04-12-2012, 08:54
Daarnet bij het opzetten van m'n radio(via dc) kreeg ik de melding op mijn scherm: upgrade.Wat is het verschil nu tussen een update en een upgrade,want ik merk geen verschil,laatste update datteert trouwens van augustus.

upgrade
|
04-12-2012, 08:54
Daarnet bij het opzetten van m'n radio(via dc) kreeg ik de melding op mijn scherm: upgrade.Wat is het verschil nu tussen een update en een upgrade,want ik merk geen verschil,laatste update datteert trouwens van augustus.
![]()
04-12-2012, 11:43
(04-12-2012, 08:54)tontol36 schreef: Daarnet bij het opzetten van m'n radio(via dc) kreeg ik de melding op mijn scherm: upgrade.Wat is het verschil nu tussen een update en een upgrade,want ik merk geen verschil,laatste update datteert trouwens van augustus. upgrade is dat het hele systeem aangepast word, een update is enkel voor bepaalde delen van in de box, bv een update voor de epg of zenders.
06-12-2012, 14:57
(05-12-2012, 21:07)Dimira schreef:(04-12-2012, 08:54)tontol36 schreef: Daarnet bij het opzetten van m'n radio(via dc) kreeg ik de melding op mijn scherm: upgrade.Wat is het verschil nu tussen een update en een upgrade,want ik merk geen verschil,laatste update datteert trouwens van augustus. normaal in januari komt er een upgrade van orion en yelo tv
07-03-2013, 13:27
Daarnet bij het opzetten van m'n dc weeral het bericht dat er een up-grade bezig was.15 minuten wachten eer alles terug werkte. Dan stel ik mij de vraag waarom dat uw dc moet aanstaan en dat die update niet gebeurd terwijl hij in stand bye staat? Als je uw tv dan net voor het nieuws opzet kom je wel bedrogen uit !
![]()
07-03-2013, 16:48
denk dat hun voorkeur nu uitgaat naar de inbreng op de boxen van die nieuwe yelo optie,
want de horizon is er en die hebben al in nederland en zwitserland voor problemen gezorgd, dus vrees dat we er ook nog van zullen krijgen ![]() maar ja,als je al ziet dat ze hun yelo nog niet perfect kunnen vernieuwen en het bij velen niet werkt zoals het moet omdat hun servers de aanvraag van kijkers niet aan kan dan verschiet ik in niks meer bij hen, na de server problemen enkele weken geleden met het internet..... sinds ze weten dat ze overgenomen worden door global gaat alles daar verkeerd merk ik op, net of ze geen zin hebben in een goede dienst leveren ![]() ![]()
07-03-2013, 20:53
(07-03-2013, 16:48)master-magic schreef: denk dat hun voorkeur nu uitgaat naar de inbreng op de boxen van die nieuwe yelo optie,Waarom betalen we die lui? Als dat zo doorgaat, tn buiten. Het zal rap gedaan zijn.
08-03-2013, 00:24
(07-03-2013, 23:08)Dimira schreef:(07-03-2013, 20:53)apollo schreef:(07-03-2013, 16:48)master-magic schreef: denk dat hun voorkeur nu uitgaat naar de inbreng op de boxen van die nieuwe yelo optie,Waarom betalen we die lui? vraag eens wat er wel goed gaat,telenet heeft 3 weken mijn overgang naar proximus tegen gehouden, waarom,ik weet het niet. als ze met alles zo zijn.....
11-03-2013, 16:43
Na die nieuwe upgrade heb ik het opstarten nog eens getimed,het duurt bijna een minuut eer het vernieuwde opstart scherm verdwijnt en dan nog eens bijna een minuut eer het grijze balkje verdwijnt waarna je uiteindelijk in uw menu kan.Niet echt een verbetering als je het mij vraagt.Iets dat niets met die upgrade te maken heeft is dat wanneer ik mijn systeem opstart er ALTIJD een sec het beeld wegvalt,ook bij gebruik van de radiokanalen altijd een hapering in het geluid. Zou dat aan de dc liggen of aan m'n surround systeem?
11-03-2013, 17:04
(11-03-2013, 16:43)tontol36 schreef: Na die nieuwe upgrade heb ik het opstarten nog eens getimed,het duurt bijna een minuut eer het vernieuwde opstart scherm verdwijnt en dan nog eens bijna een minuut eer het grijze balkje verdwijnt waarna je uiteindelijk in uw menu kan.Niet echt een verbetering als je het mij vraagt.Iets dat niets met die upgrade te maken heeft is dat wanneer ik mijn systeem opstart er ALTIJD een sec het beeld wegvalt,ook bij gebruik van de radiokanalen altijd een hapering in het geluid. Zou dat aan de dc liggen of aan m'n surround systeem? hoe is uw kabelsignaal ???? kan zijn dat je met net genoeg signaal zit op de kabel om alles direct door te sturen, ofwel ergens vertraging op je bekabeling via hdmi die een goedkeuring moet geven om door te geven.
11-03-2013, 17:20
nu op één
TSID 11 SN 39,0 BER 2.1E8 100% 4.9dbmv |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|