yelotv hapert via internet op pc
#21
Dat van die digicorder zal dan wel zijn omdat het waarschijnlijk die v3 zal zij ik had de v4 de laatse maanden toen ik er was en dat waren toch snelle decoders.
Antwoord
#22
Daarnet had ik wat tijd en heb yelo tv nog eens geprobeerd en ja hoor klank is in orde,de rest heb ik nog niet getest.
Heb eens gekeken naar mijn opnames maar raar maar waar,ik kan er geen enkele bekijkenHuh,komt een melding dat daar geen rechten op zijn.Dat snap ik toch niet helemaal,yelo werkt enkel thuis,laptop ontvangt geen tn buitenshuis waar zit dat verschil dan ?dc staat ook thuis en die geeft wel weergave,laptop ook en daar werkt het niet op,strange!
Antwoord
#23
(10-03-2013, 20:28)tontol36 schreef: Daarnet had ik wat tijd en heb yelo tv nog eens geprobeerd en ja hoor klank is in orde,de rest heb ik nog niet getest.
Heb eens gekeken naar mijn opnames maar raar maar waar,ik kan er geen enkele bekijkenHuh,komt een melding dat daar geen rechten op zijn.Dat snap ik toch niet helemaal,yelo werkt enkel thuis,laptop ontvangt geen tn buitenshuis waar zit dat verschil dan ?dc staat ook thuis en die geeft wel weergave,laptop ook en daar werkt het niet op,strange!

Ik heb dat nu in feite nog niet bekeken.Ik gebruik die yelo enkel voor tv te kijken en zou er toch nooit voor betalen.Ik heb het vroeger zelfs nog nooit gebruikt toen het al bestond,en zelfs voor naar tv te zien gebruik ik het normaal niet, ik heb enkel een laptop en niets anders mobiel.
Antwoord
#24
Ik begrijp het ook niet goed,je kan enkel via pc,tablet of smartphone kijken naar yelo en je moet nog thuis ook,maar toch hebben de zenders het laatste woord. Betaalt Belgacom dan zoveel dat zij wel vtm en 2BE kunnen doorzenden? Bij telenet gaat al hun geld aan die stomme voetbal de andere klanten tellen niet.
Vroeger met de video en dvd kon je tenminste een opname doorgeven,nu is de kwaliteit beter maar je hebt geen rechten meer.we mogen nu niks meer
Antwoord
#25
Dodgy murdock voetbal is niet stom.Dat is zelfs plezant om naar te kijken spijtig natuurlijk dat je er voor moet betalen,en ook spijtig dat ik er de volgende maanden belgacom zal moeten voor bij moet nemen.
Antwoord
#26
(11-03-2013, 11:17)Dimira schreef: Dodgy murdock voetbal is niet stom.Dat is zelfs plezant om naar te kijken spijtig natuurlijk dat je er voor moet betalen,en ook spijtig dat ik er de volgende maanden belgacom zal moeten voor bij moet nemen.

Waarom moet jij Belgacom erbij nemen? Het is nog niet duur genoeg. Ik kan me dat niet permitteren om nog eens iets extra erbij te nemen. Maar ja bij ons zeggen ze rijke mensen zijn aardig.
Ik heb van kindsbeen af altijd een hekel gehad aan voetbal.ik kijk wel naar F1 en soms de koers maar ik zou er nooit een euro voor meer betalen.
Antwoord
#27
Omdat ik supporter ben van beerschot FC.En nu ziet het er heel slecht uit en de kans zit er wel in dat ze zakken naar 2de klasse.En belgacom zend de 2de klasse uit dus kan ik die bij hen zien.En de eerste volg ik bij telenet.Ik ben ook niet zomaar iemand die maar supportert voor anderlecht om dat die toch altijd kampioen spelen.Denk dat velen dat een status vinden of zo,dan horen ze er bij zeker.F1 en wielrennen en tennis volg ik ook soms als ik niet te veel zelf aan het pokeren ben want dat is een echte verslaving aan het worden. Rolleyes En ja ik hoop dat ik het kan betalen daarom moet ik wat gaan snoeien in paketten die ik heb bij telenet.
Antwoord
#28
Ik heb mij indertijd aangemeld bij yelo om het te testen,maar aangezien het buitenshuis niet lukt heb je er niet veel aan.Ik ben alleen en heb dus die tweede verbinding niet nodig en het was(is)gratis,maar zodra je er zal moeten voor betalen zal het geen zin meer hebben.
Antwoord
#29
Ik heb bij telenet geen enkel pakket meer. Vroeger wel prime maar dat ik opgezegd door de komst van pc en internet had ik dat niet meer nodig.
Ik heb het gezien welke vernielingen ze hebben aangebracht de supporters was weer in orde. ze hebben de bus onder politie belediging naar naar huis gedaan.
Antwoord
#30
(11-03-2013, 12:30)tontol36 schreef: Ik heb mij indertijd aangemeld bij yelo om het te testen,maar aangezien het buitenshuis niet lukt heb je er niet veel aan.Ik ben alleen en heb dus die tweede verbinding niet nodig en het was(is)gratis,maar zodra je er zal moeten voor betalen zal het geen zin meer hebben.

Voor mij moet het buitenhuis niet werken,dat is immers veel te duur. Jij spreekt toch over het 3G? Moesten we dat doen mijn 2 gb int zou snel op zijn.
Ik ga seffens eens testen heb gisteren iets opgenomen van 4 of de subs nu goed leesbaar zijn. Vorige week was dat een ramp zij mijn vrouw,die had soms troebele subs.
Antwoord




Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)