17-09-2013, 06:12
Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013
|
17-09-2013, 08:25
Er zit beweging in.
Op 562 Mhz zit momenteel "test610", waarbij de now/next aangeeft dat om 12:05 Echte Vehalen: De kliniek start. Op die mux zit anders nog niets. Dat is dezelfde EPG als van VTM. De bitrate is 0. Dus ik denk dat we niet moeten afgaan op de EPG of de naam test610, waarschijnlijk wordt er straks een extra mux (562 Mhz) in gebruik genomen, en hebben ze nu een testje gedaan. Nu, als er een extra mux in gebruik genomen wordt, veronderstel ik toch dat er zenders bijkomen (tenzij het natuurlijk voor Video Op Aanvraag bedoeld is).
17-09-2013, 12:27
(17-09-2013, 08:25)boulder schreef: Er zit beweging in. en hun andere test muxen die al gevuld zijn waar ze niks mee doen zijn ook nog in gebruik, hoeveel testen gaan ze nu nog doen, vind het toch allemaal lang duren eer ze er wat mee doen ![]()
17-09-2013, 13:29
Dimira, nee, het nieuws over de nieuwe zenderpakketten moet nog bekend gemaakt worden. 'k denk dat dit pas deze namiddag zal gebeuren en dan 'avonds tussen 18.00u en 19.00u is er nog een Live chat.
17-09-2013, 15:07
Link: http://snap.telenet.be/nieuw/artikel/rex...tAod-FwAuQ
Wat zijn Rex & Rio? Rex, dat is genieten van films en series met de hele familie, ook de Vlaamse successen, voor maar 14,95€/maand. Zonder reclame-onderbrekingen én maandelijks opzegbaar. Filmklassiekers, kinderfilms, de beste Vlaamse films en Comedy (internationaal en nationaal). Series en kinderseries, ook van bij ons. Themazenders voor alle leeftijden en smaken: documentaires, videoclips, kinder- en jeugdprogramma's, ... Rio, is alles van Rex én massa’s internationale topfilms en de nieuwste series voor 24,95€/maand. 300 TV-premières per jaar van bioscoopfilms. Alle HBO-series, al enkele dagen na de US release. En veel extra themazenders (link to klantenservice) vol entertainment bovenop de documentaire-, kinder- en muziekzenders. Hier vind je ook wat je met Rex kan zien: http://klantenservice.telenet.be/content...en-met-rex En hier met Rio: http://klantenservice.telenet.be/content...en-met-rio Het is me wel de vraag wat er met alle andere zenders gebeurt? Ik zie bijv. geen sprake meer van BBC3/4
17-09-2013, 15:30
(17-09-2013, 15:07)asips77 schreef: Link: http://snap.telenet.be/nieuw/artikel/rex...tAod-FwAuQ En waar is Eurosport HD naartoe ? Rex, dat zijn films en series op aanvraag, volledig volgens jouw goesting Populaire Vlaamse films Films en series voor kinderen Ultieme filmklassiekers Documentaires Vergeten pareltjes Met Rex krijg je ook toegang tot 20 themazenders Animal Planet Baby TV Boomerang Investigation Discovery Science Discovery Discovery World Disney Junior Disney XD E! Entertainement History Channel Lacht Lite TV Mezzo MTV Rocks Fashion One Nick Hits Out TV Travel Channel NickToons VI+1 + Music Choice (muziekkanalen) ****************************************************** Rio is er voor de echte film- en seriefanaat, op aanvraag staan er 2.000 films en 2.000 afleveringen van series voor je klaar: Internationale series, een week na de Amerikaanse première & een selectie Vlaamse series Niet te missen films, een 1 jaar voor ze elders op tv te zien zijn De betere internationale festivalfilm Vlaamse films Animatiefilms Films en series van themazenders zoals FoxLife, TCM, MGM, ... Inclusief het PRIME-aanbod dat je misschien al kende Met Rio krijg je ook toegang tot 40 digitale themazenders met haarscherp beeld en geluid, waaronder de PRIME-zenders. Animal Planet Baby TV Boomerang Investigation Discovery Science Discovery Discovery World Disney Junior Disney XD E! Entertainement History Channel Lacht Lite TV Mezzo MTV Rocks Fashion One Nick Hits Out TV Travel Channel NickToons VI+1 13 th Street Universal Blue Hustler Discovery HD FoxLife HD MGM Motors TV MTV Live HD Playboy TV Penthouse HD TCM PRIME Star HD PRIME Action PRIME Fezztival PRIME Family PRIME Star +1 PRIME Series Syfy TNT HD Shorts TV Trace Sports HD + Music Choice (muziekkanalen)
17-09-2013, 19:08
(17-09-2013, 18:31)Dimira schreef: Dus als ik het goed overloop ben je beter af als je deze 2 pakketen neemt?Ik heb nu nog niet gezien maar blijven er nog over buiten sporting?Je zal ze dus waarschijnlijk zoals vroeger bij belgacom in klein formaat nog kunnen krijgen zoals ze nu nog bestaan.Enkel zijn die 2 paketten nog niet terug tevinden.niet op tv en in mijn telenet. Nee, Dimira. Wil je alle zenders dan moet je je abonneren op Rio, wil je minder zenders , dan moet je Rex nemen. Wat ik me afvraag waar BBC3, BBC4 en Eurosport HD gebleven zijn?
17-09-2013, 19:15
Kan er iemand een lijstje maken welke zenders er allemaal weg zijn ?
17-09-2013, 20:46
Natte een deel van de zenders uit uw lijstje zitten in het basisaanbod, en dit blijft gewoon voor iedereen.
17-09-2013, 21:35
Ik heb daarstraks de LiveChat herbeken en volgende zenders verdwijnen : BBC3, BBC4, VTM K-Zoom+. Hierover waren er vragen van klanten. Van andere zenders zoals Foodchannel en enkele kinderzenders is ook geen sprake meer. Deze zenders blijven wel in het PlusPakket bestaan, maar vanaf 2014 zal het PlusPakket verdwijnen.
Zie hieronder (Bron : Telenet Site) : In de loop van 2014 zal het Plus Pakket beëindigd worden. Daarover krijg je als Plus Pakket-abonnee op het gepaste moment meer info |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|