Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rex of Rio
(08-11-2013, 20:23)natte schreef:
(07-11-2013, 01:48)zorro123 schreef:
(07-11-2013, 01:16)Dimira schreef: Bedoel je music choiche.Dat zit gratis mee in dat abonnement net als prime.Ten minste als je dit bedoeld.

de standaard wel : maar die 42 andere moest je 20 euro bijbetalen,
voor er sprake was van REX en RIO,
kan je nog altijd zien op 993 (de jaren 70, eentje die standaard is, waar bovenaan nog staat van wil je er meer (of iets dergelijks) druk op voor een abbonement),
en als je naar 958 (groove, funky, disco) gaat :
eentje van die 42 zie je dergelijke vermelding bovenaan niet meer
was maar 5 euro extra

(08-11-2013, 11:56)Dimira schreef: Die zitten nu wel allemaal in je abonnement.En dus ook prime.Daarom dat ik zei dat je het in feiteite gratis krijgt want ik weet nu niet music choise en prime hoeveel dit vroeger koste als je bv prime zonder voetbal nam.neem nu voor die 2 paketten rond de 50€.Er vallen nu zenders uit maar dat hadden zij ons eerst niet gezegd.Ik vind dit een smerige zet van telenet.Heb nu vandaag wel Rio terug buiten buiten geswiert.Ik blijf me hier niet blauw betalen.

ik ga ook naar rex heb alles en meer op sat

prime : afgerond 22 euro + radiozenders 20 euro + pluspakket 15 euro = 57 euro, en nu bijvoorbeeld RIO : 25 euro waar alles inzit + eurosport staat nog steeds
standaard,
en wie RIO heeft, moet zijn e-mail eens lezen, vandaag nog een gekregen, met de mededeling : Vanaf nu heb je toegang tot bijna 4.000 films en afleveringen van series, plus een pak themazenders.

Wie weet REX ook ???, dus eens gaan kijken of je een mail van telenet zelf, hebt gekregen Idea

en voor onze natte : in 2009 was het inderdaad : 5 euro
Antwoord
nog zoiets volgend jaar verdwijnt prime, gaat op in REX en RIO,
met andere woorden 7 kanalen die vrij komen, wie weet komt dat pluspakket gewoon niet terug ?????
Antwoord
(08-11-2013, 23:05)zorro123 schreef: nog zoiets volgend jaar verdwijnt prime, gaat op in REX en RIO,
met andere woorden 7 kanalen die vrij komen, wie weet komt dat pluspakket gewoon niet terug ?????

die 7 kanalen komen niet vrij,prime blijft bestaan,al zit dat in de rio dan,
ze gaan die kanalen niet opdoeken,
zou stom zijn.
Antwoord
RIO was eerst 2000 films en 2000 afleveringen van series, die een jaar lang bij REX (daar was het de helft) en RIO bleven, maar nu met een e-mail te krijgen, van bijna 4000 films en afleveringen van series,
zouden ze hun aanbod verdubbelt hebben, en in plaats van een jaar, nog maar een half jaar dat die daar blijven ???
of is er iets op komst, want als je zoiets krijgt,is er gewoonlijk wel iets op til ?
Antwoord
Prime verdwijnt NIET.......
heb het hier al gepost.
Antwoord
Gisteren overgestapt naar rio, na een uurtje was alles in orde en geen enkele zender op zwart dimiWink
Antwoord
(13-11-2013, 11:50)tontol36 schreef: Gisteren overgestapt naar rio, na een uurtje was alles in orde en geen enkele zender op zwart dimiWink

Dus jij krijgt gewoon foodchannel, pebble tv, extreemsport , jimjam,BBC HD, enz. . .
Antwoord
(13-11-2013, 12:12)chukky2 schreef:
(13-11-2013, 11:50)tontol36 schreef: Gisteren overgestapt naar rio, na een uurtje was alles in orde en geen enkele zender op zwart dimiWink

Dus jij krijgt gewoon foodchannel, pebble tv, extreemsport , jimjam,BBC HD, enz. . .

De zenders die ik vroeger niet had, tenminste degene die ik opgezocht heb, weet ze trouwens allemaal niet staan Blush Dat zijn dan ook weer zenders die ik zowiezo niet bekijk,als ik straks thuiskom zal ik er eens een paar proberen op te zoeken,in ieder geval eurosport 1 en 2 heb ik nog.
Antwoord
(13-11-2013, 14:02)Dimira schreef: @zorro en ook aan master vanwaar komt die informatie dat prime zou weg gaan?En master waarom ben je zo zeker dat dat paket blijft bestaan?Want ze verplichten je toch bijna enkel te kiezen tussen REX&RIO en daar zit het in.En daar zit het gratis.Waarom er voor betalen dat je er nu toch meer voor hebt.

je wordt toch tot niets verplicht,
van de klantenservice van telenet : In de loop van 2014 zal PRIME Film als apart pakket beëindigd worden omdat alles inbegrepen is in Rio,

wie weet verdwijnt de naam prime en wordt herdoopt in rio : kan toch ook, en is zoals natte al gezegd heeft, prime a la carte weg,
was trouwens een vraag op telenetentertaint, daar vroeg iemand :
wat het verschil was tussen rio en prime, waarop men vanuit telenet antwoordde dat men daar mee bezig was, de twee bijeen (kort samengevat), of blijft het zoals het is prime naam, enkel a la carte weg
Antwoord
(14-11-2013, 11:11)Dimira schreef: Ik denk dat het daar al allemaal veel te laat voor is om alles weer uit elkaar te trekken.Wat ze wel kunnen doen is gewoon prime uit Rio halen maar denk er dan wel aan dat enkel de basis zenders te ontvangen zijn.Ze zijn nu met dat idee REX&Rio gestart ze gaan daar nu niet meer van afstappen omdat daar en paar enkelingen dat weer niet goed vinden.Ik heb het gisteren avond nog gezegd.Dat is het zelfde gezever van enkelingen als op het facebook van Charlotte van telenet vroeger.

Rex of Rio mag er gerust zijn hoor, voorbeeld Rex bij actiefilms alleen, staan daar een hele hoop oudere films bij, maar wil niet zeggen, dat dit slechte zijn, want er staan er veel die je nog niet eens kent, en als je er eentje kijkt blijf je zien, en heb ik het nog maar enkel over actie,

en wat de zenders betreft van die er verdwenen zijn, zag ik er toch nooit naar (buiten foodnetwork channel)
Antwoord