nieuwe digicorders
#11
Die verandering van nieuwe software of een nieuwe update kennen ze blijkbaar bij telenet niet.Zal eens even naar de datum zien.De laatste update dateert van augustus vorig jaar.Maar dat was dan wel een update die niet voor ons te maken had.Ik dacht dat het laatste dateerde van rond mei.
Antwoord
#12
(24-01-2013, 21:54)natte schreef:
(23-01-2013, 23:12)Dimira schreef: Die verandering van nieuwe software of een nieuwe update kennen ze blijkbaar bij telenet niet.Zal eens even naar de datum zien.De laatste update dateert van augustus vorig jaar.Maar dat was dan wel een update die niet voor ons te maken had.Ik dacht dat het laatste dateerde van rond mei.

heb pas gehadHuh

Ja,van wanneer dan.Dan ben jij wel de eerste.Ik heb het hier nog van niemand gehoord natte.Ik dacht nu ook wel dat er iets ging gebeuren in de maand januari.In verband mer yello en nog een update maar de maand is zo goed als om en zoals je weet gebeurd een update niet overal te gelijkertijd.Dus verwonderd mij dat dat jij daar nu ineens mee afkomt en nog niemand iets heeft gezegd over een update.
Antwoord
#13
(24-01-2013, 22:29)Dimira schreef:
(24-01-2013, 21:54)natte schreef:
(23-01-2013, 23:12)Dimira schreef: Die verandering van nieuwe software of een nieuwe update kennen ze blijkbaar bij telenet niet.Zal eens even naar de datum zien.De laatste update dateert van augustus vorig jaar.Maar dat was dan wel een update die niet voor ons te maken had.Ik dacht dat het laatste dateerde van rond mei.

heb pas gehadHuh

Ja,van wanneer dan.Dan ben jij wel de eerste.Ik heb het hier nog van niemand gehoord natte.Ik dacht nu ook wel dat er iets ging gebeuren in de maand januari.In verband mer yello en nog een update maar de maand is zo goed als om en zoals je weet gebeurd een update niet overal te gelijkertijd.Dus verwonderd mij dat dat jij daar nu ineens mee afkomt en nog niemand iets heeft gezegd over een update.
is te zien of die pas een nieuwe box heeft of niet,want als je pas een nieuwe box hebt staat de datum er op van de dag dat je hem hebt geinstaleerd,
heb deze week al bij enkele mensen geweest met een digicorder en zag nog nergens een update opstaan.
en bij mij staat die er ook nog niet op,
zal wel tegen maart komen,
de info zender van telenet waar je kan op zien hoe je uw digibox of corder moet instellen die is veranderd van naam.
noemt nu yello info ofzoiets.
Antwoord
#14
master vind jij dit nu niet eerlijk gezegd traag.Als ik nu de kwaliteit tussen de twee belangrijkste verdelers mag vergelijken dan vind ik dat telenet qua update aan decoders weinig doet.En zo dat er heel weinig wordt gewerkt aan het meer werk maken via de box of decoder.Die update was gepland in januari met die aplikatie van yello.Zal mijn oor nog eens te luisteren leggen bij Charlotte,daar krijg ik wat meer van los dan als ik soms naar telenet mail.Maar ja dat zal dan ook wel van persoon tot persoon afhangen.
Antwoord
#15
Mijn moeder gaat waarschijnlijk ook trachten die van haar om te ruilen voor zo een zwarte.Want dat oud wrak gaat amper nog en dan is ze beter af met een zwarte dan met een 2100 denk ik.Dan heeft ze ineens de laatste versie.
Antwoord
#16
Het is in feite toch echt schandalig die service van telenet.Ik heb daar eens achter gehoord voor zo een digicorder.Dus mijn moeder is 73 zo een mens kan dat niet instaleren.Ze woont in Merksem bij Antwerpen nu moet ze eerst zo een zwarte decoder gaan halen in borgerhout en als ze die dan wil huren en laten installeren komen ze dat doen voor 50€,nu versta ik niet waarom die lamzakken dat toestel niet kunnen meebrengen en vroeger wel.Waarom verdienen die nog geld.
Antwoord
#17
(17-02-2013, 11:58)Dimira schreef: Het is in feite toch echt schandalig die service van telenet.Ik heb daar eens achter gehoord voor zo een digicorder.Dus mijn moeder is 73 zo een mens kan dat niet instaleren.Ze woont in Merksem bij Antwerpen nu moet ze eerst zo een zwarte decoder gaan halen in borgerhout en als ze die dan wil huren en laten installeren komen ze dat doen voor 50€,nu versta ik niet waarom die lamzakken dat toestel niet kunnen meebrengen en vroeger wel.Waarom verdienen die nog geld.

omdat de instalateurs van buitenbedrijven zijn en ook niet gratis werken!!!!
Antwoord
#18
(20-01-2013, 10:24)Dimira schreef: Ja dat zijn eigenlijk ook toetsen die op mijn afstandsbediening die ik nu heb.In feite te veel zijn.Zoals bij je moeder zal ik normaal diezelfde functies wel hebben op de recorder zoals die mappen bv.,maar je kan via het huisje ook overal terecht zoals tv-theek.
Ik snap niet dat je een toets als "TV Gids" een toets teveel vindt.
Eerst naar het huisje gaan, wachten tot het menu laadt, dan weer meerdere toetsen om uiteindelijk op die EPG te komen is toch een serieuze achteruitgang ?
Ik vind dat er ook een rechtstreekse knop zou moeten zijn om naar je eigen opnames te gaan, en niet eerst via de TV Theek.
Antwoord
#19
(17-02-2013, 18:11)master-magic schreef:
(17-02-2013, 11:58)Dimira schreef: Het is in feite toch echt schandalig die service van telenet.Ik heb daar eens achter gehoord voor zo een digicorder.Dus mijn moeder is 73 zo een mens kan dat niet instaleren.Ze woont in Merksem bij Antwerpen nu moet ze eerst zo een zwarte decoder gaan halen in borgerhout en als ze die dan wil huren en laten installeren komen ze dat doen voor 50€,nu versta ik niet waarom die lamzakken dat toestel niet kunnen meebrengen en vroeger wel.Waarom verdienen die nog geld.

omdat de instalateurs van buitenbedrijven zijn en ook niet gratis werken!!!!

Master wat is dan het verschil met de openaar van deze treath?Daar ging dat dan wel,of moet ik daar dan eerst op springen tot er niets meer uit komtDodgy
Antwoord
#20
boulder heb jij zo een zwarte?nee denk ik.En ik denk ook dat net zoals in de vorige versie alles veel sneller gaat en je zal ook niet telkens moeten door klikken van het één naar het andere.Je drukt menu dan tv theek of iets anders.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)