02-03-2013, 17:03
Aangezien wij veel problemen hadden met onze Scarlet (Begacom) box en er ondanks diverse interventies nog altijd geen verbetering was, twee en een halve week geleden besloten naar Snow over te stappen.
Snow gecontacteerd en de belofte gekregen dat er 21 februari in de voormiddag een installateur de boel in orde zou komen maken. M'n vrouw heeft er een halve dag verlof voor genomen. Die donderdag heel de dag no Snow.
Vorige zaterdag gebeld met Snow (uiteraard moet je dan bellen met de klantendienst die geen gratis nummer heeft). Uitvoerige excuses en de belofte dat afgelopen donderdag voormiddag alsnog een installateur langs zou komen. M'n vrouw heeft er nogmaals een halve dag verlof voor genomen, maar opnieuw no Snow.
Ik probeer sinds donderdag de klantendienst te bereiken, maar je krijgt alleen maar een wachtmuziekje en de mededeling dat als je je telefoonnr opgeeft je direkt terug gebeld wordt. Sinds donderdag ben ik echter nog niet teruggebeld.
Van Scarlet heb ik ondertussen al een bericht gekregen dat ik hun spullen binnen 2 weken moet terug sturen .................
Snow gecontacteerd en de belofte gekregen dat er 21 februari in de voormiddag een installateur de boel in orde zou komen maken. M'n vrouw heeft er een halve dag verlof voor genomen. Die donderdag heel de dag no Snow.
Vorige zaterdag gebeld met Snow (uiteraard moet je dan bellen met de klantendienst die geen gratis nummer heeft). Uitvoerige excuses en de belofte dat afgelopen donderdag voormiddag alsnog een installateur langs zou komen. M'n vrouw heeft er nogmaals een halve dag verlof voor genomen, maar opnieuw no Snow.
Ik probeer sinds donderdag de klantendienst te bereiken, maar je krijgt alleen maar een wachtmuziekje en de mededeling dat als je je telefoonnr opgeeft je direkt terug gebeld wordt. Sinds donderdag ben ik echter nog niet teruggebeld.
Van Scarlet heb ik ondertussen al een bericht gekregen dat ik hun spullen binnen 2 weken moet terug sturen .................