yelotv hapert via internet op pc
#1
Mijn yelotv werkt op m'n pc via internet, maar de rtl zender verloopt niet gelijk met de stemband.
En vier en vijf kan ik niet aanklikken.

Ik kan zelfs m'n opnames niet zien...

Hoe verloopt dat bij jullie?
Antwoord
#2
heb op internet ook al veel klachten gelezen dat de rechten voor je opname's te bekijken nog niet in orde is voor iedereen,
net of je enkel opname's kan bekijken van na 1 maart.
en van die zenders kan het een encoder probleem zijn bij hen,
of je internet snelheid die te traag is voor yelo,
of kan aan yelo zelf ook liggen,beetje teveel die het gebruiken ofzo ter gelijk.
Antwoord
#3
Sinds gister dus ook de vernieuwde versie gekregen, 't is te zeggen, alleen beeld en geen klank. Daarvoor verliep alles prima maar nu staat het ,lijkt mij toch nog niet op punt.Sad
Antwoord
#4
Telenet heeft al bevestigd dat de problemen van gisteren aan de massale aanvraag was op de servers van hen voor te kijken en daardoor alles in horten en stoten werkte,
ook de opname's probleem is opgelost,had iets met de rechten te maken.
volgens hen zou nu alles in orde moeten zijn.
ik heb het zelf nog niet geinstaleerd weer omdat het betalend gaat worden,heb zoiets van,we betalen al kabelrechten en kijk rechten enzo en dat we voor die optie nog eens moeten betalen is beetje crazy,
maar is even goed voor belgacom ook die stelling.
op den duur gaan we nog blij mogen zijn dat we iets kunnen zien zonder te betalen Confused
Antwoord
#5
Zolang je er niet moet voor betalen kun je er maar van profiterenWink
het is anders wel makkelijk, wanneer ik bv bij m'n zoon of dochter op logement ben en die geen tn sport abo hebben, kan (kon) ik daar makkelijk op m'n tablet of laptop de wedstrijden volgen.
Antwoord
#6
Ik heb een probleem om mij aan te melden.Vroeger verliep dit vlekkeloos maar ik heb bij de instellingen gaan zien en daar stond mijn email adres van skynet.Dat zal zijn toen ik mij eender heb aan gemeld toen ik nog bij belgacom zat.Nu probeerde ik dit te veranderen naar een telenet account maar dit kleurde rood een Hotmail ook en gmail ging evenmin.Dus nu weet ik niet meer wat ik moet doen.Iemand raad.
Antwoord
#7
das raar, ik moet mij zelfs niet aanmelden,eens aangemeld blijft dat in het geheugen zitten lijkt mij.
Antwoord
#8
Ja normaal moet dat ook zo zijn maar de laatste tijd doet mijn laptop weer heel raar.Die valt om de haverklap uit en blokkeerd terwijl je typt.Soms komt er een bericht op het scherm dat internet explorer niet mer werkt zonder dat je ook maar een toets aanraakt.Er komt nu wel iemand eens naar zien maar heb dit probleem al geregeld gehad.Maar ja normaal moet je je niet inloggen en gaat dit vanzelf.Dus mijn telenet adres kan ik niet ingeven want dan zegt hij weer dat is in gebruik.Daar versta ik dan ook weer niets van.
Antwoord
#9
'k Heb dat probleem vroeger ook eens een tijdje gehad maar dat heeft zichzelf na een poos opgelost.Huh
Antwoord
#10
Tongue 
Ik ga nu even wachten tot die pc terug normaal werkt want ik had het net weer.Ik zet normaal als ik op de computer bezig ben of aan het pokeren ben ,want dat kan ik wel uren vol houdenTongue.Dan valt die muziek gewoon uit.Met andere woorden wilt dit zeggen niet dat de verbinding weg is want de vijf streepjes zijn nog altijd aanwezig maar telkens verschijnt dat bericht in dat kadertje en nu was windows media player die niet meer werkte en anders is het internet explorer.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)