Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17 september 2013
#31
(17-09-2013, 01:19)master-magic schreef:
(16-09-2013, 22:58)chukky2 schreef: paketje rtl4 5 7 en 8 ;-)

officieel kan het nog niet Wink

Dat zal wel nooit komen denk ik want anders doe ik de moeite ook niet voor een schotel.Wanneer denk jij dan wel master dat het ooit officiëel kan.
Antwoord
#32
(17-09-2013, 08:25)boulder schreef: Er zit beweging in.
Op 562 Mhz zit momenteel "test610", waarbij de now/next aangeeft dat om 12:05 Echte Vehalen: De kliniek start.
Op die mux zit anders nog niets.
Dat is dezelfde EPG als van VTM.
De bitrate is 0.
Dus ik denk dat we niet moeten afgaan op de EPG of de naam test610, waarschijnlijk wordt er straks een extra mux (562 Mhz) in gebruik genomen, en hebben ze nu een testje gedaan.
Nu, als er een extra mux in gebruik genomen wordt, veronderstel ik toch dat er zenders bijkomen (tenzij het natuurlijk voor Video Op Aanvraag bedoeld is).

en hun andere test muxen die al gevuld zijn waar ze niks mee doen zijn ook nog in gebruik,
hoeveel testen gaan ze nu nog doen,
vind het toch allemaal lang duren eer ze er wat mee doen Confused
Antwoord
#33
Heb net gezien op site van telenet zelf.Er staat wel iets dat er vandaag een vervolg komt op king kong en whop whoppa maar wijzer word ik er toch niet uit.Volgens mij is het eerder een soort herschikking van zenders want ik zie daar niets staan van nieuwe zenders.Ik heb ook mijn zenderlijst helemaal afgegaan.Normaal gebeurd dit rond 10 uur dat men zenders bij paatst.Ik heb nu niets gezien.Her is nu wel wat moeilijker want voorlopig heb ik geen enkel pakket buiten sporting.
Antwoord
#34
Dimira, nee, het nieuws over de nieuwe zenderpakketten moet nog bekend gemaakt worden. 'k denk dat dit pas deze namiddag zal gebeuren en dan 'avonds tussen 18.00u en 19.00u is er nog een Live chat.
Antwoord
#35
(17-09-2013, 13:29)Kris schreef: Dimira, nee, het nieuws over de nieuwe zenderpakketten moet nog bekend gemaakt worden. 'k denk dat dit pas deze namiddag zal gebeuren en dan 'avonds tussen 18.00u en 19.00u is er nog een Live chat.

HEt wil niet zeggen wanneer die chatsessie begint dat het dan bekend word gemaakt.Want langs welke weg word het dan gedaan.Waar kan je dat dan lezen.Vroeger was er nog eens zoiets en dan was het te volgen op tv om 11 uur s'morgens geloof ik.Dus ik denk dat het elk moment van de dag kan,enkel vanavond kan je chatten met vragen wat je er echt van vind.Wat kan je anders zeggen als je het nog niet gezien hebt.
Antwoord
#36
Link: http://snap.telenet.be/nieuw/artikel/rex...tAod-FwAuQ

Wat zijn Rex & Rio?

Rex, dat is genieten van films en series met de hele familie, ook de Vlaamse successen, voor maar 14,95€/maand. Zonder reclame-onderbrekingen én maandelijks opzegbaar.

Filmklassiekers, kinderfilms, de beste Vlaamse films en Comedy (internationaal en nationaal).
Series en kinderseries, ook van bij ons.
Themazenders voor alle leeftijden en smaken: documentaires, videoclips, kinder- en jeugdprogramma's, ...
Rio, is alles van Rex én massa’s internationale topfilms en de nieuwste series voor 24,95€/maand.

300 TV-premières per jaar van bioscoopfilms.
Alle HBO-series, al enkele dagen na de US release.
En veel extra themazenders (link to klantenservice) vol entertainment bovenop de documentaire-, kinder- en muziekzenders.

Hier vind je ook wat je met Rex kan zien: http://klantenservice.telenet.be/content...en-met-rex

En hier met Rio: http://klantenservice.telenet.be/content...en-met-rio

Het is me wel de vraag wat er met alle andere zenders gebeurt? Ik zie bijv. geen sprake meer van BBC3/4
Antwoord
#37
Ben benieuwd of huidige zenders zoals bv.vooral die kinder zenders in hun huidige vorm blijven bestaan?
Antwoord
#38
(17-09-2013, 15:07)asips77 schreef: Link: http://snap.telenet.be/nieuw/artikel/rex...tAod-FwAuQ

Wat zijn Rex & Rio?

Rex, dat is genieten van films en series met de hele familie, ook de Vlaamse successen, voor maar 14,95€/maand. Zonder reclame-onderbrekingen én maandelijks opzegbaar.

Filmklassiekers, kinderfilms, de beste Vlaamse films en Comedy (internationaal en nationaal).
Series en kinderseries, ook van bij ons.
Themazenders voor alle leeftijden en smaken: documentaires, videoclips, kinder- en jeugdprogramma's, ...
Rio, is alles van Rex én massa’s internationale topfilms en de nieuwste series voor 24,95€/maand.

300 TV-premières per jaar van bioscoopfilms.
Alle HBO-series, al enkele dagen na de US release.
En veel extra themazenders (link to klantenservice) vol entertainment bovenop de documentaire-, kinder- en muziekzenders.

Hier vind je ook wat je met Rex kan zien: http://klantenservice.telenet.be/content...en-met-rex

En hier met Rio: http://klantenservice.telenet.be/content...en-met-rio

Het is me wel de vraag wat er met alle andere zenders gebeurt? Ik zie bijv. geen sprake meer van BBC3/4

En waar is Eurosport HD naartoe ?

Rex, dat zijn films en series op aanvraag, volledig volgens jouw goesting

Populaire Vlaamse films
Films en series voor kinderen
Ultieme filmklassiekers
Documentaires
Vergeten pareltjes

Met Rex krijg je ook toegang tot 20 themazenders

Animal Planet
Baby TV
Boomerang
Investigation Discovery
Science Discovery
Discovery World
Disney Junior
Disney XD
E! Entertainement
History Channel
Lacht
Lite TV
Mezzo
MTV Rocks
Fashion One
Nick Hits
Out TV
Travel Channel
NickToons
VI+1
+ Music Choice (muziekkanalen)

******************************************************
Rio is er voor de echte film- en seriefanaat, op aanvraag staan er 2.000 films en 2.000 afleveringen van series voor je klaar:

Internationale series, een week na de Amerikaanse première & een selectie Vlaamse series
Niet te missen films, een 1 jaar voor ze elders op tv te zien zijn
De betere internationale festivalfilm
Vlaamse films
Animatiefilms
Films en series van themazenders zoals FoxLife, TCM, MGM, ...
Inclusief het PRIME-aanbod dat je misschien al kende

Met Rio krijg je ook toegang tot 40 digitale themazenders met haarscherp beeld en geluid, waaronder de PRIME-zenders.

Animal Planet
Baby TV
Boomerang
Investigation Discovery
Science Discovery
Discovery World
Disney Junior
Disney XD
E! Entertainement
History Channel
Lacht
Lite TV
Mezzo
MTV Rocks
Fashion One
Nick Hits
Out TV
Travel Channel
NickToons
VI+1
13 th Street Universal
Blue Hustler
Discovery HD
FoxLife HD
MGM
Motors TV
MTV Live HD
Playboy TV
Penthouse HD
TCM
PRIME Star HD
PRIME Action
PRIME Fezztival
PRIME Family
PRIME Star +1
PRIME Series
Syfy
TNT HD
Shorts TV
Trace Sports HD
+ Music Choice (muziekkanalen)
Antwoord
#39
Dus als ik het goed overloop ben je beter af als je deze 2 pakketen neemt?Ik heb nu nog niet gezien maar blijven er nog over buiten sporting?Je zal ze dus waarschijnlijk zoals vroeger bij belgacom in klein formaat nog kunnen krijgen zoals ze nu nog bestaan.Enkel zijn die 2 paketten nog niet terug tevinden.niet op tv en in mijn telenet.
Antwoord
#40
(17-09-2013, 18:31)Dimira schreef: Dus als ik het goed overloop ben je beter af als je deze 2 pakketen neemt?Ik heb nu nog niet gezien maar blijven er nog over buiten sporting?Je zal ze dus waarschijnlijk zoals vroeger bij belgacom in klein formaat nog kunnen krijgen zoals ze nu nog bestaan.Enkel zijn die 2 paketten nog niet terug tevinden.niet op tv en in mijn telenet.

Nee, Dimira. Wil je alle zenders dan moet je je abonneren op Rio, wil je minder zenders , dan moet je Rex nemen.

Wat ik me afvraag waar BBC3, BBC4 en Eurosport HD gebleven zijn?
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)