Topics: 2
(21-10-2012, 23:18)Bosmeisje schreef: Ik heb geprobeerd om er de laptop op aan te sluiten:
aansluiting via de router: internettoegang tenzij ik het knopje wireless afzet dan is er geen internettoegang
aansluiting aan de modem zonder de router: internettoegang maar bij het icoontje van het internetbereik staat er wel: netwerk: internettoegang, Dlink: geen toegang
het zijn deze die ik heb: http://www.routercenter.be/product/12829...=169947808
Dus als ik het goed versta,heb jij geen internet op je pc,als je hem verbind met een utp kabel met je dlink powerlines?
Als dat daadwerkelijk zo is,dan denk ik daar het probleem zou kunnen liggen.
Probeer eens een ander stopkontakt ?,wat ik zou doen is eens kontakt op nemen met een telenet center in je buurt en daar eens u probleem vertellen misschien kunnen zij u digicorder activeren?.
ik weet het moeilijk is om u te helpen via een forum,ik heb al veel problemen opgelost en veel digicorders opgestart.
Ik heb gezien welke powerlines jij hebt en deze zijn even snel als de mijne een goede keuze. U kan me ook vinden op FB Murdock A-Team
maar ik krijg toch signaal door? want zonder die adapters is de functie self starter niet aanwezig
(22-10-2012, 00:31)Bosmeisje schreef: maar ik krijg toch signaal door? want zonder die adapters is de functie self starter niet aanwezig
maar je krijgt toch geen internet op je pc? Ik zou eens contackt opnemen met een telenet center,of eens langs gaan met je digicorder en zien wat zij ervan zeggen.
toch wel, netwerk: internettoegang, dlink: geen toegang
logisch ook als de router niet is aangesloten dat dlink geen toegang heeft
en ik heb het al uitgelegd aan telenet, zij zeiden dat ik hem moest resetten, maar dat heeft niets uitgedaan, dus mailtje teruggestuurd en nu nog aan het wachten op een andere oplossing
maar ik heb geen verlof meer! dan kan ik ten vroegste 2 januari iemand doen komen want pas achter nieuwjaar kan ik terug verlof nemen
(22-10-2012, 12:05)Bosmeisje schreef: maar ik heb geen verlof meer! dan kan ik ten vroegste 2 januari iemand doen komen want pas achter nieuwjaar kan ik terug verlof nemen
Komen de installateurs niet s,avonds ook?of op zaterdag? ga eens bij een telenet center langs,met je digicorder. Je moet oppassen dat je geen 75 euro moet betalen eerst goed bevragen.
(22-10-2012, 12:17)Dimira schreef: Kan er niemand van je familie of vrienden je soms helpen.Ik begrijp dat dit moeilijk is,en dat je waarschijnlijk ook daarom deze installatie gekozen hebt.Maar eerlijk gezegd versta ik nog altijd niet goed hoe telenet dan met zijn klanten omgaat.Die zou er moeten zijn om ze te moeten helpen,en niet telkens om ze nog dieper in de put te draaien.Zoals nu bij u en onlangs bij mij.
Ik heb geen problemen met telenet hoor,super tevreden. Ik gezegd wat ze moet doen dimira,ik zou met mijn digicorder naar een telenet center gaan. Mischien is er iets stuk gegaan in de digicorder? En een telenet center is open op zaterdag.want ze geeft geen verlof meer zegt bosmeisje.maar ja welke uren werkt ze? Je kan natuurlijk ook een dagje ziek vallen lol.
Heb jij ook zoveel problemen gehad met telenet?
(22-10-2012, 20:00)Dimira schreef: Ik had dat hier vermeld zeker? Maar dat was in verband met mijn moeder haar decoder.En ze heeft er nog steeds problemen mee.Volgens mij hebben ze haar in het zak gezet want ik denk dat ze reeds drie jaar klant is en dan had ze bij het veranderen van haar box recht op een nieuwe versie een nu zit ze weer met zo een oud gedrocht dat niet goed werkt.
Huurt u mama deze digirecorder? En welk probleem heeft ze dan? Ik heb onlangs de laatste nieuwe digicorder gekregen omdat ik meer dan 5 jaar klant ben bij telenet.
(22-10-2012, 20:37)Dimira schreef: Ja,ze moet die bijna elke dag terug opstarten.Die draden er uit trekken en er terug in steken en dan macheerd die wel terug maar volgens mij is die verkeerd geïnstalleerd door die installateur.Ook kan zij niet met een kastje werken en moet ze altijd dat van de tv gebruiken voor het geluid stiller en harder te zetten.
Over welk type digicorder hebben wij het hier? Kan zij programma's opvragen in de tv theek?
Het is niet goed iedere dag je stekkers eruit halen en laten opnieuw opstarten,je doet dat best door de ok toets samen in te drukken met de back.u afstandsbediening moet je zelf programmeren,dat is kinderspel u moet wel de juiste code ingeven van je tv.dat kan je in u boekje vinden dat erbij zat.of effe zoek op het net.in onze woonkamer staat het geluid van de tv nooit aan,beeld en geluid gaan door de home cinema.
(22-10-2012, 22:20)Dimira schreef: Ze heeft een samsung maar zelf heb ik dat ook al geprobeerd met die code maar dat gaat langs geen kant.Volgens mij is die verkeerd aangesloten.Die die is komen installeren heeft toen raad komen vraag aan diegene die mij mij boven ook de aansluiting van telenet was aan het doen.Die mens kon er niets van.
Voor u afstandsbediening te programmeren moet je niks aansluiten. U redenering klopt niet hoor dimira. moest het zo ver niet zijn kwam ik er nakijken,maar als we eens afspreken wil ik dat wel eens doen.