Opnames bekijken telt ook maar voor 20 zenders, een en canvas en vtm en 2be zitte er niet bij.
Wa zijt ge daar dan mee vraag ik me af?
En kan je voor degene waarbij het wel gaat op afstand bekijken?
Ze hadde toch gezegd dit zou gaan?
Topics: 2
(16-03-2013, 01:38)tontol36 schreef: Ik heb eergister thuis opgenomen,das toch na 1maart?
Thuis kan je enkel bekijken via de tv.
Ik heb een mail gekregen om een enquite in te vullen over yelo,ik ga dat vandaag zeker eenz doen.
Apa opnames kan je enkel bekijken als je thuis bent,ik had het leuk gevonden wij op verplaatsing dat ook zouden kunnen doen.
Ik denk dat belgacom vtm veel betaald,want zij hebben wel de recten voor vtm te laten bekijken in de app tv overal.waarom wil telenet niet betalen?
(16-03-2013, 11:38)apollo schreef: (16-03-2013, 11:36)murdock schreef: Ik heb een mail gekregen om een enquite in te vullen over yelo,ik ga dat vandaag zeker eenz doen.
Apa opnames kan je enkel bekijken als je thuis bent,ik had het leuk gevonden wij op verplaatsing dat ook zouden kunnen doen.
Ik denk dat belgacom vtm veel betaald,want zij hebben wel de recten voor vtm te laten bekijken in de app tv overal.waarom wil telenet niet betalen?
Vtm kost teveel volgens tn. Uiteindelijk gaan wij allen toch betalen vd yelotv.
Ze zullen zeker geen verlies maken...
Waar wrinkt het schoentje dan?
Ja de belgen zijn nu zo dom,klagen over dat alles zo duur word maar betalen doen ze. Ik ga niks betalen,en moest iedereen nu geen euro betalen dan blijven ze zitten met hun betaalende app. Maar ik ga geen 4a5 euro extra geven ervoor. Ik zal het spijtig vinden,want nu kijkt de dochter veel via yelo naar de tekenfilms enzz maar dan zet ik wel een filmpje op.
Topics: 1,697
Zijn de rechten dat ze niet extra voor willen betalen op yelo,
Bij Belgacom heb je eigenlijk al een stream die ze doorsturen dus moet daar niet extra voor betaald worden want het is er al,
Via Telenet moet er nog eens een stream bij gemaakt worden voor yelo en extra rechten betaald worden.....
(16-03-2013, 20:12)Dimira schreef: Bij die yello kan ik ook niet naar die oudere opnames kijken.Daarom zal dat zoals bij belgacom ook betalend worden en vanaf dan zou dat normaal geen probleem meer mogen op leveren.Maar voor de rest werkt die yelo hier goed.
denk dat hun vernieuwde systeem niet overweg kan met de opname's voor 1 maart,andere rechten op enzo....
(16-03-2013, 20:16)apollo schreef: (16-03-2013, 20:12)Dimira schreef: Bij die yello kan ik ook niet naar die oudere opnames kijken.Daarom zal dat zoals bij belgacom ook betalend worden en vanaf dan zou dat normaal geen probleem meer mogen op leveren.Maar voor de rest werkt die yelo hier goed.
Zal die yelotv automatisch betalend zijn of kiest de kijker zelf?
denk dat ze het nakijken of je de app gebruikt of niet,en wie ze niet gebruikt zal niet moeten voor betalen,
wie hem gebruikt zal moeten betalen,
als ze al zien wie hem gebruikt en hen een enquete sturen voor het gebruik van yelo...
heb de mail ook gekregen van hen.