upgrade
#31
Hoe bedoel je master,nu ben ik toch even niet mee.Zie jij dan veranderingen?Ik heb nu bij mijn moeder gezien,zij heeft ook nog de originele en die van de woensdag is er dus op gekomen maar zie er niet echt iets op verandert.Ik heb dus die yello sofware ook die software van een woensdag en zie daar ook niets speciaal.
Antwoord
#32
(04-07-2013, 20:50)Dreekes schreef: Ik heb een digicorder DC-AD2100 grijs model en heb van die upgrade nog niets gemerkt. Ik heb hem daarstraks aangezet en alles verliep normaal , geen upgrade schermpje gezien ! Ik zie nergens iets nieuws, ook niet in de tv-gids of in eender welk menu. Misschien verloopt de upgrade per streek ? Ik woon in de streek van Halle ( Vl. Brabant ) Of is het misschien voor de mensen die overschakelden op Yelo-tv ?

je moet enkel maar eens zien naar die datum van die software,dan zal je zien, dat die van enkele dagen geleden is.
Antwoord
#33
En waar kan ik die datum van die software vinden ?
Antwoord
#34
(06-07-2013, 12:27)Dreekes schreef: En waar kan ik die datum van die software vinden ?

Ik heb nu wel die update gedaan van yello dus kan het een beetje anders zijn:allerlei/instellingen/digibox-digicorder/technische informatie/sofware
En dan zou je bij S/W Downloadtijd die gegevens moeten zien staan.
Antwoord
#35
Ok Dimira, heb de gegevens zien staan. Laatste update dateerd van 27 juni om 3:51 's nachts.
Bedankt voor de info. Maar ik zie niets dat zou veranderd zijn. Zal waarschijnlijk voor de Yello-tv ers zijn.
Ik ben nog niet overgeschakeld aangezien de vele negatieve reacties. En het ergste is, dat het onomkeerbaar is.
Antwoord
#36
Die datum klopt die heeft mijn moeder ook.Zij heeft verleden week die zwarte decoder gaan halen.Dus ik denk dat waarschijnlijk beiden hetzelfde zijn.Degene die hem konden verzetten naar de yello versie hebben nu een aanpassing gehad,zoals jij ook een aanpassig tegenover die vorige software hebt gehad, maar ik denk dus dat er niets specifiek aan die decoders verandert is dat het enkel maar zoals de vorige keer een technologisch iets is waar wij niets mee te maken hebben.Ik heb in ieder geval de vraag aan Charlotte gesteld en misschien krijg ik wel antwoord en laat ik het hier wel weten.
Antwoord
#37
Denk dat ik gevonden heb wat er veranderd is in die update.Als je in de tv-gids een programma kiest,kan je klikken op "meer info".

Dat lettertype is veel duidelijker geworden,en ook meer aangenamer om te lezen.Smile

Enkel in het nieuw Yelo uitzicht.
Antwoord
#38
Ja dat kan het zijn,ik had eerst die indruk ook al.Maar ik had het al in juni.Toen had al iemand op dit forum gemeld dat er iets aan dit lettertype ging gedaan worden en op een dag zag ik precies of de letters beter leesbaar waren.Er waren ook mensen bij wie het toen niet opviel dus kan het zijn dat het overal niet gelijktijdig is gebeurd.Maar het zou kunnen dat dit het is want zo een update hoeft soms niet veel in te houden.
Antwoord
#39
(07-07-2013, 18:09)Dimira schreef: Ja dat kan het zijn,ik had eerst die indruk ook al.Maar ik had het al in juni.Toen had al iemand op dit forum gemeld dat er iets aan dit lettertype ging gedaan worden en op een dag zag ik precies of de letters beter leesbaar waren.Er waren ook mensen bij wie het toen niet opviel dus kan het zijn dat het overal niet gelijktijdig is gebeurd.Maar het zou kunnen dat dit het is want zo een update hoeft soms niet veel in te houden.

Ook het lettertype van uw e-mails zijn veranderdSmile.
Antwoord
#40
(08-07-2013, 19:28)bobo-truck schreef:
(07-07-2013, 18:09)Dimira schreef: Ja dat kan het zijn,ik had eerst die indruk ook al.Maar ik had het al in juni.Toen had al iemand op dit forum gemeld dat er iets aan dit lettertype ging gedaan worden en op een dag zag ik precies of de letters beter leesbaar waren.Er waren ook mensen bij wie het toen niet opviel dus kan het zijn dat het overal niet gelijktijdig is gebeurd.Maar het zou kunnen dat dit het is want zo een update hoeft soms niet veel in te houden.

Ook het lettertype van uw e-mails zijn veranderdSmile.

Waar,de klokkenluider is hier toch ook niet aanwezig.Waar zie je dat?
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)