upgrade
#1
Daarnet bij het opzetten van m'n radio(via dc) kreeg ik de melding op mijn scherm: upgrade.Wat is het verschil nu tussen een update en een upgrade,want ik merk geen verschil,laatste update datteert trouwens van augustus.Huh
Antwoord
#2
(04-12-2012, 08:54)tontol36 schreef: Daarnet bij het opzetten van m'n radio(via dc) kreeg ik de melding op mijn scherm: upgrade.Wat is het verschil nu tussen een update en een upgrade,want ik merk geen verschil,laatste update datteert trouwens van augustus.Huh

upgrade is dat het hele systeem aangepast word,
een update is enkel voor bepaalde delen van in de box,
bv een update voor de epg of zenders.
Antwoord
#3
(04-12-2012, 08:54)tontol36 schreef: Daarnet bij het opzetten van m'n radio(via dc) kreeg ik de melding op mijn scherm: upgrade.Wat is het verschil nu tussen een update en een upgrade,want ik merk geen verschil,laatste update datteert trouwens van augustus.Huh

Ik vind dat het lang duurt eer er nog eens een update komt.Als je op het forum van belgacom leest passeren er op een jaar misschien minstens 6.Dan zitten ze wel vol met bugs maar ondertussen zijn er toch zaken verandert.Maar hier als je één update krijgt per jaar is het veel.
Antwoord
#4
(05-12-2012, 21:07)Dimira schreef:
(04-12-2012, 08:54)tontol36 schreef: Daarnet bij het opzetten van m'n radio(via dc) kreeg ik de melding op mijn scherm: upgrade.Wat is het verschil nu tussen een update en een upgrade,want ik merk geen verschil,laatste update datteert trouwens van augustus.Huh

Ik vind dat het lang duurt eer er nog eens een update komt.Als je op het forum van belgacom leest passeren er op een jaar misschien minstens 6.Dan zitten ze wel vol met bugs maar ondertussen zijn er toch zaken verandert.Maar hier als je één update krijgt per jaar is het veel.

normaal in januari komt er een upgrade van orion en yelo tv
Antwoord
#5
Daarnet bij het opzetten van m'n dc weeral het bericht dat er een up-grade bezig was.15 minuten wachten eer alles terug werkte. Dan stel ik mij de vraag waarom dat uw dc moet aanstaan en dat die update niet gebeurd terwijl hij in stand bye staat? Als je uw tv dan net voor het nieuws opzet kom je wel bedrogen uit !Sad
Antwoord
#6
Ik heb het nu net gezien de eerste update van dit jaar is er deze voormiddag door gekomen rond half elf.Wat er nieuw is weet ik niet maar om dat je het zei,zag ik het meteen in het menu.Althans bij die nieuwe boxen.Ad 2100.Verschiet er wel van dat ze het niet snacht doen na dat probleem van twee weken geleden.
Antwoord
#7
Voor de rest eens even rond gesnuffeld en niets gevonden.Spijtig alweer.Ik vind dat het echt bij telenet erg traag in zijn werk gaat qua verandering zoals wat is hier al eens rond gegaan is in de tijd over die zap balk onderaan.Op de facebook van Charlotte lees ik ook verschillende klachten en zaken die toch kunnen verbeterd worden of waar bv. een keuze mogelijkheid voor iets moet voor bestaan.Ik zeg maar iets zoals voor die zap balk.Dat kan nu toch niet zo moeilijk zijn voor die ingenieurs?Die doen niet anders dacht ik.Waarom kan het dan bij een ander veel en veel sneller wel met de nodige bugs maar hier zit je na een jaar met nog niets nieuws.
Antwoord
#8
denk dat hun voorkeur nu uitgaat naar de inbreng op de boxen van die nieuwe yelo optie,
want de horizon is er en die hebben al in nederland en zwitserland voor problemen gezorgd,
dus vrees dat we er ook nog van zullen krijgen Wink
maar ja,als je al ziet dat ze hun yelo nog niet perfect kunnen vernieuwen en het bij velen niet werkt zoals het moet omdat hun servers de aanvraag van kijkers niet aan kan dan verschiet ik in niks meer bij hen,
na de server problemen enkele weken geleden met het internet.....
sinds ze weten dat ze overgenomen worden door global gaat alles daar verkeerd merk ik op,
net of ze geen zin hebben in een goede dienst leveren Huh Sad
Antwoord
#9
(07-03-2013, 16:48)master-magic schreef: denk dat hun voorkeur nu uitgaat naar de inbreng op de boxen van die nieuwe yelo optie,
want de horizon is er en die hebben al in nederland en zwitserland voor problemen gezorgd,
dus vrees dat we er ook nog van zullen krijgen Wink
maar ja,als je al ziet dat ze hun yelo nog niet perfect kunnen vernieuwen en het bij velen niet werkt zoals het moet omdat hun servers de aanvraag van kijkers niet aan kan dan verschiet ik in niks meer bij hen,
na de server problemen enkele weken geleden met het internet.....
sinds ze weten dat ze overgenomen worden door global gaat alles daar verkeerd merk ik op,
net of ze geen zin hebben in een goede dienst leveren Huh Sad
Waarom betalen we die lui?
Als dat zo doorgaat, tn buiten. Het zal rap gedaan zijn.
Antwoord
#10
(07-03-2013, 20:53)apollo schreef:
(07-03-2013, 16:48)master-magic schreef: denk dat hun voorkeur nu uitgaat naar de inbreng op de boxen van die nieuwe yelo optie,
want de horizon is er en die hebben al in nederland en zwitserland voor problemen gezorgd,
dus vrees dat we er ook nog van zullen krijgen Wink
maar ja,als je al ziet dat ze hun yelo nog niet perfect kunnen vernieuwen en het bij velen niet werkt zoals het moet omdat hun servers de aanvraag van kijkers niet aan kan dan verschiet ik in niks meer bij hen,
na de server problemen enkele weken geleden met het internet.....
sinds ze weten dat ze overgenomen worden door global gaat alles daar verkeerd merk ik op,
net of ze geen zin hebben in een goede dienst leveren Huh Sad
Waarom betalen we die lui?
Als dat zo doorgaat, tn buiten. Het zal rap gedaan zijn.

wat bedoel je hier mee?Er is vandaag toch nog niets mis gegaan enkel dat het wat traagjes vooruit gaat als je vergelijkt tegenover bij de concurentie.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)