was ik allang weg.
Ik heb geen abo meer voor gsm ben gemakkelijk met mijn GC van belacom. Daar kan nog king nog kong aan, 2 GB mobiel int iedere maand is een luxe.
(10-03-2013, 19:47)murdock schreef: (03-03-2013, 17:56)master-magic schreef: bij belgacom is het ook niet veel beter hoor,
Met de nieuwe wet kan je overstappen wanneer je wil toch? Had ik in jou plaats geweest dan was ik allang weg.
Ik heb geen abo meer voor gsm ben gemakkelijk met mijn GC van belacom. Daar kan nog king nog kong aan, 2 GB mobiel int iedere maand is een luxe. na 3 weken is het ondertussen al paar dagen opgelost,
belgacom heeft paar keer gebeld naar telenet en ze hebben toen toegegeven en overgezet,
en overstappen waneer je wil,daarom dat ik 3 weken moest wachten zeker
(17-11-2013, 20:53)natte schreef: iemand al ervaring met snowtv
binnenkort wel als het gaat sneeuwen,dan hebben we snowtv
Wie heeft er ervaring met scarlet?
(18-11-2013, 22:11)natte schreef: (18-11-2013, 02:05)murdock schreef: Wie heeft er ervaring met scarlet?
mijn broer heeft het maar vele problemen met onebox.
ben blij nog iets van je te horen bythewee
scarlet is ook deel belgacom
ook natte,was lang geleden.
Ik ben zeer tevreden van telenet ook al betaal ik iets meer. Maar ik heb nu 2 dames gehoord van scarlet die beweren je 2 tv,s kan aansluiten op 1 recorder maar volgens een man via chat op scarlet is dat niet waar.
onebox is dat de modem? Hoe is het met de snelheid van het internet? Denk dat telenet de snelste is zeker? Ik heb nu whoppa.
(18-11-2013, 23:53)murdock schreef: (18-11-2013, 22:11)natte schreef: (18-11-2013, 02:05)murdock schreef: Wie heeft er ervaring met scarlet?
mijn broer heeft het maar vele problemen met onebox.
ben blij nog iets van je te horen bythewee
scarlet is ook deel belgacom
ook natte,was lang geleden.
Ik ben zeer tevreden van telenet ook al betaal ik iets meer. Maar ik heb nu 2 dames gehoord van scarlet die beweren je 2 tv,s kan aansluiten op 1 recorder maar volgens een man via chat op scarlet is dat niet waar.
onebox is dat de modem? Hoe is het met de snelheid van het internet? Denk dat telenet de snelste is zeker? Ik heb nu whoppa.
de snelheid via VDSL is in theorie momenteel max 70mb/sec.
wat scarlet aanbied is:
Downloaden tot 50 Mbps.
Uploaden tot 4 Mbps.
Onbeperkt volume.
Absolute vrijheid!
Gratis Scarlet Box
All-in-one VDSL2-modem met WiFi.
Gratis thuisinstallatie
op een door jou gekozen tijdstip.
5 mailboxen van 1 GB
met 5 mail aliassen per mailbox.
Gratis antivirus & antispam
op de mailserver.
100 MB webruimte
om je eigen website op te publiceren.
in praktijk is die snelheid van je internet veranderlijk van hoe ver je van de centrale zit vanwaar je in de straat je internetverbinding via belgacom lijnen krijgt.
Wat bedoel jij met onbeperkt volume volledige vrijheid,nu met onze whoppa hebben wij ook geen volume meer al wel telenet we downloaden in de rustige periodes wat niet altijd mogelijk is.
maar wat jij zegt de snelheid hangt af hoever je van de centrale woont maar hoe weet je dat?
zou het mogelijk zijn een 2de tv aan te sluiten op de digicorder? Ze beweren van wel maar je moet wel naar zelfde programma kijken op beide tv,s. De 2de tv staat wel in onze slaapkamer. Omdat mijn pa bij ons in woont hebben wij nu op 3 tv,s digitale tv van telenet. scarlet vraagt wel maar 4 euro voor een 2de recorder waarom kan telenet dat niet? Nu betaal ik 8,20 voor men 2de recorder
|