Play & Play More
#31
op 17 maart begint op prime en play more het derde seizoen van the vikings,
en net als the walking dead of game of thrones geeft men de vorige seizoenen van the vikings ook erbij
Antwoord
#32
Ik heb vandaag goed nieuws gekregen: Vanaf 27 maart 2015 zullen alle PRIME kanalen voortaan in HD worden uitgezonden maar PRIME STAR+1 zal wel verdwijnen, terecht overigens want dat was in mijn ogen een overbodig kanaal.
Antwoord
#33
kijk eens : alle Prime kanalen zijn nu al in HD : en wordt bevestigt door een mod van Telenet zelf
Antwoord
#34
(18-03-2015, 22:57)zorro123 schreef: kijk eens : alle Prime kanalen zijn nu al in HD : en wordt bevestigt door een mod van Telenet zelf

Ik heb zojuist naar al die PRIME kanalen gezapt en inderdaad zijn nu allemaal in HD behalve PRIME STAR+1 maar die zal verdwijnen.
Nochtans stond in die brief dat die overschakeling naar HD pas vanaf 27 maart zou gebeuren, dat het nu al gebeurd is wel des te beter.
Antwoord
#35
(18-03-2015, 23:15)apestaart12 schreef:
(18-03-2015, 22:57)zorro123 schreef: kijk eens : alle Prime kanalen zijn nu al in HD : en wordt bevestigt door een mod van Telenet zelf

Ik heb zojuist naar al die PRIME kanalen gezapt en inderdaad zijn nu allemaal in HD behalve PRIME STAR+1 maar die zal verdwijnen.
Nochtans stond in die brief dat die overschakeling naar HD pas vanaf 27 maart zou gebeuren, dat het nu al gebeurd is wel des te beter.

De logo s zullen nog veranderen
Antwoord
#36
Wow, fantastisch nieuws.
Dat is toch een goede zaaak, je krijgt dus als Prime kijker toch veel meer de kans om films te zien.
Sommige films (vooral meer artistieke niet-Hollywood films) speelden ze maar 1 of 2 keer op Prime Star HD.
Had je ze dan niet gezien/opgenomen, dan had je de kans niet meer.
Op bijv. Prime Fezztival draaiden ze die films vaak nog maandenlang, maar dan wel in SD.
Nu kun je ze dus doorlopend in HD bekijken.
Zeer goede zaak.

Nu nog alle Sporting kanalen in HD, en wat mij betreft zouden ook NED1, NED2 en NED3 wel eens in HD mogen komen.
Antwoord
#37
(19-03-2015, 01:27)boulder schreef: Wow, fantastisch nieuws.
Dat is toch een goede zaaak, je krijgt dus als Prime kijker toch veel meer de kans om films te zien.
Sommige films (vooral meer artistieke niet-Hollywood films) speelden ze maar 1 of 2 keer op Prime Star HD.
Had je ze dan niet gezien/opgenomen, dan had je de kans niet meer.
Op bijv. Prime Fezztival draaiden ze die films vaak nog maandenlang, maar dan wel in SD.
Nu kun je ze dus doorlopend in HD bekijken.
Zeer goede zaak.

Nu nog alle Sporting kanalen in HD, en wat mij betreft zouden ook NED1, NED2 en NED3 wel eens in HD mogen komen.

Heel goede zaak .! Gaat meer abo opleveren mijn gedacht
Antwoord
#38
het enige wat er op 27 maart nog verandert is namelijk : dat je films en series van de Prime kanalen :
kunt herbekijken via Terugkijk TV van Play More
Antwoord
#39
Ik denk dat je er gewoon kunt van uitgaan dat het HD is.
Volgens mij doen ze dat soort upgrades tegenwoordig gewoon in alle regio's tegelijk.
Antwoord
#40
(20-03-2015, 19:59)boulder schreef: Ik denk dat je er gewoon kunt van uitgaan dat het HD is.
Volgens mij doen ze dat soort upgrades tegenwoordig gewoon in alle regio's tegelijk.

Mijn tv geeft 1080 HD aan als info
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)