Play & Play More
#21
(16-12-2014, 02:47)master-magic schreef: vind 7 dagen wat weinig....

tja voor 25 zenders : maar wat wel opvalt, dat men bij Play More ook klassiekers geeft, die men bij Play niet te zien krijgt, voorbeeld : Marked For Death,
geven ze al een week of 14 dagen op Play More en moet nog terug in Prime komen, na kerstmis
Antwoord
#22
(16-12-2014, 12:47)guyke schreef:
(15-12-2014, 02:46)zorro123 schreef: is het nu hier weer (plaatselijk dan, of wat?), men kan zeer mooi HD beeld toveren, of is dit nu met dat Rex naar Play gaat, of Rio naar Play More,
beeld om U tegen te zeggen

Dan zal het toch wel plaatselijk zijn denk ik want bij mij is er toch géén echte beeldverbetering zoals jij beschrijft.
Al wat via de kabel komt is voorlopig een surrogaat HD, waar de meeste mensen "wreed content" mee zijn omdat het al zoooooooooooooooo veel beter is dan het vroeger was!
Ik denk en hoop dat de beeldkwaliteit echt verbeterd als ze de nieuwe versterkers etc....( de grote nerf) geplaatst hebben maar dat zal nog wel een tijd duren vrees ik.Sad
Antwoord
#23
Oudste decoders Telenet niet bruikbaar voor nieuwe Play

Een pak Telenetklanten kregen de voorbije dagen bericht dat ze hun digibox of digicorder moeten inruilen als ze van ‘Play’ willen genieten. Dat is een nieuwe optie die toelaat programma’s tot zeven dagen terug te bekijken. Abonnees betalen tien euro per maand, maar krijgen ook toegang tot een reeks films en series. Maar de oudste tv-decoders van Telenet waren daar nog niet op voorzien.
Wie enkel wil digitaal tv kijken en programma’s opnemen, hoeft niets te doen. Wie een Play-abonnement wil, kan de decoder gratis inruilen.
Over hoeveel klanten het gaat, wil Telenet niet kwijt, maar wellicht gaat het om enkele duizenden of tienduizenden.
Antwoord
#24
(17-12-2014, 04:53)guyke schreef:
(16-12-2014, 12:47)guyke schreef:
(15-12-2014, 02:46)zorro123 schreef: is het nu hier weer (plaatselijk dan, of wat?), men kan zeer mooi HD beeld toveren, of is dit nu met dat Rex naar Play gaat, of Rio naar Play More,
beeld om U tegen te zeggen

Dan zal het toch wel plaatselijk zijn denk ik want bij mij is er toch géén echte beeldverbetering zoals jij beschrijft.
Al wat via de kabel komt is voorlopig een surrogaat HD, waar de meeste mensen "wreed content" mee zijn omdat het al zoooooooooooooooo veel beter is dan het vroeger was!
Ik denk en hoop dat de beeldkwaliteit echt verbeterd als ze de nieuwe versterkers etc....( de grote nerf) geplaatst hebben maar dat zal nog wel een tijd duren vrees ik.Sad

Ik heb eens een mailtje verstuurd naar "Telenet" over de kwaliteit en kreeg het vlg terug:

Beste Guy,

Op korte termijn zal er nog niet direct een verhoging van de bitrates worden doorgevoerd, maar gaan we wel bekijken welke bitrate's de beste kwaliteit gerelateerd aan de continuïteit kunnen worden aangeboden.

Alleszins zijn we aan het werk aan een algemene kwaliteitsverbetering voor zowel video als audio en zal dit zeker in de toekomst merkbaar worden.
Antwoord
#25
Nu men in Play More films en series zijn die niet in het Play aanbod voorkomen,
eens aan het kijken geweest op 1 dag wel 3 keer verandert,
voornamelijk welke films (mindere mate series) men zou geven in Play More of Play, en waar men eerst een vaste dag had,
wanneer men series bijplaatste : ook al verleden tijd kan op een welke dag zijn
Antwoord
#26
in ieder geval, als je bij telenet forum of fb kijkt, play en play more gecombineerd met het terugkijk tv : een SCHOT in de roos, zeer veel meer respons dan met de vorige benaming, en veel die nu het pas ontdekken, en doen alsof ze eindelijk eens films kunnen kijken en terugkijk tv (wat de ware reden is)
Antwoord
#27
die zijn zat zeker die mensen die het niet kenden,ze maken er volle bak reclame over van rex&rio Confused
Antwoord
#28
(25-12-2014, 04:24)master-magic schreef: die zijn zat zeker die mensen die het niet kenden,ze maken er volle bak reclame over van rex&rio Confused

Het grootste verschil tussen Play en Play more in 2015 : zit hem erin dat alle HD-versies van nieuwe films enkel te zien zijn in Play More
Antwoord
#29
Zit jij al vol spanning op ‘t puntje van je troon? Blijf vooral zitten, want ‘t 5de seizoen van Game of Thrones start op 12 april bij Play More. Nog meer goed nieuws: als ‘Home of HBO’ zenden wij de afleveringen samen uit met de VS!
En omdat we je écht geen seconde langer dan noodzakelijk willen laten wachten, doen we er nog een schepje bovenop. Als ‘Home of HBO’ zie je bij ons de afleveringen van Game of Thrones seizoen 5 gelijktijdig met de release in de VS! Zet je wekker dus maar klaar!

Herbekijk seizoen 1-4
Kan je niet wachten tot 12 april om je weer onder te dompelen in Westeros? Gelijk heb je! Daarom wordt vanaf 9 februari elke week een van de vorige seizoenen toegevoegd aan Play More. Tegen 2 maart zijn alle vier de seizoenen beschikbaar en kan je dus een kijkmarathon houden. Want stoppen na 1 aflevering, da’s echt niet simpel.
Antwoord
#30
Nu hebben ze er een a la carte meer aan toegevoegd, met name Fox a la carte,
met de 4 seizoenen van the walking dead :
en voor de iklaatmenietpluimers, het vijfde seizoen geven ze pas als de groepsofferte voorbij is :
dus the walking dead seizoen 5 begin maart
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)