yelotv hapert via internet op pc
#51
(16-03-2013, 11:36)murdock schreef: Ik heb een mail gekregen om een enquite in te vullen over yelo,ik ga dat vandaag zeker eenz doen.
Apa opnames kan je enkel bekijken als je thuis bent,ik had het leuk gevonden wij op verplaatsing dat ook zouden kunnen doen.
Ik denk dat belgacom vtm veel betaald,want zij hebben wel de recten voor vtm te laten bekijken in de app tv overal.waarom wil telenet niet betalen?

Over betalen zal het nu wel niet liggen denk ik,kijk maar eens naar het aantal zenders waar wij enkel een exclusiviteit contract op hebben en belgacom niet.Waar belgacom gewoon naar kan fluiten.
Antwoord
#52
Zijn de rechten dat ze niet extra voor willen betalen op yelo,
Bij Belgacom heb je eigenlijk al een stream die ze doorsturen dus moet daar niet extra voor betaald worden want het is er al,
Via Telenet moet er nog eens een stream bij gemaakt worden voor yelo en extra rechten betaald worden.....
Antwoord
#53
(16-03-2013, 19:41)master-magic schreef: Zijn de rechten dat ze niet extra voor willen betalen op yelo,
Bij Belgacom heb je eigenlijk al een stream die ze doorsturen dus moet daar niet extra voor betaald worden want het is er al,
Via Telenet moet er nog eens een stream bij gemaakt worden voor yelo en extra rechten betaald worden.....
Waarom lanceren ze yelo dan?
Antwoord
#54
Bij die yello kan ik ook niet naar die oudere opnames kijken.Daarom zal dat zoals bij belgacom ook betalend worden en vanaf dan zou dat normaal geen probleem meer mogen op leveren.Maar voor de rest werkt die yelo hier goed.
Antwoord
#55
(16-03-2013, 20:12)Dimira schreef: Bij die yello kan ik ook niet naar die oudere opnames kijken.Daarom zal dat zoals bij belgacom ook betalend worden en vanaf dan zou dat normaal geen probleem meer mogen op leveren.Maar voor de rest werkt die yelo hier goed.
Zal die yelotv automatisch betalend zijn of kiest de kijker zelf?
Antwoord
#56
(16-03-2013, 20:12)Dimira schreef: Bij die yello kan ik ook niet naar die oudere opnames kijken.Daarom zal dat zoals bij belgacom ook betalend worden en vanaf dan zou dat normaal geen probleem meer mogen op leveren.Maar voor de rest werkt die yelo hier goed.

denk dat hun vernieuwde systeem niet overweg kan met de opname's voor 1 maart,andere rechten op enzo....
Antwoord
#57
(16-03-2013, 20:16)apollo schreef:
(16-03-2013, 20:12)Dimira schreef: Bij die yello kan ik ook niet naar die oudere opnames kijken.Daarom zal dat zoals bij belgacom ook betalend worden en vanaf dan zou dat normaal geen probleem meer mogen op leveren.Maar voor de rest werkt die yelo hier goed.
Zal die yelotv automatisch betalend zijn of kiest de kijker zelf?

denk dat ze het nakijken of je de app gebruikt of niet,en wie ze niet gebruikt zal niet moeten voor betalen,
wie hem gebruikt zal moeten betalen,
als ze al zien wie hem gebruikt en hen een enquete sturen voor het gebruik van yelo...
heb de mail ook gekregen van hen.
Antwoord
#58
Ik gebruik de app ook dagelijks,maar eens dat betalend word stop ik ermee. Ik betaal geen enkele app ook stevie niet. Je zal wel eerst de dienst moeten activeren voor je nog naar iets zal kunnen kijken beetje zoals prime. Nu gebruik de dochter veel de app om nickelodeon jr te kijken via ipad of pc. ik vind het allemaal beetje duur worden. En als ik op de camping benheb ik er niks meer aan.
Antwoord
#59
(16-03-2013, 20:16)apollo schreef:
(16-03-2013, 20:12)Dimira schreef: Bij die yello kan ik ook niet naar die oudere opnames kijken.Daarom zal dat zoals bij belgacom ook betalend worden en vanaf dan zou dat normaal geen probleem meer mogen op leveren.Maar voor de rest werkt die yelo hier goed.
Zal die yelotv automatisch betalend zijn of kiest de kijker zelf?

Het is wel eigenaardig dat men zegt dat je vanaf 1 maart iets moet kunnen zien dat je opneemt,maar nu blijkt het opeens niet meer.Want ik heb het gisteren ook eens getest.In het begin was er bij mij geen probleem.Tv kan ik nu wel nog goed zien.Nu te hopen dat de rest vlug in orde komt.
Antwoord
#60
Ik heb het ook eens getest, ik kan prima de opnames bekijken via mijn ipad en dit van mijn 2 digicorders.
Apollo zie jij dan u opnames niet staan,of is het enkel niet willen afspelen? Als het bij ons wel werkt ligt dan het probleem niet bij jou? Heeft je digicorder een goed IP adres?
Ja is mooie allemaal als het werkt.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)